1713-44

تائید برادردلسوز

1713-47

1713-48

• شایع است با وجود پیش آمدن برخی اختلاف نظرها، میان جولیان هاگ و بروکزلیچ بازیکن سابق NHL، ایندو بدلایلی هنوزبهم پیوسته اند.
درک هاگ برادرجولیان بعنوان یک حامی بزرگ این زوج معروف می گوید: من از روز اول آشنایی وازدواج آنها، صد درصد با آنها موافق بودم چون بروکز را یک انسان شایسته و اهل زندگی و وفادار به خواهرم دیدم و دلم نمیخواهد هیچ فاصله ای میان آنها بیفتد، چون رسیدن به چنین تفاهمی آسان نیست.

دعوای پایان ناپذیر

1713-49

1713-50

• شایع است جنگ میان تیلرسویفت و کانیه وست تمام شدنی نیست واخیرا کیم کارداشیان هم به این دعوا اضافه شده است.
اختلاف تیلر و کانیه درسال 2009 آغازشد، وقتی تیلرجایزه بهترین موزیک ویدیو را از MTV دریافت داشت، کانیه بروی صحنه پریده و گفت این جایزه حق بیانسه است و همه بخصوص تیلررا شوکه کرد. در سال 2015، تیلر سویفت جایزه ویدیو ونگارد را به کانیه تقدیم کرد و ظاهرا رابطه صمیمی شد ولی درسال 2016 کانیه درترانه جدیدش خواند: احساس می کنم من و تیلرهنوز باهم رابطه جنسی داریم. چرا؟ من این فاحشه را به شهرت رساندم.
درسال 2017 تیلربعد از یکسال سکوت، با دست پربار و روحیه آرام و صلح جویانه برای آنها دعا کرد ولی انگار این جنگ تمام نشدنی نیست.

آیا کتی حامله برای ازدواج تردید دارد

1713-52

• شایع است با وجود اینکه کتی پری فرزندی ازاورلاندو بلوم با خود دارد وازحاملگی خود هم همه جا حرف میزند، ولی هنوزدرمورد مراسم قطعی ازدواج تصمیم نگرفته است.
ظاهرا قرار بود کتی 35ساله واورلاندو 43ساله، در آغازتابستان یعنی ماه جون با نزدیک شدن به 6ماهگی اش رسما ازدواج کنند ولی چون آنها تدارک مراسم باشکوهی را دیده بودند، بدلیل ویروس کرونا، آنرا به عقب انداختند ودرحالیکه اورلاندو بی صبرانه درانتظارتاریخ آن است کتی خیلی خونسرد میگوید درآینده نزدیک!
البته هردو انگشتری خود را خریده اند. نام دختردرراه خود را هم تعیین کرده اند ولی دوستان درانتظار تاریخ ازدواج هستند.
یادتان باشد که اولاندو از همسرسابق خود میراندا کر سوپرمدل فرانسوی یک پسر9 ساله دارد.

چه عواملی رابطه عاشقانه تتوم و جسی را برهم میزند

1713-53

• شایع است رابطه عاشقانه چنینگ تتوم بازیگر39ساله و جسی جی خواننده انگلیسی تبار32ساله، اینروزها دوباره طوفانی شده است.
چنینگ که بخاطرعشق به جسی، ازجینا همسرسابق خود جدا شد، قرار بود بعد از یک ماه درانگلیس باهم ازدواج کنند، بدلیل چند دیدارتتوم و همسرسابق بخاطرفرزند مشترک شان وحتی سفر اوبه لس آنجلس، این رابطه سرد شد و آنها به مدت دوماه از هم جدا شدند. ولی دوباره این وصلت را ترمیم کردند وباز قرارازدواج گذاشتند وانگشتری هم خریدند، ولی ارسال گل و هدیه از سوی تتوم برای تولد فرزند جدید جینا از مرد تازه زندگیش، باز هم رابطه او را با جسی طوفانی کرد.

دلخوری تاراجی

1713-54

• شایع است تاراجی پی هنسن ستاره سریال امپایر، ازکنسل شدن مراسم عروسی اش شدیدا دلخوراست.
تاراجی 49ساله قراربود با کلوین هایدن بازیکن 36ساله NFL در20 اپریل رسما ازدواج کنند، تاراجی محل مراسم، تعداد ونام مهمانان، کیترینگ و همه تدارکات را آماده کرده بود، خصوصا که نامزد سابق کلوین هم دوباره آفتابی شده بود، ولی با پیش آمدن ماجرای کرونا، همه چیز بهم ریخت، گرچه تاراجی اعلام کرد درهرشرایطی درماه جون این مراسم را برگزار می کند.