1715-69

آخرین آرزوی شرلی نایت

1715-75

• شایع است شرلی نایت ستاره قدیمی سینما، قبل از وداع با زندگی به آرزوی بزرگش رسید ودر سن 83سالگی درتگزاس به سفرابدی خود رفت.
شرلی که خاطره بازیهایش در فیلم هایSweet Bird Of Youth Rain People/Dutchman/ و جوایزی که ازامی، تونی و گلدن گلوب دریافت کرد فراموش نمی شود.
تنها آروزیش حضوردربخشی از سریال Low & Order بودکه با وجود ناتوانی درآن بازی کرد و بعد هم خیلی آرام و لبخند به لب درخانه دخترش درتگزاس با همه وداع گفت.

بازگشت آرامش به دربار

1715-70

1715-71

• شایع است با خروج مگان ازجمع خانواده سلطنتی انگلیس، انگارنوعی آرامش فضا را پرکرده است. حضور مگان همسرپرنس هری، با توجه به درگیریهایش با پدر وخواهرش ازسویی نافرمانی از سیستمها و آداب پیچیده و سنتی دربار و تلاش برای برهم زدن بعضی مراسم ویژه، تنش را در این خانواده بالا برد تا اعلام کرد ازحضور دردربار احساس راحتی نمی کند و بعد هم هری را واداشت تا بکلی ترک دربار بکند از حالت پرنس خارج شود و زندگی درکانادا را ترجیح دادند که از ابتدا هم مشخص بود مگان قصد بازگشت به امریکا و احتمالا شروع فعالیت سینمایی دارد.
شنیدیم که چند پیشنهاد هم دریافت داشت ولی ماجرای کرونا، همه چیز را عقب انداخت ولی خرید خانه درلس آنجلس و زندگی درهمسایگی هالیوود را درنهایت انجام داد و اینک اگربه تصاویر خانواده سلطنتی نگاه کنید، نوعی آرامش درچهره یکایک شان از ملکه تا پرنس چارلز تا پرنس ویلیام وهمسر وبچه هایش دیده میشود.

بعدازکرونا تصمیم می گیریم

1715-72

• شایع است بری لارسون ستاره Capital Marvel اخیرا رابطه عشقی خود را با دوست پسرش الیجا الن بیتزجدی اعلام کرد.
بری به دوستان خود گفت من قصد ازدواج نداشتم، بدلیل اینکه مشغله زیاد به من فرصت نمی داد، ولی پیش آمدن اقامت درخانه و محدودیت سفروکنسل شدن پروژه های سینمایی مرا بخود آورد. زندگی زیریک سقف با الیجا، به من ثابت کرد که ما دربسیاری زمینه ها با هم توافق داریم، هر دو عاشق تشکیل خانواده هستیم، هردو فرزند می خواهیم. بنابراین بعد از کرونا، تصمیم جدی تری داریم ضمن اینکه من احتمالا فعالیت های سینمایی خود را محدود میکنم.

ترس ونگرانی خانواده آرنولد و ماریا

1715-73

1715-74

• شایع است حامله شدن کاترین شوارزنیگر، ناگهان همه اطرافیان ازجمله مادرش ماریا شرایور را به شدت نگران کرد.
کاترین که حدود یکسال پیش با کریس پرت بازیگر40ساله ازدواج کرده، ماهها انتظار بچه دارشدن را می کشیدند به هرپزشک متخصص برای بدنیا آوردن یک فرزند سالم مراجعه می کردند واینک خانواده نگران تولد این مهمان تازه دربحبوبه کرونا هستند، خوشبختانه دوستان وآشنایان، خود پدر کاترین، آرنولد به تشویق و حمایت آمدند و ماریا را که براستی نگران بود آرام ساخته و خوشبختانه همه چیزدرنهایت آرامش و سلامت پیش میرود.

مسئولیت مشکلات ناشی ازبیماری روانی

1715-76

• شایع است سلینا گومزبا قبول اینکه دچار ناراحتی دو قطبی Bipolar Disorder است، بسیاری از گناهان در مورد رابطه اش با جستین بیبررا به گردن گرفت.
سلینا 27 ساله که دو سه دوره رابطه عاشقانه با جستین بیبرداشت. بدنبال بیماری شدید کلیوی و دریافت کلیه، به مرور رو به بهبودی رفت واخیرا توانسته بمرور به بیماری روانی خود نیز تسلط یابد سخت تحت درمان است و حتی می گوید اعتراف به بیماری و قبول معالجات مختلف، قدم بزرگی است، ضمن اینکه من می پذیرم درطی سالها، بعضی حوادث عاطفی زندگی من تحت تاثیرهمین ناراحتی بود.

درو باریمورکوتاه آمد

1715-77

• شایع است بدنبال گله و شکایت هفته های اول، درو باریمور، این هفته از دیدگاه تازه ای درمورد دو فرزند خود درکنارشوهرسابق اش سخن گفت.
«درو» 45ساله که بدلیل پیش آمدن کرونا و دورماندن ازخانه، نتوانست سهم دیدار از دو فرزند 6و 7 ساله اش را داشته باشد وآنها درواقع درخانه شوهرسابق اش ویل کاپلمن زندگی می کردند، لب به اعتراض گشود که سهم من چه شد؟ ولی وقتی با واقعیت های کرونا آشنا شد این هفته گفت امن ترین جا برای فرزندان من، خانه پدرشان است. من روی سوشیال میدیا، با آنها سخن می گویم و تماشایشان میکنم.

1715-78