Mix1319-02

 

مصاحبه با پال عقيلي پور مديريت برگزاري جشنها و مراسم در بورلي گارلند هتل
و صفا طالبي مديريت باربد اينترتيمنت

 

با سلام خدمت شما آقاي پال عقيلي پور، لطف بفرماييد از پيشينه كاري تان و هتل زيباي بورلي گارلند توضيح دهيد:
با سلام خدمت خوانندگان عزيز مجله جوانان، در حال حاضر من 20‌ سال است كه در كار هتلداري هستم و خوشحالم كه از چند سال پيش در هتل هيلتون يونيورسال همكاريم را با جامعه ايراني آغاز كردم و اما در خصوص هتل بورلي گارلند هاليوود، اين هتل سابقه بسيار جالبي دارد و متعلق به يكي از هنرپيشگان قديمي هاليوود بوده است بنام بورلي گارلند كه در دهه 50‌ و 60‌ در حدود 800‌ فيلم و سريال تلويزيوني بازي كرده. و اين هتل را  شوهر او بعنوان هديه تولدش به او كادو مي‌دهد. اين هتل سالها پاتوق و محل ديدار هنرپيشه هاي قديمي بوده است و درحال حاضر فرزندان اين هنرپيشه مديريت اين هتل را به عهده دارند در اين هتل برنامه هاي مختلفي از جشن ها و عروسيها و برميتصوا و بت ميتصوا و برنامه و ميتينگ هاي كاري در سالنهاي  اين هتل برگزار ميشود.
اين هتل داراي 260‌ اتاق است همراه با استخر و بيشتر مهمانان اين هتل از اروپا هستند منجمله از فرانسه،  آلمان و ايتاليا و انگلستان و همچنين استراليا.
• اين هتل براي برگزاري برنامه هاي گوناگون داراي چند سالن است؟
– اين هتل داراي 8‌ سالن است كه از 25‌ نفر شروع مي‌شود تا 360‌ نفر بصورت نشسته كه اگر بصورت ايستاده بخواهيد حساب كنيد تا 700‌ نفر گنجايش دارد. يك سالن سينما با گنجايش 150‌ نفر نيز در اين هتل هست كه ميشود براي برنامه هاي گوناگون از آن استفاده كرد.
• آقاي عقيلي پور از همكاري خود با آقاي طالبي مديريت باربد اينترتيمنت بفرمائيد و برنامه هايي كه در پيش است؟
– هر هفته در لس آنجلس برنامه اي هست ولي برنامه اي بصورت ضيافت شبانه وجود ندارد، برنامه اي كه شما ريلكس در محيطي زيبا و هتلي قشنگ بنشينيد شام ميل كنيد و با اردور و شراب و دسر از شما پذيرايي شود، رقصهاي زيباي رقصندگان را تماشا كنيد و به موسيقي و اجراي برنامه هنرمندان مورد علاقه خود نگاه كنيد و لذت ببريد از برنامه اي بسيار منظم، اين برنامه مثل يك ميهماني و ضيافت است كه كساني كه جشن تولدي در پيش دارند ويا ميهماني  بهترين راه اين است كه در ضيافت شبانه 22 ‌ سپتامبر به ما بپيوندند و از اين محيط و موسيقي همراه با شام نهايت لذت را ببرند آن هم با قيمتي مناسب.
• با آقاي صفا طالبي مديريت باربد اينترتيمنت و ضيافت كيترينگ صحبت مي‌كنم در خصوص برگزاري سري برنامه هاي شبانه و هدف هايشان از برگزاري اين مراسم؟
– هدف ما از برگزاري اين مراسم و گردهمايي، در كنار هم جمع كردن ايرانيان عزيز است كه دور هم باشند و ازحضور يكديگر و برنامه هاي هنري به همراه پذيرايي منظم و مرتب بنام ضيافت به همراه اجراي برنامه هاي شاد و حضور هنرمندان بنام لذت ببرند.
• از آقاي صفا طالبي در خصوص پيشينه كارشان و اجرا و برگزاري جشنها و مراسم مي‌پرسم؟
– صفا طالبي مديريت باربد اينترتيمنت و ضيافت كيترينگ: از سال 1994 كارم را در كشور اتريش و در شهر وين آغاز كردم با برگزاري جشنها براي ايرانيان برنامه هاي منظمي  كه هر 2  ماه يكبار انجام مي‌شد،  و از سال 1996‌ نيز به امريكا نقل مكان كردم و فعاليتم را در امريكا با برگزاري جشنهاي ملي ايرانيان آغاز كردم منجمله جشن مهرگان و جشن سيزده بدر و در سال 2005‌ نيز سري جشنها و برنامه هاي شب صاحبدلان را برعهده گرفتم در حال حاضر هم بصورت ماهيانه جشنهايي را بصورت منظم همراه با ارائه شام و شراب و اردور و ميوه  و دسر به همراه شركت خواننده هاي محبوب ايراني برگزار خواهيم كرد و بطور كلي هدف كلي از برگزاري اين مراسم  اين است كه شبي را در كنار هم جمع  ‌شويم و از حضور هنرمندان و موسيقي خوب همراه با غذايي خوب لذت ببريم و شبي خاطره انگيز را برجاي بگذاريم. اين سري برنامه ها همچنين براي كساني كه مراسم نامزدي و يا تولد دارند و يا معارفه دو فاميل است بسيار مناسب خواهد بود چرا كه همه چيز از قبل تهيه و تدارك ديده شده است بطور مثال در مراسم بعدي كه خواهيم داشت، يكي از دوستان من كه در ايران ازدواج كرده اند 100‌ نفر را رزرو كرده اند تا در مراسم ما شركت داشته باشند و فاميل نيز با هم آشنا شوند و از شام و پذيرايي و در عين حال اجراي برنامه هنرمندان لذت ببرند.
و اين برنامه براي هموطنان عزيزي كه مي‌خواهند چنين برنامه هايي را داشته باشند از 20‌، 30‌ نفر تا حتي 200‌ نفر بسيار مناسب خواهد بود.
• براي هموطنان عزيزي كه از راه دور مي‌آيند وعلاقمند هستند كه بصورت دست جمعي در اين برنامه شركت كنند،  سرويس هاي منظم ليموزين در نظر گرفته ايم از شش نفر تا بيست و دو نفر كه مي‌توانند بصورت دست جمعي تشريف بياورند و از برنامه لذت ببرند و برگردند به منزل و همچنين مطلع هستيم هموطناني از راههاي دورتر تشريف مي‌آورند مثل اورنج كانتي و سن حوزه و سن ديه گو و… كه  اميدواريم از برنامه لذت ببرند.
استدعا دارم كه شركت كنندگان و هموطنان نازنين راس ساعت 6‌ بعد از ظهر در هتل بورلي گارلند حضور داشته باشند چرا كه برنامه با نظمي خاص پيش خواهد رفت و دوست داريم از اول برنامه تا ساعت 12‌ شب پايان برنامه با ما همراه باشيد.
با تشكر از شما و به اميد ديدار هموطنان عزيز درضيافت شبانه باربد اينترتيمنت.