1706-12

سفری عاشقانه، پر احساس و شبی که نسل جوان

برای حفظ محیط زیست به پا خاست

1706-13

باری دیگر صحنه تالار سگرستروم در اورنج کانتی با حضور هنرمند والا و انساندوست سرزمین مان، داریوش اقبالی شنبه گذشته درخشید.
این جاودانه بی تکرار این بار نیز با ترانه های خاطره انگیز و میهنی دوستداران خود را به سفری عاشقانه برد و شبی فراموش نشدنی را برای عاشقان ایران و هنر ایرانی به جا گذاشت. داریوش در شب کنسرت با اجرای ترانه بیادماندی ” نترسون” با تصاویری از هموطنان مبارز و دلیرمان که در این چند ماه اخیر قربانیان حوادث خونین سرزمین مان بودند حاضرین را شدیدأ تحت تأثیر قرار داد.
کجا پروانه ترسید از حریر شعله پوشیدن
کجا شبنم هراسید از شراب نور نوشیدن
مثل همیشه داریوش با اجرایی بی نظیر، صدایی بی بدیل ، رابطه ای عاطفی و منحصر به فرد برای دوستدارانش شبی مملو از هیجان و غرور به ارمغان آورد. داریوش مانند همیشه درفاصله های میان ترانه هایش به مسائل اجتماعی پرداخت و از فعالیت های بنیاد غیر انتفاعی آینه ، بخصوص از کمپین درختکاری که از سال ۲۰۰۵ آغاز شده گفت ، حرکتی ارزشمند و لایق تقدیر.
بیاییم در کنار هم نقشی هدفمند در پاسداری از محیط زیست ایفا کنیم
یکی از سورپرایزهای شب زمانی اتفاق افتاد که داریوش از ۱۲ تن از کودکانی که به کمپین درختکاری بنیاد آینه پیوسته بودند و هر کدام نهالی را برای نجات آینده خود و حمایت از محیط زیست کاشته بودند، نهالی به دست، به روی صحنه رفتند. داریوش با این پیام که با یک شمع میتوان به جنگ تاریکی رفت و با کاشتن یک درخت میتوان این کره خاکی رو دوباره سبز کرد، از همه حاضرین دعوت کرد تا آموزش حمایت و احترام به محیط زیست را به فرزندانشان بیاموزند. داریوش توضیح داد که کمپین درختکاری بنیاد غیر انتفاعی آینه از سال ۲۰۰۵ آغاز شده و تا به امروز بیش از ۸ هزار درخت در سراسر ایران به دست بهبودیافتگان کاشته شده.
از سال ۲۰۲۰ این کمپین در فصلی جدید از فعالیت های بنیاد آینه این حرکت انسانی را با دعوت از کودکان به نجات محیط زیست گسترده تر کرده است.
شنبه گذشته در تالار سگرستروم دوستداران داریوش با عشق به دیدن او آمدند و با عشق بیشتری سالن را با نهال هایی که از طرف بنیاد آینه هدیه شده بود سالن را ترک کردند.
با تبریک فراوان و آرزوی موفقیت روزافزون برای این هنرمند و فعال اجتماعی سرزمین مان.

1706-14

1706-16

1706-17

1706-18