1426-68

چرا تقی مختار غمگین است؟

1426-69

…شنیدیم اینروزها تقی مختار روزنامه نگار سرشناس و سردبیر نشریه ایرانیان، چهره گرفته و غمگینی دارد و خیلی کم در محافل و مجالس ظاهر میشود.
دوستان نزدیک می گویند مختار بدلیل بیماری دخترش که بسیارمورد علاقه اوست شدیدا افسرده است و همه نیروی خود را بکار گرفته تا دختر نازنین خود را به سوی درمان کامل و سلامت ببرد و دراین راه به سراغ همه مراکز پزشکی وعلمی رفته است.
با آرزوی اینکه هرچه زودتر دختر نازنین مختار به سلامت برسد و بر چهره این همکار خوب مان ، شادی ببینیم.

آرش حفیظی از برنامه ورزشی کناره گرفت

1426-70

…شنیدیم بدلیل قوانین تازه و جاری در رادیو 670 AM ، آرش حفیظی از برنامه هفتگی ورزشی خود در رادیو کناره گرفت.
آرش که حدود 14 سالی است در رادیو برنامه دارد، طبق قوانین رادیو، آنهایی که دست اندرکار گرفتن آگهی های تبلیغاتی بقولی ایجنت آگهی ها هستند، حق تهیه و اجرای برنامه را ندارند و همین آرش را از برنامه دور ساخته، البته شنیدیم حداقل 4 چهره دیگر در رادیو هستند، که هم برنامه اجرا می کنند وهم آگهی می گیرند که درواقع مغایرتی با هم ندارند.

خودکشی دوست دختر خواننده معروف

…شنیدیم دوست دختر سابق یکی از خوانندگان با سابقه و معروف، هفته قبل دست به خودکشی زد.
این خانم جوان و زیبا، که از خانواده ثروتمندی نیز بود، از دو سال قبل دچار دیپریشن شدید بود و با وجود مراقبت های ویژه خانواده، در یک فرصت پیش آمده، دور از چشم خانواده تن به خودکشی داد و چون هیچ خبری از خود نداده بود، متاسفانه از دست رفت این خانم مدتها دوست دختر یک خواننده معروف بود، که او هم برای درمان اش تلاشی بسیار کرد ولی بی نتیجه بود.

دیپورت یک چهره آشنای شهر

…شنیدیم یکی از ورزشکاران قدیمی شهر فرشته ها، که در ضمن به نوعی دست اندرکار هنری نیز بوده، بعد از درگیری چند ساله با پلیس واف بی آی، به ایران دیپورت شد.
این شخص که چند سال قبل قصد داشت بزرگترین کاباره ایرانی را در لس آنجلس برپا سازد و بعد بدنبال اجرای کنسرت هایی بود، اخیرا که دوره تحت نظر بودن را می گذراند، ظاهرا پایش به یک ماجرای فروش مواد مخدر کشیده شده و دستگیر گردید و بعد از 48 ساعت، با وجود اینکه خانواده اش همچنان در لس آنجلس بودند، به ایران دیپورت شد و دیگر هرگز امکان بازگشت به امریکا را ندارد.

اختلاف میان شهبال  شب پره واحمد مسعود

1426-71

…شنیدیم برسر پاره ای مسائل میان دو دوست قدیمی احمد مسعود مدیر کاباره تهران و شهبال شب پره هنرمند هزارچهره اختلاف شدیدی بروز کرده و به قطع همکاری سالیان دراز آنها انجامید.
شهبال که در طی سالها بارها با گروه بلک کتزبروی صحنه کاباره تهران رفته، در دوسال اخیر، چهارشنبه شب ها یک شوی زنده Karaoke در کاباره تهران راه انداخته بود که بسیار مورد استقبال بود، بطوری که حتی قرار شد در پنجشنبه شب ها هم اجرا شود، ولی معلوم نشد چه مسائلی پیش آمد که ناگهان میان دو دوست قدیمی اختلاف افتاد و همکاری شان قطع شد و شهبال به کلاب دیگری رفت و احمدمسعود هم به شیوه دیگری این شو را ادامه داد ولی دوستان مشترک میکوشند حداقل آنها را از جهت رفاقتها و دوستی شان آشتی بدهند.

میراث فارغ التحصیل دانشگاه

1426-72

…شنیدیم میراث خواننده معروف سرانجام از دانشگاه فارغ التحصیل شد. او از معدود هنرمندانی است که به فوق لیسانس دست یافته است.
میراث که بدنبال بازپس گرفتن چند ملک خود در خارج از امریکاست، اخیرا آلبوم  تازه ای آماده ساخته و همچنین دست اندرکار نوشتن سومین کتاب خود می باشد، که به مسائل پشت پرده جامعه ایرانی بویژه جامعه هنری و فرهنگی می پردازد.
جسارت میراث در نوشتن کتاب هایش، سبب فروش بالای آنها شده است.

جهانگیر غفاری در یک فیلم تاریخی

1426-73

… شنیدیم جهانگیر غفاری بازیگر با سابقه سینما، اخیرا در یک فیلم تاریخی در اسپانیا بازی کرده است.
جهانگیر غفاری که سالها در اسپانیا اقامت داشت و در چند فیلم و سریال هم بازی کرده بود، اخیرا فقط به کار تهیه فیلم مشغول بود ولی شنیدیم در یک فیلم پرخرج سینمایی در مادرید، جلوی دوربین رفته و نقش یک قهرمان قدیمی ضد استعمار را بازی کرده که بسیار هم مورد توجه قرار گرفه است.

پلیس پسر یک چهره دست اندرکار هنری را دستگیر کرد

… پلیس لس آنجلس، هفته قبل پسر جوان و ناآرام یکی از دست اندرکاران هنری را، به اتهام ربودن دوست دخترش تعقیب کرده و سرانجام دستگیر نمود.
این جوان که با دوست دختر خود درگیری داشت در لس آنجلس به سراغش رفت و درست در لحظه ای که با تهدید اسلحه او را به درون اتومبیل خود هل می داد با یک پلیس روبرو شد، که با اتومبیل از محل گریخت و بعد از چند ساعت در یک منطقه شمال غربی لس آنجلس وپشت بوته های یک خانه با اسلحه دستگیر شد و با قرار یک میلیون دلاری روانه زندان شد.
خانواده این جوان که سالها دست اندرکار هنری هستند، برای سربراه کردن او همه کار کردند، ولی متاسفانه به جایی نرسیدند.

عطاءالله خرم یک مجموعه استثنایی در دست تهیه داشت

1426-74

…شنیدیم عطاءالله خرم قبل از هجوم نفس گیر بیماری اش، در تدارک تهیه یک مجموعه 100 آهنگی از آثار قدیمی خود بود، که به گفته دست اندرکاران یک مجموعه ماندنی بود و دهها خواننده معروف این آثار را خوانده و بسیاری نیز در سالهای اخیر، یا با او سخن گفته یا نوشتاری را همراه با تصاویری به او سپرده بودند تا بصورت یک مجموعه آهنگین، یک کتاب مصور در آید. متاسفانه اجل به عطاءالله خرم مهلت نداد تا به این آخرین آرزویش برسد.

فیروزه پرکارترین خواننده داخل ایران

1426-75

…شنیدیم فیروزه خواننده قدیمی، که با خواندن آهنگهای بزمی  قبل از انقلاب، به شهرت رسید، اینروزها در محافل خانوادگی و زنانه، پرکارترین خواننده زن است.
«فیروزه» که مدتی بعداز انقلاب ازدواج کرده و بعد طلاق گرفته بود و مدتی هم به لس آنجلس آمده برای همیشه درایران ماند و فعالیت خود را به محافل خانوادگی و بخصوص زنانه بسط داد و چند سال است که پردرآمدترین خواننده محافل زنانه و مجالس خصوصی خانوادگی است.