1430-76

به دیدن بیژن سمندر رفتیم

1430-77

…شنیدیم بیژن سمندر اینروزها در سکوت بزرگ خود زندگی می کند و بکلی لب فرو بسته است.
بیژن شاعر، نویسنده، آهنگساز و نوازنده نامدار، که از حدود 10 سال پیش بدنبال بیماری پارکینسون بکلی منزوی شد، اینروزها در سکوت خود بسر می برد و یکی دو تن از دست اندرکاران هنر که به دیدار او رفته بودند، تلفنی می گفتند علاوه بر خانواده اش وگروهی از مردم عادی، دراین مدت کمتر هنرمند و همکاری به عیادت او رفته است.

مسعود جمالی در کار کنسرت

1430-78

… شنیدیم مسعود جمالی که در سال های 90 و اوایل 2000، از پرکارترین برنامه گذاران در لس آنجلس و چند ایالت بود بعد از سفری به ایران، اخیرا در تدارک برگزاری کنسرت هایی در کشورهای اطراف ایران با حضور خوانندگان نامدار مقیم خارج و چند خواننده محبوب داخل ایران است.
مسعود جمالی که مدتی به اتفاق علیرضا امیرقاسمی شبکه تلویزیون طپش را اداره می کردند، بعد از اختلاف و جدایی، مدتی در کار کنسرت لاس وگاس بود، بعد به دبی رفت و سپس در ایران ماندگار شد و شنیدیم که با ارثیه کلان پدرش، یک کمپانی راه انداخته و بزودی کنسرت های بزرگی را در اطراف ایران، بخصوص برای خوانندگان معروفی که در ایران امکان برگزاری کنسرت ندارند برپا می دارد.

حبیب در کیش

1430-79

شنیدیم گروهی از دست اندرکاران هنر در ایران، می کوشند تا ترتیب کنسرت های حبیب را در ایران بدهند، خصوصا که حبیب آلبوم خود را آماده ساخته و با تمرینات زیاد، برای کنسرت های بزرگ کاملا آماده است.
این دست اندرکاران در تدارک امکان اجرای کنسرت های حبیب در کیش هستند و اصرار دارند محمد پسر حبیب که در ایران بسیار محبوب است، نیز با پدر بروی صحنه بخواند.

مشکل سفر هنرمندان به ایران تا حدی رفع شد!

1430-80

…شنیدیم برخلاف سالهای 90 و اوایل سالهای 2000، اخیرا هنرمندان معروف بدون دردسر به ایران سفر میکنند و مدتی نیز در جمع فامیل و دوستان می مانند.
در ماههای اخیر، بهزاد خواننده معروف بدلیل سوگ بزرگ زندگیش، به ایران رفت و یکی دو ماهی است در آنجا اقامت دارد و با وجود چند پیشنهاد کنسرت در امریکا، کانادا، همچنان در ایران ماند و قرار است بزودی باز گردد.
از سویی شنیدیم عطا خواننده  معروف هم به دیدار خانواده رفته و بدلیل دوستی دیرین با بهزاد، بیشتر این مدت را با او گذرانده، عطا هم قرار بود در چند کلاب برنامه داشته باشد و یک کنسرت در کانادا، که همه را لغو کرد.

دعوای یک خواننده معروف و منیجر سابق اش

…شنیدیم دعوای پرسروصدایی میان خواننده جوان و معروف و منیجر سابق اش شروع شده که هر روز دامنه می گیرد.
این دعوا ابتدا بروی فیس بوک شروع شد وخواننده اعلام کرد با منیجر سابق خود دیگر کار نمی کند و قصد شکایت دارد و بدنبال آن نامه هایی در رابطه با این دعوا به رسانه ها رسید که خبر می داد این دعوا هنوز پایان نیافته است و هر دو طرف به سراغ وکیل رفته اند تا قضیه را قانونی دنبال کنند.