1472-44

توصیه سوپراستارها در مورد شهره آغداشلو

1472-45

… شنیدیم حضور شهره آغداشلو در چند فیلم و سریال، در کنار بازیگران برجسته سینما و تلویزیون، سبب شده تا این سوپراستارها، خود به تهیه کننده ها و کارگردانان، برای نقش های حساس، او را توصیه کنند.
اخیرا حضور شهره در فیلم آخرین شوالیه Last Knight در کنار کلایو اوئن و مورگان فریمن، بهانه ای شد تا هر دو بازیگر با شناخت هنر شهره و توانایی های او، برای فیلم های جدید خود او را پیشنهاد بدهند.
شهره نه تنها به خاطر بازی درخشان بلکه بدلیل اخلاق مهربان و سیاستمدارانه خود و اطلاعات گسترده در مورد مسائل روز برای بحث سر صحنه های فیلمبرداری، دوستان فراوانی برای خود ساخته است.

دکتر شیما ستار و یک افتخار برای جامعه ایرانی

1472-46

همانطور که قبلا خبر حضور دکتر شیما دختر ستار در یک کنفرانس در اکسفورد انگلستان را اطلاع رسانی کرده بودیم هفته گذشته ستار به اتفاق همسرش و شیما در این کنفرانس که کارگردانی آن را شیما به عهده داشت به ایراد سخنرانی پرداخت در این کنفرانس که کودکان اُتیزمی از سنین مختلف و از کشورهای فرانسه، آلمان، امریکا، اسرائیل و انگلیس و دیگر کشورها حضور داشتند بازتاب و استقبال شایانی به دنبال داشت که این افتخار دیگری برای جامعه ایرانی است ما این حضور پررنگ و پرافتخار را به ستار هنرمند عزیز و جامعه ایرانی تبریک می گوئیم.
علیرضا نژاد دهقان

برخورد تماشاگران تئاتر

1472-47

… شنیدیم زمان اجرای نمایش پینوکیا در تئاتر ایرانشهر تهران، میان تماشاگران برخوردهایی بوجود آمد و بدنبال آن نمایش از سوی اداره هنرهای نمایشی و ارزشیابی تیاتر متوقف شد.
شهره سلطانی کارگردان آن در این نمایش از موی مصنوعی قرمز و کبود برای بازیگران استفاده کرده تا صحنه ها طبیعی باشد. از سویی بعضی دیالوگ ها نیز از دیدگاه بعضی تماشاگران نامناسب بود، همین سبب گردید میان یکی دو تا از تماشاگران متعصب و دیگران جر و بحث درگیرد. و بعد هم مسئولان نمایش را متوقف نمودند.

کنسرت های زنانه سولداوت میشود

1472-48

… شنیدیم اخیرا کنسرت های زنانه در ایران نه تنها سولداوت می شود، بلکه بلیط هایش بازار سیاه پیدا می کنند.
در میان این کنسرت ها، کنسرت سیمین غانم رکورد تماشاگران را شکست و همانطور که می دانید تماشاگران بدون استثناء زنان و دختران بودند. قبلا کنسرت پریسا نیز رکورد دار بود.
نکته مهم اینکه در طی دو سه سال اخیر مامورین چندین مرد را در لباس زنانه در این کنسرت ها شناسایی و دستگیر کردند و بدلیل اینکه خود خوانندگان زن نقشی در آن نداشتند، کنسرت ها متوقف نشد.

دستگیری همسر یاشار

1472-49

بدنبال هیاهوی فروش خانه های خیالی در ترکیه، که بدنبال آن شهرام شب پره شخصی بنام یاشار را متهم به کلاهبرداری و سوء استفاده از نام خود کرد، ابتدا یاشار در ایران دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرد و بعد بدلیل اینکه چندصدهزار دلار سرمایه شهرام شب پره نیز به باد رفته بود، این شکایت از سوی همسر شهرام در ایران دنبال شد و هفته قبل همسر یاشار هم به اتهام همکاری با او بازداشت شد.
صحبت از اتهاماتی علیه امیر احتشام زاده قهرمان سابق تنیس ایران پدر همسر یاشار هم بدنبال آمده است.

بهنام و عسل یک زوج موفق در لس انجلس

1472-50

بهنام و عسل یک زوج موفق در موزیک هستند، که اینروزها به لس انجلس کوچ کرده اند.
بهنام که از 5 سالگی پیانو می نواخته، اینک بعنوان یک نوازنده توانای کی بورد، پیانو و خواننده به همراه عسل همسرش که در واقع دکتر داروساز است، فعالیت خود را در شهر فرشته ها آغاز کردند.
بهنام و عسل هر دو دوره های آواز را گذرانده، در زمینه های موزیک پاپ، مدرن و بزمی می خوانند. ایندو از شیکاگو، به نیویورک و اینک بعد از 2 سال به لس انجلس آمده اند.
جالب اینکه ایندو دی جی نیز هستند و خود زیباترین آهنگ ها را می خوانند.

دستگیری همسر سابق یک خواننده قدیمی

… شنیدیم همسر سابق یکی از خوانندگان قدیمی، در اسکاندیناوی از سوی پلیس دستگیر و روانه زندان شد.
این خانم که سالهاست در این سرزمین زندگی می کند، بدلیل بدمستی در یک کلاب آنچنانی، با اعتراض چند نفری روبرو شد که به سوی یکی از آنها که گویا هنرمند معروفی بوده حمله کرده و قصد داشته با بطری ویسکی او را مجروح کند که پلیس از راه می رسد و او را با دستبند می برد.
می گویند این زن سال هاست دچار سرگشتگی روحی است و اندوخته اش را هم در امریکا، دو سه نفر بالا کشیدند و او را در فقر رها کردند.