1672-34

رافی خاچاطوریان بستری است

1672-35

کمترکسی می داند چهره معروف و پرتلاش تلویزیونی، رافی خاچاطوریان، اینروزها براثر کسالت یا دربیمارستان و یا مرکز مراقبت های ویژه بسر می برد.
رافی که بقولی از سیاسی ترین چهره های هنری است و بهمین خاطر بیشترین صدمه را دیده است، زمانی از پرکارترین چهره های تیاتر و تلویزیون بود، سریال ها وشوهای تلویزیونی اش باتفاق شهرام شب پره و آیلین مورد استقبال فراوان بود، ولی ناگهان بر اثر یک عمل جراحی از صحنه کنار رفت. و جالب اینکه بجز یکی دو تا از رسانه ها، هنرمندان وهمکاران قدیمی و دست اندرکاران تلویزیونی، حالی از او نمی پرسند و وقتی حرف از رافی می زنیم می پرسند رافی؟ چه شده؟ کجاست؟ چرا؟

شکستن دنده های فخری خوروش، او را خانه نشین کرد

1672-36

بدنبال حادثه ای فخری خوروش ستاره قدیمی تلویزیون، تئاتر و سینما، دچار شکستگی دنده ها شد. حتی تحت عمل جراحی هم قرارگرفت و بعد از آن همچنان در بستر ماند و اینک چند ماهی است گرفتار درد شدید و عدم امکان حرکت و راه رفتن شده و دوستداران و دوستانش او را در نمایش فیلم ها، تئاتر و برنامه های فرهنگی نمی بینند و سراغش را می گیرند، گرچه در پشت پرده آقای شیبانی همسرش به مراقبت ویژه از او مشغول است.
با آرزوی سلامتی کامل برای فخری خوروش عزیز…

حضور رودی بختیار در برنامه
صبح بخیر لس آنجلس رادیو 670AM

1672-37

رودی بختیار یکی از چهره های محبوب و پرقدرت شبکه های معروف تلویزیونی و از جمله فاکس نیوز و CNN هفته ای یکبار در برنامه رادیو670AM صبح بخیر لس آنجلس با ساسان کمالی همراه میشود و سبب خوشحالی طرفداران بسیارش در نقاط مختلف می گردد.
رودی بختیار که درسالهای اخیر بخاطرتهیه مستندهای تکان دهنده درباره عراق، افغانستان ودیگر نقاط جهان مورد بحث رسانه های جهانی است، بدلیل مراقبت های ویژه از مادرش مدتی ساکن لس آنجلس شده و در طی همین مدت نیز درحال راه بردن سگ اش دچار حادثه شد و دنده هایش صدمه دید و حتی روانه بیمارستان هم شد، ولی چون زن بسیار مقاومی است همچنان سرپا ایستاده است.

شان پن براساس سفرش به ایران فیلم می سازد

1672-38

…. شنیدیم شان پن بازیگر و کارگردان صاحب نام سینما، اینروزها در تدارک ساخت یک فیلم سینمایی براساس سفرش به ایران است.
شان پن که خود شخصا جسورانه به ایران سفرکرده بجای دیدار مقامات با مردم و دست اندرکاران سینما دیدار و گفتگوکرد و مدتها به میان مردم کوچه و بازار رفته و از اینکه جوانها و نوجوانها به زبان انگلیسی سخن می گویند و اطلاعات گسترده ای دارند حیرت کرده بود.
شان این بار با توجه به دیدگاههای مردم و حوادثی که براو گذشته این فیلم را می سازد.

جدایی خواننده معروف

1672-39

…شنیدیم یکی از خوانندگان معروف که بیشتر در کشورهای همسایه ایران فعالیت دارد، اخیرا بدلیل اعتیاد، در آستانه جدایی از همسرش میباشد.
این خواننده چندین بار در لس آنجلس تحت درمان قرار گرفت، در لندن، آلمان، ترکیه هم سعی به ترک اعتیاد کرد ولی عاقبت خود را رها کرد و همین سبب خشم همسرش شده و تصمیم به جدایی گرفت.
البته اطرافیان می کوشند تا آنها را آشتی بدهند، ولی هنوز نتیجه ای ببار نیامده است.

دیدار منصور و سعید اسدی

1672-42

…شنیدیم دیدارهایی میان سعید اسدی کارگردان نامدار سینما که خیلی ها او را با فیلم هایی چون «آوازقو» می شناسند و منصور خواننده پرطرفدار صورت گرفته است.
ایندو گویا در مورد یک پروژه سینمایی، درحال گفتگو هستند، که خود منصور قرار است سرمایه گذاری کند و خود نقش اول را بازی کند.
منصور قبلا تجربه بازیگری در فیلم America Beautiful را درکنار هوشنگ توزیع دارد والبته نرمش و استعداد خوبی هم در این زمینه نشان داده است.

دادگاه عالی لس آنجلس بدنبال جمشید زندی

1672-41

…شنیدیم دادگاه عالی لس آنجلس، اینروزها دربدر بدنبال زنده یاد جمشید زندی آهنگساز قدیمی می گردد! تا بقولی او را بدلیل عدم حضور در هیات ژوری محاکمه کند!
جالب اینکه دادگاه لس آنجلس با وجود آن همه امکاناتش در سیستم اش اطلاعی از درگذشت جمشید زندی حدود یکسال پیش ندارد و برایش برگه حضور در هیات ژوری می فرستد و بعد هم با وجود اینکه این نامه ها به دفتر جوانان می آید و ما با توضیح برایشان پس می فرستیم، باز هم نامه می آید که باید در دادگاه حاضر شود و جوابگو باشد وگرنه باید جریمه بپردازد.
همانطور که قبلا گفتیم زندی یک ترافیک اسکول داشت و چون دفتری نداشت، تقاضا کرد نامه هایش به آدرس جوانان بیاید و بهمین جهت این نامه ها را دریافت می کنیم.