1673-28

داریوش حاضرنشد در ازای 150 هزار دلار
در یک عروسی در دبی شرکت کند

1673-29

…شنیدیم در شرایطی که یکی از سوپراستارهای موزیک با دریافت 100 هزار دلار درعروسی یکی از ثروتمندان وابسته ای به امیر دبی شرکت کرد و کلی هم ازخانواده آنها ستایش کرد، داریوش سوپراستار موزیک دربرابر 150 هزار دلار این عروسی را رد کرد.
داریوش اجرای برنامه درعروسی های حاشیه خلیج فارس را برای خیلی از خوانندگان بدون ایراد می داند ولی برای بعضی ها آنرا کاملا ضد استانداردهای شعرها و آهنگهایی که اجرا کرده اند می داند و البته خیلی ها حضور یکی دو تاخواننده سوپراستار را در چنین عروسی هایی حرص پول بحساب می آورند.

12 هنرمند داخل ایران، در امریکا خانه و بیزینس دارند

1673-30

…شنیدیم بیش از 12 هنرمند داخل ایران درکالیفرنیا و نیویورک و تگزاس و لاس وگاس خانه و آپارتمان خریده و حتی چند نفری هم بیزینس هایی دایر کرده اند.
این هنرمندان که در هفته های آینده لیست کامل شان را بدست می آوریم از حدود 8 سال پیش بدلیل عدم امنیت شغلی و مالی، اقدام به خرید خانه، فست فود، رستوران و مجموعه آپارتمانی و سرمایه گذاری در کمپانیهای مختلف کرده اند.
این هنرمندان که از جمع خوانندگان و بازیگران سینما و تلویزیون هستند، بعضی اعضای خانواده خود را درامریکا مقیم کرده و اداره بیزینس ها را هم بدست آنها سپرده اند.

معجزه عشق در زندگی شکیلا

1673-31

…شنیدیم یکی ازعاشقانه ترین زندگی ها در جمع هنرمندان ایرانی به شکیلا خواننده محبوب مردم تعلق دارد.
شکیلا در طی سالهای اخیر، بدنبال ازدواج با آهنگساز و نوازنده و رهبر ارکستر علی توانگر، نه تنها زیباترین آهنگها را اجرا کرد بلکه بدلیل عشق و تفاهم عمیق، آرام ترین دوران زندگی خود را گذراند و با توجه به توانایی های توانگر در زمینه ساخت وب سایت وگستره کار در سوشیال میدیا، شکیلا در دنیای مدرن نیز پیش رفته و ارتباط او با طرفداران اش در سراسرجهان بسیار پردامنه است و به قول اطرافیان همه اینها معجزه عشق میان این دو هنرمند است.

سورن همیشه سپاسگزار دکترحمیدرضا شاه محمدی بود

1673-32

…شنیدیم سورن آهنگساز و نوازنده سرشناس، تا آخر عمر خود از دکتر حمیدرضا شاه محمدی، جراح و دندانپزشک معروف تشکر می کرد.
سورن در روزهای بیماری و بقولی تاریکی زندگیش، از سوی دکتر شاه محمدی در یکی از مراسم ویژه مورد قدردانی و ستایش قرار گرفت، برایش لوحه هایی تهیه شد و چهره های معروف درباره اش حرف زدند. او را از یکدانه های موزیک ایران و خالق آهنگهای جاودانه ویگن، عارف، منوچهر و ستار دانستند.
گرچه قدر دکترشاه محمدی ها را در جامعه خودمان نمی دانیم، ولی نادر انسانهایی چون دکتر شاه محمدی برای تظاهر و تعریف و تمجید چنین اقداماتی را انجام نمی دهند، آنها با همه قلب خود و عشق به پیش کسوت ها و پیشگامان قدم بر می دارند، نمونه اش ماهها چاپ دوصفحه عکس و گزارش و سوابق هنری بزرگان هنر در مجله جوانان بود، که خود بدلیل تسلط به هنر عکاسی، شخصا از آنها عکس می گرفت و اصرارداشت نامی از او برده نشود.