test

مرسده براي او مي‌خواند

.

…شنيديم بعد از مدتها، كه از فاجعه زندگي مرسده خواننده معروف مي‌گذرد، او درواقع هنوز التيام نيافته، ولي از خواندن دست نكشيده است.
مرسده وقتي دختر زيبا و تحصيلكرده خود را از دست داد، تا يكسال گوشه انزوا گزيد، حتي آلبوم آماده خود را كناري انداخت، ولي ناگهان همه ديدند كه به ميدان آمد، نه تنها آلبوم اش را روانه بازار كرد كه با توفيق خوبي روبرو شد، بلكه بروي صحنه رفت،در اروپا، كانادا وامريكا در چند كنسرت موفق شركت نمود.
شنيديم اين نيروي دوباره،از ارتباط روحي بود كه با دختر نازنين اش برقرار كرد،دختري كه هميشه مشوق مادرش در خواندن بود، وقتي مادر مي‌خواند، انگار در آسمانها پرواز ميكرد،هميشه به مادر ميگفت بايد بخواني، هميشه بخواني واينك مرسده بخاطر دخترش هنوز مي‌خواند وهميشه مي‌خواند.

 

 

فريادرس دست اندركاران فرهنگ و هنر

…شنيديم دكتر رضا بنابي در طي 30‌ سال گذشته، از نادر چهره هايي بوده كه از دست اندركاران فرهنگ و هنر درخارج، در حوزه تخصص خود،  مراقبت ‌ويژه اي كرده است.
دكـتـر رضـا بنابي علاوه براينكه مـتـخـصـص بـيماريهاي داخلي است، يك كلينيك مجهز و مدرن در زمينه بيماري قند داير كرده  و سالهاست به اتفاق گروهي در آن به تـحقيق وپژوهش مشغولند و به نتايج درخشاني هم دست يافته اند و درهمين زمينه چند كتاب مفيد هم به بازار داده اندكه كتاب ها در ايران  از پرفروش ترين كتابها شده است.
در طـي ايـن سـالـها دكتر بنابي وهمسرش وتيم  ورزيده اش، بارها و بارها به فرياد هنرمندان و دست اندركاران فرهنگ و تاريخ  ايران رسيده اند، بارها برايشان در زمينه تـهيه مجموعه هاي فرهنگي در پشت پرده سرمايه گذاري كرده و  هنوز در طي سالهاي اخير، جان دهها چهره معروف را از چنگال بيماري كشنده ديابت نجات داده و هيچگاه هم منتي بر سر كسي نگذاشته است

honar