1719-38

گوینده تلویزیون بدنبال فریدون فرخزاد بود

1719-39

….شنیدیم اخیرا پخش فیلم سینمایی عشق من «وین» I Love Vienna از یک شبکه تلویزیون در اتریش، نه تنها ایرانیان را به هیجان آورد، بلکه مجری برنامه، بعد از پایان فیلم گفت بسیار مشتاق است تا با فریدون فرخزاد مصاحبه ای داشته باشد. ولی عده ای روی خط مستقیم تلویزیون آمدند و ازخبر قتل دردناک فرخزاد در آلمان گفتند و خود بحث و گفتگویی را بدنبال داشت و یکی ازایرانیان نیز ازنمایش جدیدی با بازی وکارگردانی هوشنگ توزیع بنام شاعر نقره ای براساس بخشی اززندگی فرخزاد گفت.
فرخزاد حدود 50 سال پیش در وین دراین فیلم عاشقانه با ماریزامل همبازی شد و نمایش فیلم هم کلی سروصدا به پا ساخت البته فیلم به زبان آلمانی بود.
فرخزاد بعدها درایران در یک فیلم سینمایی بنام «دلهای بی آرام» که محصول مشترک ایران وترکیه بود به اتفاق ایرج قادری و سحربازی کرد که با موفقیت روبرو شد.

احترام ویژه فرهاد به خانم ها

1719-41

…شنیدیم پخش فیلم هایی از سفرفرهاد خواننده برجسته موزیک مدرن ایران، بروی سوشیال میدیا، خیلی از متعصبین داخل ایران را دلخور کرده است!
فرهاد در توراروپایی خود با همکارمان علی آبادانی، موفق ترین کنسرت ها را اجرا کرد و بعد در سفربه امریکا نیزهمه جا با استقبال روبرو شد و هر بار که بغل بغل گل بروی صحنه بپایش می ریختند، فرهاد آنها را به آنها تقدیم میکرد و می گفت حس مبارزه را فقط درچهره زنان می بینم چه آنهایی که درخارج هستند و چه آنهایی که در داخل ایستاده اند.
این باورواقعی فرهاد از زنان مقاوم ایران بود و همین، فناتیک های داخل برخورده بود و جلوی پخش آن فیلمهای پراحساس تور سراسری او را می گرفتند ولی اخیرا دوستانش با پخش آن فیلم ها، دوباره احترام ویژه فرهاد را نسبت به زنان به رخ می کشند. یادش گرامی…

زندگی پراز تفاهم وعشق

1719-42

…شنیدیم زندگی پراز تفاهم لیلا فروهر و اسی نبی، الگوی بسیاری از هنرمندان است چون ایندو از اولین روزهای ازدواج شان تا امروزهمیشه بدوراز هیاهو، درنهایت آرامش زندگی کرده اند.
نزدیکان ایندو می گویند اسی نبی که یک بیزینس من موفق و مدیرکاسپین است بدلیل جنتلمن بودن، ادب ونزاکت خاص و روابط عمومی بالا، نه تنها درجامعه ایرانی محبوب همه دوستان و بسیاری از مردم است بلکه با همه عشق می کوشد تا آرام ترین زندگی مشترک را با لیلا داشته باشد. درپشت پرده اورا در فعالیت های هنری کمک می کند، ولی مانع فعالیت های او نیست و درعوض مشوق بزرگ او بحساب می آید.

مردم بخاطرهمایون رستوران اش را پر می کنند

1719-44

…شنیدیم همایون یکی ازموفق ترین رستوران داران در ایران است. بعضی از هنرمندان قدیمی درایران، بدلیل دورماندن از صحنه ودوربین، به بیزینس های آزاد روی آوردند، شاهرخ نادری تهیه کننده رادیویی، ناصرملک مطیعی بازیگر برجسته قنادی دایرکردند و بسیار هم موفق بودند. فردین یک فرش فروشی باز کرد که پاتوق هنرمندان و مردم شده بود. همایون هم چلوکبابی خود را باز کرد که سیل دوستداران او به سوی رستوران سرازیرشد مردم درواقع برای دیدن همایون میرفتند و درتمام مدت با او درحال گپ و گفتگو و عکس و امضاء بودند و بقول یکی ازآنها ما نمی فهمیدیم چی میخوریم؟ گرچه غذاهای رستوران بسیار سالم و خوشمزه بود. شنیدیم همایون دومین شعبه را هم گشوده و ارتباط خود را با دوستدارانش حفظ کرده است.
همایون گاه سالی یکبار به لس آنجلس می آید و مهمان فامیل نزدیک خود لیلا و فرنگیس و فریبا فروهراست.