shenidam_ke1.1

گله عباس هژير

…شنيديم عباس هژير از دوستان هنرمند در لوس آنجلس گله دارد كه چرا ترانه اش را بنام ديگري در آلبوم جاي داده اند.
گويا اين ماجرا كه سرانجام بعد از دو سال به نقطه روشني رسيده، اين است كه يكي از سروده هاي هژير بنام >پرواز< در آلبوم پرواز كه آهنگهايش را فريد زلاند ساخته و شهرام صولتي خوانده جاي داده شده و به ترانه سرا هيچ خبري نداده اند، در عين حال اين ترانه  بنام اردلان سرفراز در اين آلبوم و موزيك ويديو عنوان شده است ضمن اينكه اردلان سرفراز هم به قضيه اعتراض دارد.
بدنبال گله عباس هژير ترانه سراي مقيم اروپا، شنيديم فريد زلاند در پي حل اين اختلاف برآمده و ضمن اينكه در اين باره توضيح كلي ميدهد حق و حقوق ترانه سرا هم رعايت خواهد شد، خصوصاكه فريد زلاند اينروزها  گروهي از همكاران خود را براي احقاق حق در يك تيم جاي داده است

هوشنگ توزيع نمايشي به
زبان انگليسي روي صحنه مي‌برد

 shenidam_ke1.2

…شنيديم سرانجام هوشنگ توزيع بعد از دو سال، كه بروي يك نمايشنامه كار مي‌كند، آنرا آماده اجرا كرده است.
نكته مهم اين كه اين نمايش به زبان انگليسي براي جامعه امريكايي و با بازيگران امريكايي خواهد بود و به احتمال زياد تا اين لحظه خود توزيع نيز در آن نقشي بعهده نمي‌گيرد.
هوشنگ در پشت صحنه كارهاي نمايشي خود درجامعه ايراني، فعاليت هايي در جامعه امريكايي آغاز كرده واز جمله طرح يك سريال تلويزيوني را آماده ساخته كه مورد توجه دست اندركاران سريالهاي امريكايي قرار گرفته است.
هوشنگ اصولا تا كاري به مراحل انجام نرسد،درباره اش حرف نمي‌زند، همانطور كه در اين زمينه تا امروز سخني نگفته است

ازدواج خواننده جنجالي

شنيديم يكي از خوانندگان جنجالي مقيم لس آنجلس، اخيرا در ايران با يك ميلياردر ميانسال ازدواج كرده است.
اين خواننده كه بعد از سالها فعاليت در لس آنجلس،مدتي به دبي رفته و سپس راهي ايران شد، حدود 4‌ سال پيش با يك مرد ثروتمند بانفوذ كه معمولا در ساختن آسمان خراشها دست دارد آشنا شده و ابتدا بصورت صيغه و سپس به عقد اودر آمد، درحاليكه شنيديم آن آقا دو همسر ديگر هم دارد.
بهرحال تا اين لحظه خواننده جنجالي سر وسامان گرفته است

يك دختر ايراني كه دل الن دلون را برده

shenidam_ke1.3

…شنيديم بدنبال مژگان حسيني ميكاب آرتيست افغاني تبار، كه دل و دين از سايمون كاول خالق امريكن ايدل برده و درآستانه ازدواج با اين ميلياردر بين المللي است، يك دختر ايراني در فرانسه هم دل آلن دلون را برده است.
مي‌گويند ياسمين اين دختر 30‌ ساله تحصيلكرده كه در رشته پوست و  زيبايي و ميكاپ حدود 12‌ سال است كه در پاريس فعاليت دارد و در پشت صحنه يك برنامه تلويزيوني، ميكاپ آلن دلون را بعهده گرفت و در همان جلسه اول دل او را برد، چون شنيديم آلن 70‌ ساله با وجود 40‌ سال فاصله سني دست از ياسمين نمي‌كشد وبايد در انتظار خبرهايي بود.