1421-74

ابراهیم تاتلیس آهنگی از فریدون قراگزلو می خواند

1421-75

… شنیدیم ابراهیم تاتلیس خواننده محبوب ترکیه، بعد از چند سال سکوت، آهنگی از فریدون (فارلی) قراگزلو، نوازنده معروف و ارشتیتکت نامدار می خواند.
ابراهیم و فارلی از حدود 20 سال پیش با هم دوستی دارند و ابراهیم بیش از 5 بار از فارلی دعوت کرد تا به ترکیه برود و در استودیوی شخصی خودش با سازهای قانون، ویلن، گیتار و پیانو درضبط آهنگهایش بنوازد.
این دوستی زمان ترور ابراهیم در ترکیه، با سفر فارلی به استانبول بعد زمان عمل جراحی در آلمان، قوت بیشتری گرفت و اخیرا بدنبال سفر فارلی به ترکیه، بمناسبت بهبودی ابراهیم و آماده شدن برای خواندن، قراری برای اجرای 3 آهنگ فارنی گذاشته شد.

5 خواننده داخل ایران در انتظار ویزا

1421-76

…شنیدیم 5 خواننده معروف روز داخل ایران، در انتظار دریافت ویزا جهت اجرای برنامه درامریکا هستند.
این خوانندگان که همگی در اروپا برنامه داشتند و در داخل ایران هم با وجود محدودیت ها، کنسرت هایی اجرا کرده اند، بدلیل دریافت دستمزدهای سنگین در امریکا، مشتاق اجرای برنامه در امریکا هستند. ولی بدلایلی هنوز موفق به دریافت ویزا نشده اند، ضمن اینکه بدلیل رقابت میان برنامه گذاران گزارش به اداره کار و مالیات، همه آنها باید مجوز اجرای برنامه در امریکا داشته و همچنین تعیین تکلیف مالیات را قبلا بکنند.

درگیری قانونی یک وکیل و دو کنسرت گذار

… شنیدیم یک درگیری قانونی میان یکی از وکلای معروف شهر و دو کنسرت گذار با سابقه پیش آمده است.
گویا این درگیری برسر سرمایه گذاری این وکیل در یک کنسرت بزرگ است که سبب اختلاف شدیدی  شده و با وجود تلاش برای حل آن، به یک شکایت انجامیده است. در این میان چند نفری سعی می کنند تا این مسئله را به نوعی حل کنند ولی تا این لحظه به نتیجه نرسیده است.

بیژن مرتضوی و امید در ترکیه

1421-77

…شنیدیم امید و بیژن مرتضوی دو خواننده محبوب مردم، اینک دو ماهی است در ترکیه روی صحنه هستند.
برنامه گذاران جوان که بیشترشان تحصیلکرده ایران هستند، اخیرا با خوانندگان محبوب هموطنان داخل، قراردادهای طولانی می بندند و آنها را در کلابهای بزرگ در شهرهای ترکیه روی صحنه می آورند، که امید و بیژن با چنین قراردادهای طولانی در ترکیه ماندگار شده اند و خود بخود از کنسرت ها و برنامه های داخل امریکا دور شده اند، گرچه کنسرت ها در امریکا، آن حال وهوای سالهای گذشته را ندارد.