1638-41

Shahram Pirali
Pirali Entertainment Present:
Aref & Leila Forouhar Live Concert
Nov 21, 2018 DOLBY THEATRE

گفتگو با شهرام (شان) پیرعلی
برگزارکننده کنسرت بزرگ عارف و لیلا فروهر

بعد از 20 سال فعالیت در آتلانتا به شهر فرشته ها آمده ام تا در خدمت هنرمندان ومردم هنردوست شهر فرشته ها باشم

شهرام (شان) پیرعلی یک برنامه گذار پرانرژی و خستگی ناپذیر است، که در طی 20 سال گذشته مرکزیت بیزنس خود را در اتلانتا در قلب بیش از 10 ایالت امریکا گذاشته و ایرانیان را از سراسر آن منطقه به کنسرت های موفق خود کشانده است.
شهرام که اینروزها کنسرت بزرگ عارف و لیلا فروهر دو ستاره نامدار موزیک را در 21 نوامبر در دالبی تیاتر( کداک تیاتر سابق) تدارک می بیند، می گوید سرانجام به شهر فرشته ها آمدم، که همیشه دلم میخواست با مردم مهربان و هنردوست آن بیشتر آشنا شوم. من مدت 20 سال است دراتلانتا و دیگر نقاط اطراف کنسرت های بزرگ و کوچک برگزار می کنم، سوپراستارها، چهره های جدید و تازه نفس همه به این مناطق آمده اند چون داریوش، معین، منصور، اندی و بسیاری دیگر که موفق ترین کنسرت ها را برگزار کردند.
بزرگترین مسئله برای من در این میدان هنر، احترام به هنرمندان، احترام به مردم و احترام به رسانه هاست، چون این سه عامل می تواند یک دست اندرکار هنری چون مرا، سر پا نگه دارد. من سالها در کار خرید و فروش املاک Real Estate بودم و در حاشیه هم به برنامه گذاری هم مشغول بودم، ولی اخیرا بیشتر تکیه کارم بر روی ارائه کنسرت های بزرگ با هنرمندان بزرگ است، برای همین کنسرت 21 نوامبر از همه نیرو و سلیقه و تجربه ام مایه گذاشته ام خوشحالم که دو چهره سرشناس و محبوب مردم را بروی صحنه می برم، سالها بود که مردم در انتظار چنین کنسرتی بودند، حدود 10 سال پیش وقتی لیلا فروهر درهمین سالن کنسرت خود را برگزار کرد، از عارف بعنوان مهمان دعوت کرد روی صحنه بیاید و آهنگ سلطان قلبها را با هم بخوانند… فیلمی ماندنی که عارف در آن خوانده و لیلا در آن بازی کرده و حالا ایندو در یک کنسرت بزرگ همه آهنگهای خاطره انگیز قدیمی را هم می خوانند و من یک موزیک ویدیو پرخرج و زیبا تهیه کردم که در آن عارف و لیلا همه آن آهنگها را دو صدایی می خوانند که یک کار استثنایی است و من از فریبا فروهر عزیز سپاسگزارم که در ارائه آن به من کمک کرد. او جانانه و دلسوزانه در این زمینه فعال است.
برنامه دالبی تئاتر در ساعت 8 شب شروع می شود و درست سر ساعت 11 پایان می گیرد و سالن باید بسته شود، به همین جهت از هموطنان عزیزم تقاضا دارم سر ساعت 7 که سالن باز میشود به درون بیایند، چون برنامه حتی یک ربع هم تاخیر نخواهد داشت. ما تدارک خوبی برای نورها و دکور صحنه دیده ایم دوستان عزیزی که 20 سال تجربه در این زمینه ها دارند دست همکاری با ما داده اند.

1638-42

حقیقت را بخواهید من از کودکی که به امریکا آمدم همیشه دلم میخواست در لس آنجلس و همسایگی هالیوود و دیزنی لند زندگی کنم و اینک با شروع فعالیت های تازه به این آرزو رسیده ام و تلاش می کنم برای هموطنانم بهترین برنامه ها را تهیه و ارائه بدهم.
در این شهر چند برنامه گذار خوب و مسئول داریم و درکنارش بسیار برنامه گذاران موقتی و بدون مسئولیت، که تا حد زیادی اعتماد مردم را نسبت به اجرای کنسرت ها کم کردند و من به سهم خودم می کوشم تا نهایت مسئولیت و وجدان کاری را در این زمینه بکار گیرم. در همین مدت کم که به لس آنجلس آمده ام برخورد هنرمندان چون عارف، لیلا، اندی و دیگر دوستان با من بسیار صمیمانه بوده و از حمایت رسانه های مسئول و محبوب ایرانی هم برخوردار بودم و امیدوارم در برابر همه شان سربلند باشم.

خیلی ها درمورد بلیط ها که در آستانه سولداوت است می پرسند که از طریق Ticketmaster و تلفن :

770-265-7788
PiraliEntertainment.com

و فیس بوک و اینستاگرام:

@SeanShahramPirali

می توانند تهیه کنند.