1548-58

شهره آغداشلو ستاره بین المللی و برجسته سینما و تلویزیون،بعنوان داور در فستیوال فیلم و اهدای جوائز
Muhr Emirati Awards
با نشریه معروف بازار گفتگو کرد

1548-59

شهره آغداشلو بازیگر معروف بین المللی که برای حضور در مراسم اهدای جوایز جشنواره بین المللی فیلم Muhr Emirati Awards به دبی رفته بود درگفتگویی با نشریه بازار درباره این سرزمین گفت: من بارها به دبی آمده ام، من به شرقی بودن خود افتخار می کنم و بارها در فستیوال های مختلف حضور داشتم و این جشنواره ویژگی های زیادی دارد.
من زمان دیدن فیلم ها، تجربیات تازه ای به دست آوردم. اینکه براستی در خاورمیانه چه می گذرد.
اصولا سینما در هر سرزمینی همان سینماست با جزئیات، چاشنی ها و فرهنگ های مختلف، برای من دیدن فیلمی از لبنان بنام Tramontane به کارگردانی واچه بولقورچیان قصه یک مرد نابینا با بازی برکت جابور با احساس شاعرانه ای همراه بود، فیلم مرا تکان داد و این فستیوال به کارگردانان و سازندگان فیلم این منطقه شانس بزرگی می دهد.
شهره درباره اسکار گفت سال پیش ناگهان اسکار بدون رنگ بود، این خبر از تبعیض می داد درحالیکه اصولا سازندگان فیلم و بازیگران از هر سرزمینی باید در اسکار نقش داشته باشند، باید جهان و بخصوص امریکا بداند که چه استعدادها و خلاقیت های در پشت چهره هنرمندان این سرزمین ها خوابیده است، البته در سالهای اخیر بازیگران آسیایی قابلیت های خود را ثابت کردند نمونه اش جکی چن است که فیلم هایش بالای یک بیلیون می فروشد.
شهره درباره فیلم های جدیدش گفت اخیرا فیلم The Promise با کریستین بیل و اسکار ایزاک تمام کردم، ولی من آرزویم بازی در نقش ایندیرا گاندی و بی نظیر بوتوست.
شهره درباره کمک به هنرمندان خاورمیانه ای گفت من در حد توان خود، آنها را به دوستان خود در هالیوود معرفی می کنم و جالب اینکه آکادمی از من خواسته تا اگر کارگردان و بازیگری از خاورمیانه می شناسم به آنها معرفی کنم.
شهره درباره فشن در دبی گفت درحالیکه ما در امریکا زیاد به پوشیدن لباس های فاخر اهمیت نمی دهیم، من زیباترین لباس ها و جواهرات را در دبی دیدم. و من هر بار به دبی می آیم به قالب ایرانی خود میروم لباس و جواهر و آرایش من عوض میشود.
شهره درباره فشن دیزاینرهای مورد علاقه اش گفت، طراح اروپایی الی ساب را دوست دارم ولی طرح های شهلا درریز طراح ایرانی مقیم امریکا را خیلی می پسندم.

1548-60

1548-61