Assef_013

 

در كنسرت لاس وگاس فرامرز نشان داد، براستي فرامرز خسته نميشود، فرامرز هرگز از نفس نمی افتد
فـرامـرز ركـوددار جشن ها، عروسي ها و ميهماني‌ها، در كنسرت بزرگ آرناي كلن و كنسرت امسال لاس وگاس جواب تازه اي از مردم گرفت

در شب كريسمس فرامرز 14‌ آهنگ خواندكه هركدام مردم را به شور و هيجان و همصدايي واداشت 

 دسـت اندركاران موزيك، همكاران هنري فرامرز آصف، مي‌گويند اين فرامرز هرگز خسته نمي‌شود، هرگز از نفس نمي‌افتد. چون او چشم درچشم مردم مي‌خواند، او بيش از 25‌ سال است كه روي صحنهها مي‌خواند از همان روزهاي نخست متفاوت، نفس گير و تازه و روز مي‌خواندو حالا بعد از 25‌ سال هنوز در صـحـنـه لاس وگـاس روي يـك صـحـنـه بينالمللي در شب كريسمس، همان قدرنفس گير و تازه خواند.
وقتي روي صحنه ظاهر شد، به قول حاضرين در سـالن، مردم جابجا شدند، انگار آماده مي‌شدند تا بروي يك چرخ فلك سوار شوند فـرامـرز چـنـيـن انرژي وهيجاني را بدنبال دارد،ديديم كه از همان لحظه نخست، از آن لحظه كه سيمين بري را خواند، تا كمر باريك، يار دبستاني، حاجي، رعنا، واي واي، سالن با او مـي‌خـوانـد مـي‌رقـصيد، سيكوريتي ها نتوانستند جلوي جمعيت را بگيرند، و تا لحظه‌اي كه عروسي مهتاب، بگوبگو خاك من ايران، چايي چايي و در پايان باي باي را خواند، لحظهاي آرام نداشت.
راست مي‌گفتند كه فرامرز هرگز خسته نميشود، هرگز از نفس نمي‌افتد، عجيب اينكه تماشاگر بـرنـامـه هـايـش نـيـز چون خودش خسته نمي‌شوند.
فرامرز با ترانه هايي كه مي‌خواند، نقبي ميزند از دنياي مدرن روز، به دل سنت ها، خاطره ها، به دل سالهاي دور، با حاجي، با واي واي، كه شما به موزيك كوچه وبازاري و مردمي سفر مي‌كني و ناگهان به قلب موزيك مدرن، به راك و پاپ و رپ بر مي‌گردي كه مهارت فرامرز آصف است. خواننده اي كه فروتن وصميمي است.
او آلبوم هايش را بدست مي‌گيرد، به ميان مردم ميرود، برايشان امضا مي‌كند، با آنها عكس مي‌گيرد و بقول دوستدارانش او با هر آلبوم خود، با هر >افراي< خود بامردم خاطره ساخته است. از 35‌ سال پيش كه نسل اولي ها موهايش جو گندمي و سفيد مي‌شد تا نسل دومي ها كه بمرور نگاه از گذشته بـريـده بودند و تا امروز كه نسل سوم را مي‌خواند.
فرامرز ركورددار جشن ها، عروسي ها، برنامه هاي بزرگ است، فرامرز پارسال در آرناي كلن جواب اش را از مردم گرفت و دانست كه مردم او را بروي صحنه هاي بزرگ طلب    ميكنند و امسال در لاس وگاس  در برنامه ايران زمين اينترتيمنت ، جواب تازه اي از مردم گرفت. اينكه  فرامرز را نه تنها بروي صحنه جشن ها و عروسي ها، شادي هاي خود  مي‌خواهند بلكه او را بروي صحنه هاي بين المللي مي‌خواهند و ديديم كه آن شب در لاس وگاس چگونه مردم با فرياد آصف، آصف ، او را به روي صحنه بازگرداندند و او بعد از 14‌ آهنگ نفس گير، هنوز آهنگ هايي در آستين هنري خود داشت كه همه را به شور آورد.