1632-3

1632-4

1632-5

1632-6

«فرشید امین» خواننده محبوب ایرانی، که بعنوان یک خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده حدود 20 سال است فعالیت می کند و با ترانه هایی چون نسترن به شهرت رسید، اینک با 10 ترانه و آهنگ که بصورت سینگل به بازار داده، آلبوم پرباری را آماده می کند.
«فرشید» یک خواننده مسئول است، می گوید برایم جالب است که حکومت ها دزدان کوچک را به زندان می اندازند و دزدان بزرگ را روانه مجلس می کنند! من دلواپس سرزمینم ایرانم، من بزرگ شده لندن، سیتی زن امریکا، ولی عاشق ایرانم. فرشید که بعنوان یک خواننده ایرانی امریکایی سالهاست فعالیت روی صحنه دارد، به زبانهای مختلف می خواند و می گوید من آهنگهای شاد می خوانم روی صحنه، همه را به جنب وجوش وا می دارم، ولی ته دلم نگران نسل جوانی هستم، که در طوفان های سیاسی ایران، مهم ترین بخش زندگی خود، نوجوانی و جوانی شان را می بازند.

1632-7

1632-8

1632-9

من با دیدن نسل جوان ایرانی در کنسرت های ترکیه، دبی و گرجستان، آذربایجان و دیگر نقاط، انرژی می گرفتم و اینک بدلیل گرانی دور از انتظار، پائین آمدن ارزش پول ایران، این نسل را حس می کنم، آنها درواقع سالن کنسرت ها را پر می کردند و اینک امکان سفر و ماندن در سرزمین های خارج را ندارند، خود بخود کنسرت های زیادی که در طی سالهای اخیر اجرا می شد و منبع درآمدی برای خوانندگان بود، دیگر وجود ندارد، درآمد خوانندگان اینک به یک سوم و یک چهارم رسیده است وآنها که بهرحال پایگاه محکم تری دارند، به اروپا و امریکا دل بسته اند گرچه هرچند ماه یکبار در آن مناطق هنوز امکان برگزاری کنسرت وجود دارد، من با دست پر تدارک یک تور پائیزی را دیده ام، که شامل 8 شهر در امریکا میشود و کنسرت هایی هم در دبی و ترکیه دارم.

1632-10

1632-11

1632-12

از دست پر گفتم، درواقع از 10 آهنگی که در آلبوم تازه ام جای میدهم و همه شان بصورت سینگل ارائه شده چون: یه دونه، هر شب، مستم من امشب، گل من، همین امروز، دیراومدی، بعد از تو. که 2 موزیک ویدیوی جدید هم به کارگردانی کسری شجاعی آماده می کنم.
من در همه شرایط نگران نسل جوان در ایران هستم، من در طی سالهای اخیر در حد توان خود به بچه های یتیم و بی سرپرست و بیمار کمک کردم، زمان ارائه آلبوم حیف به کمک دختران بی سرپرست در ؟؟ رفتم، برای آنها صدها چرخ خیاطی، کامپیوتر، تختخواب و دارو وسائل ضروری دیگر تهیه کردم و همان شیوه را هنوز ادامه میدهم و درواقع من بخشی از درآمد خود را برای اینگونه نیازمندان اختصاص داده ام.
فرشید امین که انسانی صادق و مهربان است، در مورد جدایی از همسرش و زندگی امروز خود می گوید همسرم یک وکیل فعال است، که اصولا زندگی ما با توجه به ساعات کار او و کار نیمه شب و بعد هم سفرهای پیاپی من هماهنگی نداشت، اینک مدتهاست که در همسایگی هم، زندگی می کنیم.
همسر فرشید می گوید: فرشید یک انسان صادق، مهربان و انسانی پر از خصوصیات جالب است ما در شرایط امروز پدر و مادری مسئول تر و دوستان صمیمی و یاورانی مهربان تر هستیم، زندگی ما اینک در بهترین شرایط خود بسر می برد.

1632-31