1483-3

1483-8

1483-6

1483-7

«الی شفیعی» را با نام الی ELLIE جامعه ایرانی و امریکایی از سالها پیش می شناسد. الی بعنوان یک فروشنده اتومبیل، از سال 94، در لس آنجلس فعالیت دارد و از رکورد داران فروش اتومبیل است و سالها بعنوان یک فروشنده اتومبیل و Fleet Manager، تا آنجا پیش رفته، که در سراسر امریکا نفر اول شده است.
• با الی که اینک در مرسدس بنز دان تاون Downtown LA. Mercedesفعال است گفتگو کردیم که بعنوان یک فروشنده با تجربه و فلیت منیجر فعالیت می کند و بقولی با دل و جان برای ایرانیان می کوشد تا بهترین ها را به آنها ارائه بدهد درباره سوابق کاری اش و موفقیت هایش می پرسیم.
– می گوید: من خود کمپانی فروش اتومبیل های دست دوم از سال 1994 تا 2010 داشتم، که بسیار موفق بود. و همه شب و روز مرا گرفته بود، راستش چون یک «سینگل مام» بودم، بهتر دیدم به بچه هایم نیز برسم، مسئولیت بزرگی بر دوش داشتم، همان روزها به دعوت کمپانی LEXUS، همکاری آغاز کردم، چون همیشه در کارم دلسوز بودم، مسئول بودم، وقت می گذاشتم، در طی 5 سال درحالیکه در ماه 150 اتومبیل می فروختم، در سراسر امریکا بعنوان نفر اول برگزیده شدم، رکوردی که من برجای گذاشتم، تا آن سالها سابقه نداشت خوشحال بودم، که بعنوان یک ایرانی بخصوص یک مادر جوان ایرانی، که خود همه مسئولیت های زندگی را بر دوش دارد، برجایی تکیه کنم که سبب سرافرازی باشد.
من در اوج کارم، بدلیل تغییر مدیریت آن کمپانی کار را ترک گفتم و بعد به دان تاون موتورز آمدم، که یک کمپانی معتبر و مورد علاقه ایرانیان است.
• در این کمپانی فقط مرسدس بنز ارائه میشود؟
– خوشبختانه این کمپانی 8 برند معروف دارد که شامل مرسدس بنز، پورشه، ایودی، نیسان، تویوتا، فولک واگن و شوی میشود. من در این کمپانی می توانم به هموطنانم، همه نوع اتومبیل لوکس و شیک و زیبا ارائه میدهم چون ایرانیان مشکل پسند و زیباپسند هستند و ماهمه این مجموعه را زیر یک سقف داریم.
افتخار من همیشه درکارم این بوده، که بیشتر ایرانیان عزیز در امریکا موفق هستند، بالاترین سلیقه را دارند، وقتی وارد کمپانی ما میشوند، من سرم را بالا می گیرم، چون همه شان با محبت، مهربان و با شخصیت هستند. من روز اول که کارم رادر این کمپانی شروع کردم، با آسیستان های خودم رفتم خیابان هیلز وسط دان تاون به دیدار جواهر فروش های ایرانی، بیزینس های موفق ایرانی، بیزینس کارت هایم را به آنها دادم و با خوشحالی دیدم که چگونه از من استقبال کرده وبرای خرید به سراغم آمدند، حتی گروهی غیر ایرانی، از جمله لبنانی و مصری و کویتی هم آمدند، خصوصا وقتی فهمیدند من یک سینگل مام هستم، احساس مسئولیت بیشتری کردند.
• شما معمولا چه کمک هایی به مشتریان خود، چه با کردیت، چه بدون کردیت می کنید؟
– من همه ایرانیان را با هر بودجه ای یاری میدهم، حتی بسیاری از دانشجویان به من مراجعه کردند، که کردیت بالا نداشتند ولی مدرک لیسانس و فوق لیسانس داشتند، من از همان طریق کمک شان کردم، یا دخترخانم و آقای جوانی که از ایران تازه آمده بودند برایشان امکان خرید اتومبیل لوکس را فراهم ساختم، با توجه به تجربه طولانی در این زمینه همیشه نماینده خوبی برای هموطنانم در زمینه خرید بهترین اتومبیل بودم.
• خیلی ها می پرسند عنوان Fleet Manager چه مفهوم و معنایی دارد؟
– اینکه من بعنوان یک عمده فروش در راس فروش اتومبیل های لوکس هستم، بهمین خاطر بیشتر بیزینس من ها و بیزینس وومن ها، به من مراجعه می کنند چون وقت کافی ندارند نیاز به سرعت عمل دارند، بهترین ها را طلب می کنند من در پی درصد نیستم، من بدنبال ارائه بهترین ها با بهترین قیمت هستم.
خیلی ها بروکر می گیرند، «شاپ اراند» می کنند، درحالی که با شیوه من، سریع، ارزان و مطمئن، بدون دردسر، به اتومبیل دلخواه خود دست می یابند من خوشحالم که بارها در سراسر امریکا بعنوان نامبر وان فلیت منیجر برگزیده شدم.
• شنیدیم شما معمولا اتومبیل ها را در منزل، محل کار و یا حتی شهرهای دورتر تحویل می دهید؟
– این شیوه کار ماست، آنها که وقت ندارند، مشغله بسیار دارند، ما درسریع ترین زمان، اتومبیل را حتی برای آزمایش و تست رانندگی به محل کار و منزل شان می فرستیم و بعد از خرید هم برایشان دلیور می کنیم در کار من چرب زبانی معنایی ندارد، درکار من سرعت عمل، صداقت و بیریایی، بهترین قیمت، بهترین اتومبیل معنای اصلی را دارد.
• چه توصیه ای برای خرید و یا لیز دارید؟
– با توجه به اینکه ایرانیان معمولا بیش از 3 تا 4 سال اتومبیل را نگه نمی دارند، من همیشه توصیه می کنم اتومبیل را لیز کنند تا از بهترین امکانات، هزینه های پائین، بدون توجه به پائین آمدن قیمت ها و مدل ها بهره بگیرند.
من در این کمپانی در طی یک ماه گذشته بالای 70 اتومبیل فروخته ام و هر روز رکورد بزرگ دیگری برجای می گذارم.

**************

تماس با الی:

Cell. 310.489.3046
T. 213.748.8951 Ext. 2142
[email protected]
www.dtlamotors.com
1-888-I LOVE LA
1801 S. Figueroa St.
Los Angeles, CA 90007