1361-34

1361-31

از:شهلا عاشقیان 

دربرنامه تلویزیونی دنیای نور در تایم تی وی، فرصت مغتنمی پیش می آید که با چهره های متخصص و سختکوش جامعه ایرانی گفتگو داشته باشیم واین بارگفتگویی با خانم فلورا کاشانچی متخصص در امور بیمه برای مجله محبوب جوانان دارم،خانم فلورا به اتفاق همسرش آقای مهندس هرمزد کاشانچی سالهاست در امور بیمه همکاری وفعالیت دارند.
از خانم فلورا کاشانچی درباره تحصیلات و سوابق کاری شان می پرسم.
می گوید: من وهمسرم هرمزد کاشانچی که تحصیلات خود را در کامپیوتر پروگرامینگ درامریکا پایان داده و بیش از 20 سال است که با کمپانی بیمه فارمرز Farmer’s Insurance بعنوان یکی از ایجنت های موفق کار می کند همکاری دارم، من خودم با مشکلات مهاجرت و مسئولیت دو فرزند خردسال ابتدا توانستم مدرک خود را در مدیکال آفیس منیجمنت (مدیریت کلینیک و مطب های پزشکی) بگیرم وزمانی را با پزشکان محترم ایرانی کار کنم و بعد از آن تصمیم گرفتم که با همسرم درامور بیمه همکاری را آغاز کنیم. من لایسنس خود را در رابطه با فروش بیمه حدود 18 سال پیش گرفتم و دراین مدت همواره یکی از ایجنت های موفق و پرتلاش بودم در فروش بیمه های عمر و لانگ ترم کرLong Term Care که همان بیمه مراقبت های طولانی است.
ما در دفتر خود انواع بیمه ها را عرضه می کنیم. از جمله بیمه اتومبیل، مسکونی، درمانی، تجاری، زلزله باند و همچنین انواع بیمه های مراقبت های طولانی یا همان «لانگ ترم کر» انواع مکمل های مدیکر و یا مدیکرسوپلمنت و همچنین بیمه های بازنشستگی یا انویتی که هرکدام اهمیت ویژه خود را دارد.
در این گفتگو ترجیح میدهید درباره کدام بیمه بیشتر صحبت کنید؟
– در وهله اول می خواهم درباره بیمه لانگ ترم کر Long Tern Care و اهمیت داشتن این بیمه توضیح بدهم دلیل اینکه چرا من تا این حد به این بیمه اهمیت می دهم، اینکه با دیدن چندین نفر آشنا، که چگونه در شرایط ناهنجاری در مجموعه ها و یا فسیلیتی های مدیکل بسر می برند و احساس درد و رنج می کنند. همین بمن فهماند که وظیفه دارم، درباره این نوع بیمه که براستی ارزش و اهمیت خاصی دارد اطلاعاتی در اختیار خوانندگان مجله جوانان بگذارم.

1361-32

بدلیل اهمیت این نوع بیمه، تقاضا دارم  در مورد شرایط داشتن این بیمه بیشتر توضیح بدهید.
– همانطور که شاهد هستید برای Long Term Care یاهمان مراقبت های طولانی را هیچ کمپانی بیمه ای نمی پردازد حتی بیمه مدیکر. در چنین شرایطی هر کس باید از زمان جوانی و در نهایت سلامتی، درفکر تهیه این بیمه ضروری وفریادرس باشد تا بتواند هر موقع و در برابر هر حادثه ای در جوانی و بزرگسالی، از آن بهره بگیرد. مثلا اگر کسی دچار زمین خوردگی جدی بشود و تا مدتها نمی تواند وظایف روزانه خود را انجام بدهد این کارها و ظایف شامل بلند شدن، راه رفتن، غذا خوردن، حمام کردن، لباس پوشیدن و استفاده از توالت است، اگر شخص نتواند دو تا از حرکات را انجام بدهد، می تواند از این بیمه استفاده کند.
بنظر شما بهتر نیست قبل ازآن که خدای نکرده زمین گیر بشویم، به فکر داشتن چنین بیمه ای باشیم؟
فلورا کاشانچی در زمینه های مختلف  بیمه، از جمله بیمه های عمر سابقه طولانی دارد وامتیازات زیادی برای سنین مختلف، با درآمدهای متفاوت دردست دارد که در هفته های آینده دراین باره با هم سخن خواهیم گفت.

تماس با فلورا کاشانچی:

22201 Ventura Blvd., suite 208
Woodland Hills, CA 91364
Cell Phone: 818-429-6193
Office: 818-710-0707

1361-33