1469-9

1469-3

1469-4

فیلم مهر ماه های شیراز ساخته کمپانی Millennium است که سال گذشته به مدت 2 ماه در شهر سوفیا Sofia پایتخت بلغارستان فیلمبرداری شده است. در این فیلم Adrian Brody، Selma Hayek، و شهره آغداشلو نقش های اصلی را عهده دار هستند. و به گفته آنهائی که فیلم را در نمایش خصوصی آن دیده اند، هرسه هنرمند و هم چنین فیلم و کارگردان آن شانس زیادی برای کاندیدایی آکادمی اسکار 2016 دارند.
این فیلم بر اساس کتاب Septembers of Shiraz نوشته دالیا سوفر که سال گذشته در ردیف پرفروش ترین کتاب های آمریکا قرار داشت ساخته شده است.
داستان این فیلم درباره یک خانواده ثروتمند ایرانی است که پس از انقلاب تصمیم می گیرند مثل بسیاری از دوستانشان و همینطور بعضی از افراد فامیل ایران را ترک نکنند و هم چنان به زندگی شان در ایران ادامه بدهند.
پسر شانزده ساله این خانواده دریک دانشگاه آمریکایی قبول شده و راهی آمریکاست.
Selma Hayek & Adrian Brody نقش این زوج جوان را به عهده دارند نقش فرزند دخترشان توسط یک بازیگر خیلی جوان ایرانی Ariana Molk Ara آریانا ملک آرا به زیبایی و بسیار پرقدرت ایفا شده است.
نفش فرزند پسرشان را اما یک بازیگر جوان انگلیسی به تصویر میکشد که او هم نقش اش را بسیار عالی ایفا کرده است و اما نقش بیاد ماندنی خدمتکار خانواده را هنرمند سینما و تاتر و کاندیدای اسکار برای فیلم «خانه ای از شن و مه»، شهره آغداشلو به عهده دارد.
در هفته های آتی و هم زمان با فستیوال فیلم تورنتو با همه این هنرمندان گفتگو خواهیم کرد.
فیلم مهرماه های شیراز در اکتبر امسال به روی پرده سینماهای سراسر امریکا و جهان خواهد رفت.

1469-5

1469-6

1469-7

1469-8