1523-17

در این فیلم مری آپیک و نینا نایبی بازی داشتند

یکشنبه هفته قبل فیلم کوتاه مادران The Mothersدر فستیوال فیلم های کوتاه Los Angeles International Short Film Festival با حضور کارگردان و بازیگران در تیاتر چینی ها به نمایش در آمد و درحالیکه درآخرین دقایق فیلم، نفس ها در سینه ها حبس شده، فیلم با یک پایان غیرمنتظره تمام شد و همه حاضرین به تشویق سازندگان فیلم پرداختند.

مری آپیک ستاره معروف سینما و تئاتر و تلویزیون میگوید من از مدتها پیش تحت تاثیر این ماجرای واقعی قرار گرفتم ولی مشغله فراوان به من اجازه پیگیری نمی داد تا رایکا زهتاب چی و مهرداد سرنگ با من تماس گرفتند و پیشنهاد بازی در نقش اصلی فیلم، یعنی مادری را دادند، که در آخرین لحظه، قاتل فرزند خود را در کنار چوبه دار می بخشد.
فیلم قصه دو نوجوان است که در درگیری، یکی از آنها به قتل میرسد ودومی محکوم به اعدام میشود و مادر داغدار با وجود اینکه قبلا یک پسر دیگر خود را هم از دست داده، زمان اجرای حکم یک تصمیم عجیب می گیرد، تصمیمی که جهان را تکان داد. مری آپیک در طی دو سه سال اخیر در دو سه فیلم کوتاه دیگر با کارگردانان جوان از جمله ندا بدون دریافت دستمزدی بازی کرده و بسیار درخشیده است این فیلم را رایکا زهتاب چی 22 ساله کارگردانی کرده، مهرداد سرلک مدیر تهیه و اجرای آن بوده، آوری ریگان و نیکلاس دی بلیس Avery Regan & Nicholas De Bellis تهیه کنندگان فیلم و سم دیویسSam Davis فیلمبرداری کرده است.
در این فیلم نینا نایبی بازیگر با سابقه تاتر و سینما و نیک شکور و شاری نسیمی شرکت دارند.
این فیلم اینک برای فستیوال های دیگری نیز برگزیده شده است.

1523-18

1523-19

1523-20

1523-21