1671-28

گردهمایی بزرگ صلح جهانی در روزهای 21 و 22 جون دوهزار و نوزده در هتل متروگلدین مایر لاس وگاس با مدیریت ناصر مرزبان خستگی ناپذیر برگزار شد.

در این گردهمایی نزدیک به هزار نفر از سران مذاهب مختلف و سیاستمداران و هنرمندان از امریکا و کشورهای افریقایی و آسیایی حضور پیدا کردند تا حرکت تازه ای برای صلح جهانی از طریق فرهنگ وهنر شکل دهند. دکتر المپیا جلینی به عنوان مدیر فامیلی فیلم امریکا و طراح برگزاری المپیاد هنری جهان یکی از میهمانان ویژه این گردهمایی بود که مورد توجه سیاستمداران و رسانه ها و سخنرانان این گردهمایی قرار گرفت. دکتر جلینی ضمن برشمردن دستاوردهای این سفر دو روزه به نکات مطرح شده در گردهمایی صلح جهانی در لاس وگاس گفت:
ده ها سخنرانی و مقاله توسط سیاستمداران و مراکز فرهنگی و هنری و همینطور چهره های شاخص از ایالت های امریکا و کشورهای مختلف درباره صلح جهانی و راهکارهای رسیدن به این مهم از مهمترین دستاوردهای این مراسم دو روزه بود. برای من جذاب ترین بخش این گردهمایی حضور نمایندگان متفاوت از مذاهب مختلف بود که تلاش می کردند به یک زبان مشترک برای صلح جهانی برسند. از آنجایی که اهمیت فرهنگ وهنر درهرکشوری بسیار بالاست این مقوله قابلیت های زیادی جهت پیوند زدن مذاهب و فرهنگ های مختلف در راه رسیدن به صلح جهانی دارد.

1671-29

خوشبختانه در این مراسم اهمیت وارزش فامیلی فیلم امریکا و همینطور المپیاد جهانی هنر بسیار مورد توجه قرار گرفت. به طور رسمی از من برای پی گیری و تلاش های چندین ساله ام در برگزاری فامیلی فیلم در امریکا و همینطور تلاش برای براه اندازی المپیاد هنری جهان قدردانی شد. قرار بر این است که المپیاد جهانی هرساله درکشورها برگزار شود و در نهایت برگزیدان هر کشوری در مسابقات جهانی شرکت کنند و بتوانند در سیزده رشته هنری به رقابت بپردازند. هنرمندانی که در روز مسابقه جهانی به صورت آنلاین آثارشان را خلق می کنند و در زمان خلق اثر نیز توضیحات آموزشی برای مخاطب دارند و در مجموع با رای مردم بهترین ها انتخاب می شوند اولین دوره المپیاد هنری در ماه نوامبر سال 2020 در نیویورک برگزار خواهد شد.
خوشبختانه در جمع بندی این گردهمایی سناتورها، دولتمردان، مذهبی ها و رسانه های مختلف از فامیلی فیلم و برگزاری المپیاد جهانی هنری حمایت کردند و حاضرین به عنوان نمایندگان بیش از 170 کشور پشتیبان این حرکت فرهنگی وهنری هستند.

1671-35

1671-31

1671-32

1671-33

1671-34