1470-51

هفته قبل در خانه فرهنگ و هنر ایران به مدیریت مرتضی برجسته، یک گردهمایی صمیمانه برگزار شد که نیت  آن قدردانی از زحمات سالیان دراز همکار عزیزمان مرتضی قمصری بود، که بیش از پنجاه و چندسال است بعنوان خبرنگار، عکاس و فیلمبردار در رسانه ها فعالیت دارد. این مراسم با همت کامبیز بروخیم مهربان و صمیمی پیگیری و ارائه شد که جای سپاس دارد.

1470-52

در ابتدای مراسم سرود ای ایران اجرا شد و آنگاه مولود زهتاب چهره معروف رادیویی خوشامد و تبریک تولد گفت و سپس گروه رقص فلامینگو بمدت 20 دقیقه برنامه اجرا کردند بدنبال آن مولود زهتاب درباره سابقه کاری مرتضی قمصری سخن گفت. همزمان گزارشات مختلف قمصری پخش شد.
علیرضا میبدی چهره نامدار رادیو و تلویزیون درباره زحمات و خدمات مرتضی قمصری گفت و بدنبال آن گزارشی که مرتضی از سوسن و چند هنرمند دیگر تهیه کرده بود پخش شد، آنگاه سیمین تهرانی مدیر رویال تایم تی وی حرف زد و سپس فریدون توفیقی چهره سرشناس رادیو تلویزیون سخن گفت.
بعد نوبت شهبال شب پره هنرمند معروف رسید و آنگاه مسعود امینی شاعر نامدار درباره مرتضی گفت. سپس هوشنگ توزیع هنرمند نامدار حرف زد، منوچهر کوهن شعری به این مناسبت خواند. آنگاه دو چهره ی آشنای هنر، اردوان مفید و علی پورتاش سخن گفتند و بعد عباس پهلوان ژورنالیست سرشناس حرف زد و در پایان مرتضی برجسته پس از سخنان اش، آهنگی از آلبوم جدید خود خواند، در نهایت مرتضی قمصری از حضور دوستان سپاسگزاری کرد و از انجمن زنان ایرانی وست لیک به سرپرستی خانم دانش نیا تشکر کرد و سپس به گفته عباس پهلوان اشاره کرد که: هرگز سنگرخود را از دست نده.
در این میان پیام های ویدیویی شیلا وثوق از لس آنجلس، شهناز تهرانی از اسرائیل پخش شد که هر دو از اینکه دور از لس انجلس بودند و نتوانستند در مراسم شرکت کنند، عذرخواهی کرده، به قمصری تبریک گفتند.

1470-54

1470-55