1411-66

1411-67

یکشنبه گذشته لوس آنجلس تایمز در قسمت هنری خود از موسیقی لوس آنجلس و نقش DJها در پارتی های ایرانی به تفصیل نوشت. بابک بقا یکی از پیش کسوتهای موسیقی رقص در لوس آنجلس می باشد که در این مقاله با او گفتگو شده است. نسل دی جی های لوس آنجلس از فرخ آهی شروع شده و حالا صدها DJ در پارتی های ایرانی فعالیت می کنند.
لوس آنجلس تایمز می نویسد: دی جی های ایرانی آنقدر مطرح هستند که اندی و شینی، دو خواننده معروف، برای آنها آهنگ ساخته اند. آهنگ DJ که یکی از Hit ترین آهنگهای سال قبل بود با ترانه ای از پاکسیما و شینی یک نوع تشکری است از دی جی های ایرانی که موسیقی ایرانی را به خانه های مردم و به جشن هایشان می برند.
اندی می گوید: من رابطه خیلی خوبی با دی جی ها دارم واغلب دوستان من هستند و ما با هم خیلی خوب کار می کنیم. آهنگ دی جی یک تلفیقی از موسیقی ایرانی و امریکای جنوبی می باشد. این آهنگ را پاکسیما پیدا کرد و ایده او بود که با شعر فارسی من و شینی آن را اجرا کنیم که با تنظیم پوریا نیاکان و ویدیوی کوجی موفقیت بسیار زیادی را کسب کرد.
اندی می گوید: بابک بقا یکی از مهمترین مراکز فروش و اشاعه موسیقی، رقص در لوس آنجلس را دارد و مردم از شهرهای مختلف به دیدار این مغازه می آیند تا آهنگهای معروف دنیا را خریداری کنند. بابک در کار خود استاد است وشاگردان فراوانی دارد.
موسیقی ایرانی لوس آنجلس با وجود محدودیت های فراوان هنوز حرف اول را می زند و لوس آنجلسی ها با حمایتDJ های شهر این موسیقی را 35 سال زنده نگه داشته اند وهنوز در پارتی های لوس آنجلس دی جی ها موسیقی ایرانی پخش می کنند وجوانان ما موسیقی ایرانی گوش می کنند.
موفقیت موسیقی ایرانی تا آن حد است که یکی از معتبرترین روزنامه های دنیا درباره آن تحقیق می کند و می نویسد.
مجله جوانان تبریکی دارد برای تمام دست اندرکاران موسیقی ایرانی که این موسیقی را درغربت زنده نگه داشته اند.

YouTube.com/Andy musictv
Face book.com/
Andy madadian official
Face book.com/
Shani Rigsbee official

www.Andymusic.com

1411-65

1411-68

Persian DJs are so popular now that Iran’s biggest pop stars write songs about them. The 2012 dance hit “DJ” by Andy and Shani is an homage to Iranian DJs, with lyrics in Persian and English: “No standing when you hear the beat your hips flow, your body follows, let’s sway DJ.”

1411-69