Javanan-Mix1288-03

 

ليلا فروهر در هر اقدام انساندوستانه حضور دارد

ليلا در طي سالهاي اخير به بنيادهاي خيريه،
 به سازمان هاي كمك به زلزله زدگان بم ايران ياري رسانده است

•همياري ليلا فروهر براي جمع آوري كمك به آسيب ديدگان زلزله بم. پس از زلزله بم در ايران ليلا فروهر در تله تاني كه از طريق سازمان Relief International‌ برگزار گرديدكمك هاي مالي خود را براي ياري رساندن به زلزله زدگان بم به نماينده اين سازمان آقاي رستگار اهدا كرد.

• جمع آوري كمك براي زلزله زدگان بم در رستوران كاسپين.
در اقدامي‌ديگر پس از زلزله بم در رستوران كاسپين آجري از ايران به شكل نمادين به اكشن گذاشته شد و درآمد حاصل از اين برنامه كه با مشاركت ليلا فروهر و همسرش اسي ‌نبي باحضور ديگر هنرمندان و ايرانيان برگزار گرديد به زلزله زدگان بم اختصاص يافتJavanan-Mix1288-04.

• حضور ليلا فروهر در خانه سالمندان لس آنجلس
ليلا فروهر در سالهاي اخير چندين بار باحضور در خانه سالمندان وديدار با آنها براي سالمندان به اجراي برنامه پرداخته است.

• حضور ليلا فروهر دركمدي كلاب براي ياري رساندن به نابينايان (سال 2008‌)
ليلا فروهر به همراه همسرش و فريبا فروهر در مراسمي كه براي ياري رساندن به نابينايان به ميزباني خانم غزاله تاجبخش در  لس آنجلس برگزار شد شركت يافت. در اين مراسم كمدين هاي مطرح لس آنجلس از جمله ماز جبراني به اجراي برنامه پرداختند.

•همياري ليلا فروهر با آسيب ديدگان طوفان كاترينا در امريكا
براي مشاركت جامعه ايراني دركمك رساني به منطقه آسيب ديده طوفان كاترينا و ياري رساندن به آسيب ديدگان اين طوفان گروه فرهنگي و هنري كاسپين دست به اقدام در خور توجه و ستايشي زد. گروه فرهنگي هنري كاسپين اين اقدام را با همراهي شوراي ايراني حزب جمهوريخواه،  شوراي ايراني حزب دمكرات و سازمان نيپاك انجام داد.
در پي اين اقدام يك گردهمايي هنري و انساني در محل رستوران خانوادگي كاسپين بر‌پا شد كه در آن شخصيتهاي امريكايي و ايراني حضور داشتند. دراين گردهمايي،  شهردار ارواين،  رئيس پليس ارواين،  رئيس پليس آناهايم،  يكي از نمايندگان كاليفرنيا در كنگره امريكا و نماينده ويژه صلح ايالات متحده حضور داشتند وازJavanan-Mix1288-05 برپائي چنين گردهمايي توسط ايرانيان مسئول و انساندوست تشكر كردند. در ميان ايرانيان چهره هايي چون ليلا فروهر–پرويز صياد و همسرش و هوشنگ توزيع حضور داشتند. در اين گردهمايي براي جمع آوري كمك براي آسيب ديدگان كاترينا پرويز صياد و ليلا فروهر يك برنامه جالب و استثنايي در نقش صمد و ليلا و باموزيك رپ اجرا كردند كه مورد استقبال فراوان قرارگرفت و كمكهاي قابل توجهي براي آسيب ديدگان طوفان كاترينا جمع آوري و به نماينده ريلايف اينترنشنال آقاي رستگار اهدا گرديد.

• ليلا فروهر براي حمايت از كودكان بي سرپرست مي‌خواند
ليلا فروهر كه پيش از اين ترانه ماه من را به بنياد حمايت ازكودكان بي سرپرست تقديم كرده بود بخشي از عوايد كنسرت شب اول نوامبر 2008‌ دركداك تيتر را در جهت محقق شدن اهداف سازمان ملل تا سال 2015‌ وبراي كمك به كودكان نيازمند از طريق بنياد كودك اختصاص داد.

• ليلا فروهر و حمايت ازكودكان بي سرپرست
در طي مراسمي كه براي پشتيباني از بنياد حمايت از كودكان به مناسبت روز جهاني كودك درنوامبر 2007‌ در رستوران كاسپين برگزار گرديد ليلا فروهر به پاس حمايت هاي خود از اين موسسه لوح تقدير دريافت نمود و ضمن اجراي ترانه >ماه من< اين اثر خود را به كودكان بي سرپرست تقديم نمود.

•همياري ليلا فروهر با سازمان ARM
روز يكشنبه مورخ 7‌دسامبر 2008‌ تله تاني از طرف سازمان غيرانتفاعي ARMكه به مدت 10‌ سال بر روي نوعي بيماري خوني )HIBM( كه ناشي از ازدواجهاي فاميلي هست وافراد مبتلا به آن در استخوانها و ماهيچه هاي دست و پاي خود دچار نقص و ناتواني هستند، با همكاري تلويزيون اميد ايران كانال 18‌ لس آنجلس و راديوصداي ايران برگزار شد. ليلا فروهر كه در سال 2007‌ نيز در تله تان اين سازمان شركت داشت علاوه بر كمك مالي از طرف خود وهمسرش اسي نبي،  يك روزهم در رستوران كاسپين تله تاني براي كمك به اين سازمان تحقيقاتي برگزار كردند و كمك هاي قابل توجهي براي اين سازمان جمع آوري شدJavanan-Mix1288-06.

• اجراي كنسرت براي موسسه غير انتفاعي Persian Relief Center
ليلا فروهر دركنسرتي كه 30‌ آگست 2009‌ در سالن هيلتون يونيورسال برگزار گرديد كليه عوايد و درآمد كنسرت رابه موسسه  غير انتفاعي Persian Relief Center براي كمك به ايرانيان Homeless اختصاص داد.
• همكاري ليلا فروهر با موسسه PACI
موسسه PACI كه توسط خانم سادلر بازگشايي شد با هدف افزايش آگاهي و مشاركت ايران– امريكاي ها در پيشگيري،  تشخيص  و درمان سرطان فعاليت مي‌كند. 5‌ دسامبر 2009‌ در مراسمي  از نمايندگان City of Hope براي حمايت و پشتيباني آن سازمان درجمع آوري مغز استخوان درجامعه ايراني براي بيماران مبتلا  به سرطان استخوان قدرداني به عمل آمد. در اين مراسم خانم سادلر و اعضاي انجمنPACI تعدادي از بيماران مبتلا به سرطان و جمعي از هنرمندان از جمله ليلافروهر حضورداشته اند.

• اجراي ترانه بدون ايران نميميره براي مبارزان راه آزادي ايران
در پي حوادث اخير ايران پس از انتخابات رياست جمهوري ومبارزات ملت ايران براي رسيدن به آزادي ليلا فروهر نيز همگام با ملت ايران و براي حمايت  از مبارزان راه آزادي ترانه اي  به نام >بدون ايران نميميره< رااجرا و به مردم ايران تقديم نمود.
همچنين وي در تظاهرات سراسري ايرانيان درخارج از كشور پس از مرگ ندا آقا سلطان شركت نمود و حمايت خود را از حركت آزادي خواهانه ملت ايران اعلاJavanan-Mix1288-08م داشتJavanan-Mix1288-07.