1492-47

1492-50

آهنگ شاد شادی که این روزها در دنیای ایرانی های سرتاسر دنیا و در ایران ازخراسان وآذربایجان تا کیش و بستک به گوش می رسد جدیدترین آهنگ کورس «ای وای گلم» می باشد.
این آهنگ شاد و متفاوت به خاطر سبک موزیک و نحوه تنظیم آن و موزیک ویدیوی پر از انرژی که با حضور گروه مشهور راک امریکایی Hunny توسط بهنام مکری ساخته شده از تمام کارهای موجود در بازار موسیقی امروز متمایز است.
آهنگساز «ای وای گلم»، کورس می باشد که ملودی های این آهنگ را با الهام از نغمه های محلی خلیج فارس ساخته است. کی نوش شهروزی ترانه سرای این آهنگ می باشد و خود در خرمشهر به دنیا آمده است و با تنظیم مدرن و زنده احسان خلقی مثلث هنری محکمی ساخته شده است. سایت پر رفت و آمد Smmusic تا به امروز 5.5 میلیون و رادیو جوان دانلود این آهنگ را 5.1 میلیون گزارش کرده اند.

کورس و این همه شادی

1492-49

ماه اکتبر 2015 ماهی بود پر از شادی و خبرهای خوش برای کورس و همسرش سوسن.
آرزوی هر پدرو مادریست که به چشم های خود ازدواج فرزندان را ببینند. امیر فرزند ارشد کورس که ساکن دالاس تگزاس می باشد یار خودش Jade Porter را پیدا کرد و با او عهد و پیمان زندگی بست و به همین خاطر کورس و تمام خانواده به همراه دوستان واقوام به دالاس رفتند تا در این جشن با شکوه و مبارک شرکت کنند. این جشن ها 3 روز و 2 شب ادامه داشت وهتل Four Seasonsدالاس مهمانداری این جشن را به عهده داشت.

1492-53