1409-39

1409-40

همه روزه در دفتر مرکزی جوانان و رادیوی تازه نفس جوانان، باچهره های محبوب و نامدار فرهنگ وهنر و رسانه های ایرانی روبرو هستیم، از همه سنین می آیند، از همه سلیقه ها و مرام های سیاسی و اجتماعی می آیند، هنرمندان و چهره هایی که هیچگاه با هم روبرو نمی شوند در دفترجوانان، یکدیگر را به آغوش می کشند و از خاطرات خود سخن می گویند.
در طی 2ماه گذشته دفتر جوانان شاهد دیدار این چهره های آشنا بود:
زنده یاد «عطاءالله خرّم» در آخرین سفر خود از اورنج کانتی به لس آنجلس، به اتفاق مهندس سجادی به دفتر جوانان آمد، با همکاران مان کلی گپ زد، ناهار خورد ودرحالیکه راهی بود، گفت نمی دانم آیا هرگز چنین دیداری دوباره خواهم داشت؟ یادش بخیر.
مرجان هنرمند مبارز ومحبوب، به اتفاق همسرش فریدون ژورک کارگردان نامی به دفتر جوانان آمده بود، کلی از گذشته ها گفتیم، از ایران، از سفر، از رنج غربت، از فعالیتهای تازه شان، بسیار دیدار پرشوری بود.
محمد شمس آهنگساز برجسته از پاریس آمده بود، بسیار لاغر شده بود، می گفت تحت رژیم غذایی خاصی است، ولی خوشبختانه پر از انرژی بود، شمس اخیرا یک آلبوم بدون کلام ناب ساخته و پرداخته که بزودی آنرا خواهیم شنید، شمس از دفتر جوانان به دوستان قدیمی خود زنگ زد، به قریب افشار، به مرتضی برجسته، و خیلی های دیگر، قرار دیدار گذاشت.
هوشنگ پورنگ روزنامه نگار با سابقه و یکی از چهره های مبتکر تبلیغات به اتفاق مینا پورنگ به دفتر جوانان آمده بودند، پورنگ خوشبختانه هنوز پر از انرژی است، مینا پورنگ بعنوان یک متخصص در امور وام و خرید و فروش املاک از پرکارترین و موفق ترین هاست.
منوچهر بی بیان از تولید کنندگان موسیقی در ایران و امریکا، مدیر شبکه جام جم، بعد از یک کسالت چند ماهه سرحال و پرانرژی به دفتر جوانان آمده بود، اولین بار بود که منوچهر بی بیان را در دفتر جوانان دیدار می کردیم، دو فرزند جوان اش کورش بی بیان و دکتر کیوان بی بیان هم آمده بودند. هر دو بشدت مراقب پدر بودند. و بهانه ای برای گفتگو درباره 35 سال زندگی و کار در جامعه ایرانی بود.
داریوش کوشان تهیه کننده و فیلمبردار با سابقه سینما که اخیرا کتاب خاطرات هنری دکتر کوشان و خود را بقلم همکارمان محمدسعید حبشی انتشار داده، به همراه پسر برومندش کامبیز کوشان به دفتر جوانان آمده بود تا درباره کتاب خود سخن بگوید و جالب اینکه چون همیشه ذهن پویایش پر از خاطره بود.
«آندو» آهنگساز سرشناس به اتفاق همسرش آیدا به دفتر جوانان آمده بود، آهنگسازی که بر گردن بسیاری از خوانندگان محبوب در طی 40 سال گذشته حق به سزایی دارد، کارنامه هنری شان را پربار و قابل دفاع ساخته است. اندو با جوانان رفاقتی دیرین دارد و مهرش شامل حال ماست.

1409-41

1409-42

1409-43

1409-44

1409-45