1614-5

1614-6

1614-7

1614-8

اینروزها نه تنها جامعه ایرانی بلکه در جامعه بزرگ امریکایی، در نقاط مختلف دنیا شرابهای فاضلی را می شناسند، بیژن فاضلی پایه های شرابخانه و رستوران های خود را بروی عشق و محبت و پذیرایی و خوشرویی ایرانی گذاشته است. بسیاری ازمشتریان او، این مجموعه را مرکز ا نرژی و عشق و مهر و صفا توصیف می کنند.
شرابخانه بیژن فاضلی Fazeli Cellars، یکی از 3 شرابخانه بزرگ مدرن ایرانی در امریکاست، که در اصل شهرت جهانی دارند. فاضلی 12 سال پیش یک زمین در شهر تمه کلا خریداری کرد ودرست دو سال ونیم پیش بعد از حدود ده سال تلاش و تزئین و تکمیل این مجموعه آنرا گشود.
بیژن فاضلی جوان ترین عضو خانواده بزرگ و هنرمند فاضلی است، که همه ایرانیان با رضا فاضلی بازیگر فقید و برجسته سینما و شان فاضلی چهره فرهنگی و دیگر اعضای خانواده سرشناس وعاشق ایران و فرهنگ ایرانی آشنا هستند و برای همه آنها احترام ویژه ای قائل می باشند.
بیژن فاضلی در 25 سالگی در سال 1978 از ایران به انگلیس کوچ کرد، در لندن آرت گالری داشت، و در زمینه های مختلف هنری فعال بود تا سرانجام با خانواده به اورنج کانتی آمد، یک کمپانی بزرگ مولتی میدیا که مرکز اطلاعات و تبلیغاتی بود براه انداخت که در جامعه بین المللی و در دهها کشور فعال بود ولی همیشه آرزو داشت یک کمپانی تولید شراب و بقولی شرابخانه مدرن و مجهزی دایر کند همزمان یک آگهی فروش زمین در تمه کلا دید، بهمراه همسر انگلیسی خود به آنجا رفت، ولی زمین را نپسندید، اما از آن منطقه خوشش آمد. یک زمین بسیار مناسب و ایده ال پیدا کرد و از سال 2006 طرح و برنامه و دیزاین آنرا آماده کرد و شروع به ساختن این مجموعه کرد، که درست 10 سال طول کشید تا سرانجام شرابخانه اش آماده شد مجموعه ای که سراسر آن بوی و طعم ایران را می داد. حتی شراب هایی را با نام شاعران بزرگ ایران چون حافظ، خیام، رومی، فردوسی و سمبل ها و رویدادها و روزهای تاریخی ایران چون یلدا، نوروز تزئین کرد، رستوران هایی در آن ساخت که باز نام ایرانی داشت از جمله رستوران محبوب Baba Joon & Kitchen که مورد توجه و کنجکاوی همه مراجعین است.
رستوران با عشق بنا شده، بوی و طعم غذاهای متنوع و بین المللی در آن موج میزند، انواع شیرینی ها، کیک ها و غذاهای ویژه که با شرابهای ناب آنجا سرو می شود.
سالن عروسی و جشن 250 نفره آن درمنطقه معروف است و ایرانیان میتوانند جشن های خود را در این سالن برگزار کنند تا از فضای شلوغ شهر دور باشند و از انواع شراب های آن بهره ببرند.
شراب بزرگترین نقطه عشق و احساس بیژن فاضلی و یارانش است خانواده مهربانش، همسرش و سه دخترش، که به این مجموعه احساس دیگری بخشیده اند و احساس پراز صفای خانواده.
بیژن فاضلی می گوید ما از صبح تا شب، از دوشنبه تا یکشنبه شب کار می کنیم، درها بروی مردم باز است و دیدن لبخند رضایت مردم، بزرگترین پاداش، انرژی و صفائی است که ما انتظارش را داشتیم و با همین لبخندها، حرفهای دلنشین، همه خستگی را به در می کنیم.
فاضلی در سال 120 هزار بطری شراب می فروشد، شراب هایش به سراسر جهان پرواز می کند، از اروپا، استرالیا، کانادا گرفته تا خاوردور، حتی ایران و همسایه های ایران، که هربار با ایمیل و سوشیال میدیا، سپاس خود را به سوی مجموعه دلپذیر فاضلی سرازیر می کنند.
به جرات هر ایرانی از هر نقطه امریکا، به این شرابخانه و رستوران میرود، با غرور روانه خانه میشود، به خود می بالد که یک ایرانی، یک خانواده ایرانی، مجموعه ای برپا ساخته که از هر ملت وقوم و نژادی به آن هجوم می برند، با خاطره ای خوش آنجا را ترک می کنند.
شما در هر نقطه کالیفرنیای جنوبی که باشید تا تمه کلا، یک ساعت و نیم فاصله دارید، اگر تا امروز به این مجموعه نرفته اید طعم خوش شراب ها وغذاها، روی خوش خانواده فاضلی را از دست داده اید.

****
Fazeli Cellars
37320 De Portola Rd.
Temecula, CA 92590
FazeliCellars.com
Tel: (951) 303-3366