1647-39

1647-44

محمدحسین جعفری جوان برومند ایرانی اکنون یکسال و چند ماهی است که در امریکا بازی می کند او به سرعت مدارج ترقی در ایران و در تیم های نوجوانان و جوانان ملی را پشت سر گذاشت.
محمد حسین دارای عناوین متعدد در رده های مختلف سنی، بازیکن چپ دست با پرتاب های 3 امتیازی فوق العاده است.بدون شک بازیهای بیاد ماندنی او در مسابقات جوانان آسیا (U18) در تهران در July 2016 به ویژه پرتابهای 3 امتیازی مقابل تیم ملی ژاپن باعث قهرمانی و راه یابی تیم ملی جوانان ایران به مسابقات قهرمانی جهان در مصر July 2017 گردید.
تدارکات نا کافی باعث ناکامی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی مصر گردید. اما محمدحسین که به دنبال هدفی بالاتر می بود راهی لیگ دبیرستان های امریکا موسوم به The Grand Session گردید و در ایالت آریزونا و شهر فنیکس (Phoenix, AZ) با تیم هیل کرست(Hillcrest Prep) فصل موفقی را پشت سر گذاشت. او در مسابقات متعدد به ویژه در یکی از معتبرترین مسابقات به نام John Wall Holiday Invitational Tournament به عنوان امتیازآورترین و بهترین بازیکن انتخاب گردید.
او با کمی تاخیر به عضویت تیم نیو مکزیکو کالج در ایالت نیومکزیکو New Mexico درآمد و این تاخیر باعث شد تا ابتدا فصل را نتواند تیمش را یاری کند. این فرصتی بود تا محمد حسین تمرینات آماده سازی جدی را پشت سر بگذارد. با شروع سال 2019 و امکان بازی او، در نخستین بازیهای سال او یکی از موثرترین بازیکنان در پیروزی تیمش بود.
او که هم اکنون با کمتر از 20 سال سن یکی از امیدهای ایران جهت راهیابی وحضور در لیک های معتبر جهان و NBA می باشد، میتواند برای سالهای متمادی در خدمت تیم ملی کشورش باشد.
با آرزوی موفقیت و سرافرازی این جوان ایرانی در انتظار اخبار خوش از او میباشیم.

1647-40

1647-43

1647-42