1575-4

1575-5

1575-6

مایک کازرونی و عباس کازرونی، دو وکیل توانا و جوان، اینروزها به یاری انسانهایی آمده اند که به دلایل مختلف حقوق شان پایمال شده، فریادشان را کسی نمی شنود و در اوج نا امیدی، نقطه روشنی در زندگی خود جستجو می کنند.
مایک کازرونی می گوید: من بچلر خود را در یوسی ارواین UC Irvine گرفتم و رشته حقوق را در دانشگاه چپمن در سال 2007 پایان دادم و برد خود را گذراندم همکار و شریکم و یا در واقع عمویم عباس کازرونی بچلر خود را از دانشگاه پلیموت انگلستان گرفته و دکترای حقوق خود را از کالیفرنیا وسترن یونیورسیتی دریافت داشته است.
ما درست از اولین روز به مردم اندیشیدیم، با سختی شروع کردیم، سال 2008 کار را در یک کافی شاپ در ارواین و ارائه خدمات خود به مردم از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر آغاز نمودیم، هر دو خستگی را نمی شناختیم، شب و روز برایمان در مسیر خدمت به مردم اهمیتی نداشت.

1575-7

ما با خود عهد کردیم همه انسانهایی را که بدلیلی از سوی کمپانیهای بزرگ صدمه دیده اند یاری دهیم، و وقتی کارمان را بطور جدی شروع کردیم ابتدا در زمینه طلاق و امور جنایی فعالیت می کردیم. به دنبال پرونده هایی می رفتیم که بعضی وکلا آنها را قبول نمی کردند، به آنها گفتیم این پرونده ها را به ما بدهند، چون برای بعضی وکلای با سابقه، سودی نداشت که پرونده های کوچک را دنبال کنند، ولی ما برایمان فرق نمی کرد، ما بدنبال تجربه اندوزی و یاری به مردم صدمه دیده بودیم. ما به دنبال پرونده صدمات بدنی کوچک هم رفتیم، چون احساس می کردیم این افراد فریادرسی ندارند، آنها بدلیل کوچک بودن ادعای قانونی وخسارتی که بعدا دریافت می کردند به کناری گذاشته شده و فریادشان را هیچکس نمی شنید. اوایل 80 درصد پرونده هایی که ما دنبال می کردیم، پرونده های قبول نشده بود، بعضی وکلا برای خلاص شدن ازدست این پرونده ها، حاضر به مصالحه و دریافت خسارت اندک بودند ولی ما به همه آنها اطلاع دادیم، این پرونده ها را به ما بسپارند. ما مسئولانه آنرا دنبال می کنیم. وقتی آن دفاتر حقوقی دیدند ما با کوشش وپیگیری پرونده ها را به انجام میرسانیم، آنها به دنبال ما آمدند و به مرور با موفقیت دراین پرونده های کوچک، آنها پرونده های بزرگتری را هم به ما دادند چون ما جرات پیگیری داشتیم.

1575-8

1575-9

1575-10

ما برخلاف برخی از وکلا به Trial و حضور در دادگاه میرفتیم ما چهره به چهره با وکلای دیگر می جنگیدیم و این نوع دفاع رو دررو در دادگاهها، که با جسارت و سختکوشی همراه بود، ما را پر از تجربه کرد. ما وقتی یک پرونده سخت را دنبال می کنیم، وقتی یک موکل نا امید و دل شکسته را به سر و سامان میرسانیم، همه آن خستگی ها از تن مان بدر میرود. ما بدنبال پرونده بدهکاریهای افراد به بانک ها و کردیت کمپانیها میرویم. ما اجازه نمی دهیم آنها را تحت فشار و تهدید و تنگنا بگذارند، خیلی از مردم خبر ندارند که می توانند در برابر این کمپانی های بزرگ بایستند و اجازه زورگویی به آنها ندهند و ما این نقش را به عهده گرفتیم و با بانکهای معروف به مقابله پرداختیم. چون خیلی ها بدهکاری دارند، ولی بیمار هستند، بیکارهستند، تنها هستند، پا به سن گذاشته هستند و نیاز به کمک و راهنمایی دارند و ما این پرونده ها را تحت عنوان کلس اکشن Class Action دنبال می کنیم.

1575-11

1575-12

پرونده هایی که ما در طی چند سال گذشته دنبال کردیم علیه کمپانی های بزرگی چون:
Bank Of America/ Wells Fargo/ JP Morgan Chase/ HSBC Bank/ Volkswagen/ Kaiser/ EZ Lube / Portfolio Recovery بوده است که دهها میلیون دلار خسارت از آنها برای موکلین خود گرفته ایم.
ما خیلی زود همکاری با 11 وکیل با تجربه را آغاز کردیم که در همه زمینه ها فعال بودند ما در نقاط مختلف ازجمله لس آنجلس، اورنج کانتی، سن دیه گو، ارویا گرانده،و در چهار ایالت کالیفرنیا فنیکس اریزونا، لاس وگاس نوادا و دالاس تگزاس دفاتری داریم.
فعالیت ما در زمینه صدمات بدنی ناشی از تصادفات، اخیرا به پرونده های بزرگی و با خسارت بزرگ همراه شده از جمله پرونده داریم درباره یک حادثه رانندگی منجر به مرگ یک دختر، که ابتدا همه چیز علیه او بود ولی ما ثابت کردیم و اینک حدود 11 میلیون دلار خسارت باید پرداخت شود.
برای ما مسائل مادی در درجه آخر قرار دارد، برای ما خدمت به مردم، بخصوص آنها که در پیچ وخم قانون فراموش میشوند مهم است.

Kazerouni Law Group, APC
245 Fischer Ave, D1
Costa Mesa, CA 92626
Tel. 800-400-6808
www.kazlg.com
www.caaccident.com