1536-59

مراسم یادبود منصور پورحیدری در لس آنجلس
با حضور چهره تابناک تاریخ فوتبال ایران:
«پرویز قلیچ خانی»
اندی: من تاجی هستم!

1536-60

امروز نما ـ مراسم یادبود منصور پور حیدری، با همت محمد ایزد مهر،عضو پیشین باشگاه تاج (استقلال فعلی)، و با همکاری بنیاد ایمان در لس آنجلس برگزار شد.
در این مراسم عباس پهلوان، روزنامه نگار پیشکسوت که در دهه ۵۰، سردبیری مجله تاج ورزشی را بر عهده داشت، ضمن ذکر خاطراتی در مورد منصور پور حیدری، از فضای حاکم بر باشگاه تاج، و نقش تیمسار پرویز خسروانی گفت. تیمسارخسروانی، مؤسس و رئیس هیئت مدیرهٔ سازمان فرهنگی ورزشی تاج (باشگاه استقلال فعلی) نیز بود.
پرویز قلیچ خانی، چهره تابناک تاریخ فوتبال ایران، و کاپیتان سابق تیم ملی، بیش از هر چیز، بر مسئولیت ورزشکاران تاکید کرد و از اهمیت مردمی بودن آن ها گفت .
گارنیک مهرابیان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران وباشگاه آرارات تهران هم از خاطرات خود با پور حیدری گفت و هم بر اتحاد جامعه ایرانی در خارج از کشور تاکید کرد.
کارو حق وردیان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تاج در مورد منصور پورحیدری گفت: بهترین فردی بود که من از نظر اخلاق دیدم. کارو حق وردیان، از تیمسار پرویز خسروانی یاد کرد، و وی را پدر ورزش ایران دانست و گفت به چشم دیده است که تیمسار خسروانی برای ساخت استادیوم صد هزار نفره (آریامهر سابق، آزادی فعلی) چقدر تلاش کرده، و برای سرعت بخشیدن این کار با کارگران بسیار نزدیک بوده است.
اندی ضمن ذکر خاطرات خود از دوران نوجوانی و رفتن به امجدیه اعلام کرد، خیلی تصور می کنند که من پرسپولیسی هستم، اما این گونه نیست، من تاجی هستم!
در انتها دکتر صادق نمازی خواه، مدیر عامل بنیاد ایمان، با تاکید بر استقلال این بنیاد، از حاضران در جلسه خواست به مدت یک دقیقه بایستند و به هر زبان و عقیده و مذهبی که دارند، برای روح منصور پورحیدری دعا کنند.

1536-61