Javanan-Zanerooz-1279-7

مردان وفادار به خانواده در عرصه سينما

اگر در جمع بازيگران مرد سينما، شمار زيادي  را بعنوان  هوسباز و خيانتكار مي‌شناسيم درعوض يك ليست از مردان وفادار به خانواده هم سراغ داريم كه به خيلي ها درس زندگي و استقامت وعشق و وفاداري مي‌دهند.

انتونيو باندراس

Javanan-Zanerooz-1279-1 
درست 17‌ سال از زندگي مشترك انتونيو باندراس وملاني گريفيت مي‌گذرد، در اين مدت  هرچه باندراس به شهرت و اعتبار رسيده، ملاني همه را دردست دارد، حتي مدتي دچار افسردگي شديد گرديده و به مشروب و مواد روي آورد ولي باندراس  عاشقانه كنارش ماند تا او  دوباره برپاي ايستاد.
ريچارد گير و كري لاول

Javanan-Zanerooz-1279-2 
هيچكس فكر نمي‌كرد بازيگر فيلم ژيگولو مردي وفادار  به خانواده باشد. ولي ديديم كه در تمام سالها حتي يكبار ريچارد  با زن ديگري ديده نشده و در همه محافل ومجالس باهمسرش ظاهر شده و او  را ملكه زندگي خودخوانده.
جاش برولين و دايان لين

Javanan-Zanerooz-1279-3 
آنروز كه ايندو با هم ازدواج كردند همه عمر ازدواج شان را يكساله تخمين زدند ،كمتر كسي باور داشت كه جاش جوان سركش هاليوود 10‌ سال پاي زن خود بنشيند و هنوز عاشق او  باشد.
شان كانري و ميشلين

Javanan-Zanerooz-1279-4 
شان كانري سال 1975‌ با ميشلين نقاش فرانسوي ازدواج كرد يعني درست 37‌ سال است كه ايندو  زن و شوهر هستند و شان ميگويد من اگرصد بار به دنيا بيايم باز هم عاشق ميشلين ميشوم.
جان تراولتا و كلي پرستون

Javanan-Zanerooz-1279-5 
مي‌گويند 17‌ سال است كه ايندو عاشق هم هستند، در هر حادثه اي پشت هم ايستاده‌اند به همه تعهدات و  قسم هاي خود زمان ازدواج پابند بوده اند.
جاني دپ و ونسا پارادايس

Javanan-Zanerooz-1279-6 
هنوز با هم رسما ازدواج نكرده اند، ولي صاحب چند فرزند شده وعاشقانه همديگر را  دوست دارند و هيچكس تا امروز جاني را با هيچ زني نديده.