Javanan-Mix1282-02

مريم گراميان
كانديداي دختر شايسته كاليفرنيا

Javanan-Mix1282-03

مريم گراميان متولد و بزرگ شده در شهر ژنو سوئيس در جولا‌ي 1985است كه قبل از آمدن به آمريكا در سن 14 سالگي، چند سال نيز در تهران زندگي كرد. علا‌قه او به هنر و مد از 3 سالگي خود را نشان داد.
بعد از دريافت ليسانس در رشته مطالعات بين المللي و اقتصاد از دانشگاه سان ديه گو )UCSD(، به تهران سفر كرد و با الهام از فرهنگ و باورهاي ايراني و شرقي، تصميم گرفت مدت زماني را به طور جدي به نقاشي اختصاص دهد كه نتيجه آن دو نمايشگاه انفرادي يكي در تهران و ديگري در لس آنجلس و چندين نمايشگاه گروهي بوده است.
او در مي‌ماه 2011 مدرك  MBA خود را از دانشگاه نورتريج (Cal State Northridge) دريافت كرد.در طول دوره  MBA او وارد دنياي مُد شد و مجموعه تي شرت و زينت آلا‌ت را با نام   Confianceشروع كرد.  Confiance كلمه اي فرانسوي و به معناي اطمينان و اعتماد است. تي شرت‌ها الهام گرفته از نقاشي‌هاي او و از سَمبُل‌هاي شناخته شده بين الملي، جملا‌ت و اشعار معروف (رومي) و گفته‌هاي معني دار هستند كه در بوتيك‌هاي مختلف به فروش مي‌رسند و توسط افراد معروف پوشيده مي‌شوند.مريم مارك خود را در چهارمين شوي مُد UCLA به نفع انستيتوي سرطان ايران و آمريكا  (PACI) در سال 2010 به طور رسمي شروع كرد و يكي از طراحان شركت كننده در اين شو بود كه تعداد 17 تي شرت او توسط مانكن‌هاي خانم و آقا به نمايش گذاشته شدند.
در ژانويه 2011 او يكي از شركت كنندگان در
th Golden Globe Award68 HBO Luxury Lounge in Honor of the
 بود.او هم چنين همكاري هايي با چندين خيريه و سازمان غير انتفاعي مانند بنياد سرطان سينه، گفتگو در باره مداواي اوتيسم (Talk About Curing Autism)، مادرها بر عليه فقر
(Mothers Against Poverty)، موسسه خواهر شهرهاي كاليفرنياي جنوبي  (California Sister Cities Association)، داشته است.
او در دو سال گذشته سمت مسئول كميته تخصصي جوانان گالري هنر انستيتو پزشكي ژنتيك دانشگاه USC را به عهده داشت و در حال حاضر سفير بين المللي كميته تخصصي جوانان است.
 از سپتامبر گذشته او سمت مدير ماركتينگ شركت  (Diamond & Estate Trust)را نيز به عهده گرفته است.مريم در حال حاضر به عنوان
MISS CA USA Pageant 2012 Miss West Coast, CA for در انتخابات دختر شايسته كاليفرنيا شركت مي‌كند كه جزئيات آن را مي‌توانيد در سايت:
  CA4MG/www.Facebook.com پيگيري كنيد.
كلكسيون جديد او را در سايت:
www.ConfianceShop.com و بخشي از نقاشي‌ها را مي‌توانيد در سايت: www.MaryamGueramian.com مشاهده نماييد.
او براي مراسم انتخاب دختر شايسته كاليفرنيا كانديد شده و براي انتخاب او مي‌توانيد به وبسايت او برويد و اطلاعات لازم را كسب نموده و در صورت تمايل از او حمايت كرده و به او راي بدهيد.