1380-52

1380-53

شب نمایش «مسافر» برای هاتف شبی بود رویائی، شبی که پس از مدتها مُهر سولدآت بر روی اکران فیلمی می خوردکه دست پرورده اینور آبی ها بود.آنهم نه حرفه ای های این رشته بلکه فیلمی که با بودجه بسیار محدود محصول همکاری جوانانی بود که خالصانه با هاتف در این فیلم همکاری کرده بودند از موسیقی زیبای فیلم که بخش عمده آنرا  Roman Abdesho کارکرده بود و بخش های دیگر از باربد بیات تا بازی های درخشان اغلب بازیگران فیلم بویژه آقای محمد یزدی، پیک نوشین، بهمن قناد مقدم، بابک ناقی، فرید و دنیا رازی، بی بی ناز منفردزاده تا بازی روان خود هاتف به همراه مرجان وایقان به دل انبوه جمعیتی نشست که اولین کار سینمایی هاتف را با اشتیاق به تماشا نشسته بودند.
این شب فراموش نشدنی را حضور بزرگوارانه اسطوره سینمای ایران بهروز وثوقی حال وهوای خاصی بخشید- حضوری که دلگرمی بزرگی بود برای جوانهایی که اولین کار خود را درکنار بازیگر جاودانه سینمای ایران تقدیم مردم می کردند. حمایت هنرمندان در این شب پرشور و بی نظیر بود. از اندی عزیز که از راه دور با علیرضا امیرقاسمی با صمیمیت خاصی خود را به محل نمایش رسانده بودند تا آندرانیک  بزرگ که معرف هاتف به دنیای موسیقی بود تا پویای خوش صدا که صمیمی و آینده دار هست تا مسعود امینی  شاعر پرآوازه دنیای موسیقی تا علی پورتاش بازیگر توانای تاتر و سینما تا صادق نوجوکی که زیباترین ها را ساخته تا کارگردانان و دست اندرکاران نامی سینمای امروز که به همراه علیرضا حکمت شعار آمده بودند همه و همه در نوع خود این شب بی نظیر را به یک خاطره شیرین تبدیل کردند. در این میان حمایت زهره میزراحی وکیل سرشناس بسیاری را برانگیخت تا به حمایت چنین گروههای جوانی بیایند.
از رسانه ها مهدی ذکایی که مجله جوانان را پایگاه همیشگی هنرمندان  ساخته تا همایون هشیارنژاد که ترانه های ماندگارش در یادها هست از تلویزیون  حرفه ای TI که حمایتش از هاتف بی دریغ بود تا نادر رفیعی که تلویزیون پربار امید ایران را همچنان با انرژی مدیریت می کند تا مدیر مدّبر تلویزیون اندیشه دکتر کورش عرفانی که از ابتدا دلسوز این پروژه هاتف بود و گاه و بیگاه با حمایت معنوی خود هاتف را از ابتدا در این مسیر حمایت می کرد تا دست اندرکاران سینمای ایران در خارج چون رافق پویا که اولین جایزه  فستیوال فیلم شیکاگو برای مستند «در دفاع از خلق» را از آن خود کرده تا برو بچه های صمیمی شهر از فرح الوند تا زهرا سروش نازنین از پورنگ جواهری تا مدیران خوب VIP Tour از همایون خسروی هنرمند مهربان تا مرتضی قمصری خستگی ناپذیر بعد از مدتها دور هم جمع شده و به نمایش فیلم زیبای «مسافر» هاتف نشستند.
ضمن اینکه زاون منتقد فیلم های روز سینما نیز در این شب آمده بود تا مشوق جوانان پرشور این پروژه باشد. وفا آذر بهاری روزنامه نگار پرتلاش آمده بود تا تلاش آنها را شاهد باشد.
انبوه جمعیت در طول فیلم با چنان شوقی داستان را دنبال می کردند که گوئی خود جزئی از قصه هستند.
صدای تشویق و ابراز احساسات آنها در طول فیلم غیرمنتظره بود طوری که خود هاتف از آن همه عشق و ایثار مردم دچار شوک شده و ناباورانه با چشمانی پر از اشک خستگی را از تنش فراری می داد. جالب اینکه مدیریت سالن نمایش پس از استقبال کم نظیر «مسافر» هاتف این فیلم را در جدول نمایش های آتی خود همراه فیلم های بزرگ امریکایی قرار داد و با تنظیم قراردادی با هاتف برای نمایش های بعدی به توافق رسید.
و اما «مسافر» 8 ماه دسامبر نیز راهی سیاتل می شود تا با حمایت یکی از وکلای خوش نام منطقه سیاتل آقای آنتونی روانی هدیه  کریسمس جالبی برای ایرانیان این شهر باشد.
این فیلم یکشنبه هشتم دسامبر7 شب در

KIRKLAND

 PERFORMING CENTER

350 Kirkland Ave.

 Kirkland.WA

با حضور رسانه های سینمایی که همیشه حامی فیلم های مستقل در سیاتل هستند به نمایش عموم در می آید.

 

1380-54

1380-55