1373-51

1373-50

با تیفانی آریانی هنرمند جوان در جوانان رادیو گفتگو کردیم، ستاره جوان یک سریال  خوب بروی وب سایت بنام LA Girls که کلی گل کرده است، تیفانی به اتفاق مادرش فرح که در ضمن منیجرش هم هست آمده بود.
تیفانی می گوید 7 ساله بودم که از کنتیکت به ویرجینیا رفتم و بعد از سالها حدود 4 سال پیش به لس آنجلس آمدم، چون این شهررا بسیار دوست دارم، به اینجا آمدم چون پایتخت اینترتیمنت است، آ ب و هوای خوبی دارد و در ضمن فامیل و دوستان زیادی هم در اینجا دارم.
من از کودکی به تلویزیون و سینما علاقه داشتم، بزرگتر که شدم چند کلاس هنرپیشگی دیدم و رفتم به مدرسه TV Production ، درآنجا هم به تلویزیون گرایش پیدا کردم، دلم می خواست بدنبال تهیه کنندگی و بازیگری بروم، چند سالی به بازیگری پرداختم، احساس کردم برای ماندن در این هنر، باید به تهیه و تولید هم روی آورد.
تیفانی درباره پروژه جدیدی که او را وادار به مرحله جدی تری از هنر کرده، یعنی سریال LA Girls یا دختران لس آنجلسی می گوید:
این سریال در 5 قسمت تهیه شده و بروی وب سایت و بروی Youtube.com است. این سریال در اصل برداشتی طنزگونه از سریال تلویزیونی کانال HBO است که کلی هم تا امروز جایزه برده است. قصه دختران نیویورکی است که توسط یک دختر هنرمند 26 ساله ساخته شد و من هم دوست داشتم راجع به دختران لس آنجلس یک سریال بسازم، من در این سریال نقش یک دختر شاهزاده کلیمی امریکایی را بازی می کنم، درحالیکه درباره ایرانی بودن خود حرفی نمی زنم، ولی نقش خودش را نشان میدهد، دختران کلیمی ایرانی امریکایی که چون شاهزاده ها در بورلی هیلز زندگی میکنند، من شخصیت این دخترها را خیلی دوست دارم و بهمین جهت در نوشتن سناریو، انتخاب بازیگران وساختار آن نقش زیادی داشتم که در آن ستاره های جوانی هم چون ریا میرز- کایلی پارکز- ویکتوریا بولاک بازی دارند،ما 4 دختر هستیم. من بالاخره آنرا نوشتم و طی دو هفته فیلمبرداری انجام شد و در ماه می هم پخش آن شروع شد. دوست داشتم استقبال مردم را ببینم و بعد آنرا ادامه بدهم، خوشبختانه پخش آن بروی وب سایت و یوتیوب و توئیتر بسیار واکنش گسترده داشته است و خیلی از مسئولان اینترنتی باما تماس گرفته اند ولی ما هنوز برنامه ریزی خاصی برای آینده اعلام نکرده ایم.
ما البته به فعالیت هایمان در زمینه های دیگر از جمله تهیه و ساخت موزیک ویدیو ادامه دادیم، در یکی از موزیک ویدیوهای رپ بازی کردم. قبلا هم در یک فیلم کوتاه ایرانی بازی کردم که برنده جایزه شد.
من از اینکه می بینم هنرمندان ایرانی بمرور در عرصه جهانی خودی نشان می دهند، از جمله برنده شدن فیلم جدایی نادر از سیمین که من دچاراحساسات شدم و گریستم.
من خودم قبلا یک فیلم مستند در کالج ساختم، درباره خانمی که قبلا  زندانی بوده و در رستوران خود به خانم های آزاد شده از زندان کار می داد که به دو فستیوال  هم فرستادم. تیفانی  درباره فعالیت های دیگرش می گوید: من در برنامه تلویزیونی New Girl درFox بازی کردم که کاندیدای گلدن کلوب شده بود در یک برنامه دیگر بنام Upon Night در NBCکه نقش یک دختر عصبانی را بازی کردم. البته من بازیگری را در East Coast بیشتر در سینما متمرکز کردم، در فیلم هایی بازی کردم که کلی کارگردان فیلم و بازیگرانش جایزه بردند ولی در لس آنجلس در دانشگاه نورتریج رشته تهیه کنندگی تلویزیون را خواندم و در چند سریال وب سایتی ظاهر شدم. دلم میخواهد در فیلم ها و تئاترهای دو زبانه ایرانی هم بازی کنم، خیلی آرزو دارم با شهره آغداشلو در تاتر همبازی شوم، پارسال بدیدن نمایشی رفتم که شهره آغداشلو وشوهرش هوشنگ توزیع بازی می کردند و من مجذوب نمایش شده بودم و اگر روزی این شانس را داشته باشم که با آنها همبازی شوم از شوق گریه می کنم.

1373-52