Mix1316-01

شنبه شب 25‌ اگوست 2012‌
معين زيباترين كنسرت خود را در طي سالها،  در نوكيا تئاتر لس آنجلس اجرا كرد

Mix1316-02

>معين< خواننده محبوب مردم،  شنبه شب 25‌ اگوست 2012‌، زيباترين و پرشورترين كنسرت خود را در طي همه سالهاي گذشته در نوكيا تياتر لس آنجلس اجرا كرد.كنسرتي كه به همت احمد مسعود مدير هميشه در صحنه و خستگي ناپذير بصورت خاطره اي شيرين در ذهن هزاران نفر ماند.
>معين< كه به خواننده كم حرف و خجالتي معروف شده، شنبه شب بسيار پر انرژي و پرتحرك و با سرو زبان شيرين توام با طنز در صحنه ظاهر شد و در قالب يك خواننده حرفهاي، بهترين آهنگهايش را در يك برنامه سرگرم كننده و خاطره‌انگيز ارائه داد.
>معين< چنان با مردم رابطه خوبي برقرار كرده بود، كه حاضرين در سالن 7 ‌هزارنفره نوكيا تياتر،  حاضر به ترك صندلي هاي خود نبودند، چون معين با تداوم لحظهها، با  اجراي عاشقانهترين و  شادترين آهنگها و حرف و سخن هاي پرمايه و طنز،  همه را سرگرم كرده بود.
معين خاطره مي‌گفت، شوخي مي‌كرد، حاضرين را به همبستگي دعوت مي‌كرد و در عين حال با صداي دلنشين خود مي‌خواند.
معين با اعضاي اركستر خود رابطه اي تنگاتنگ داشت و گاه حتي كم وكاستي ها را  با طنز و مهارت خاص رفع مي‌كرد و در تمام مدت اجراي برنامه برخلاف گذشته ها، راه ميرفت و حرف ميزد و مي‌خواند و اركستر 22‌ نفره اش براستي همه هماهنگ بودند.Mix1316-03
معين آن شب بخت بلندي داشت، چون مردم حاضر در سالن همه بقولي با حال و پرانرژي و پرشور و همصدا بودند،  همه آهنگها را با معين مي‌خواندند،  لحظاتي كه بايد ساكت باشند آرام برجاي نشسته و لحظاتي كه بايد پايكوبي مي‌كردند، سالن را زير پاهاي خود به لرزه در مي‌آوردند.
احمد مسعود بجرات از هيچ خرجي، هيچ امكاناتي، از هيچ افراد متخصص و خبره اي دريغ نكرده بود، همه حرفه‌اي ها را دور خود جمع كرده بود، نظم خاصي به برنامه داده بود. در طول برنامه نه تنها هيچ حادثه اي رخ نداد،  بلكه همه احساس كردند در خانه خود به تماشاي يك كنسرت بزرگ نشسته اند.
معين و احمد مسعود از ياران خود تشكر بسيار كردند، از دكتر رادني مصرياني و ماركو خراساني اسپانسرهاي برنامه و رامين زماني مهندس صدا،  از گيلبرت مهندس نور،  از سعيد باديان، از مازيار پروداكشن منيجر، از مكس آرايشگر معروف،  بسيار سپاسگزاري كردند.
احمد مسعود مي‌گفت بدون ياري اين عزيزان برگزاري چنين كنسرت بزرگي امكان نداشت.
معين از اعضاي اركستر خود ممنون بود كه در تمام لحظات با او همصدا پيش آمدند. احمد مسعود از مردم از معين،  از همه ياران خود در اين كنسرت بزرگ و فراموش نشدني سپاس داشت.
معين رو به مردم گفت آرزو مي‌كنم همانگونه كه هزاران نفر در اين سالن از هر مذهب و عقيده و نژادي كنار هم گرد آمده و باهم مي‌خوانند و بروي هم لبخند ميزنند، هميشه در هر شرايطي اين چنين پيوسته و وابسته بمانند، چون هميشه سمبل عشق، صلح و آشتي و همبستگي باشيم.