1434-7

1434-3

«مهرو» خواننده سرشناس، اینروزها با تخصص های تازه ای در جهت زیبایی پوست واندام و حفظ جوانی، با شیوه های مدرن و تکنولوژی جدید و دستگاههای کاملا حرفه ای، دوره تازه ای از فعالیت های اجتماعی خود را آغاز می کند ضمن اینکه مهرو، همچنان در زمینه خوانندگی و فعالیت های هنری پیشگام است و در تدارک تهیه یک آلبوم تازه و اجرای برنامه های هنری است.
«مهرو» می گوید با دستگاه های مدرن رادیو فرکوئنسی Radio Frequency یک تکنولوژی جدید، که بروی افتادگی پوست، سفت کردن پوست، دادن طراوت جوانی تاثیر اعجاب آوری دارد، من فعالیت خود را در جامعه ایرانی بویژه برای خانواده های ایرانی شروع نمودم.
«مهرو» می گوید من در سال 1989 مجوز تخصصی مراقبت های ویژه از پوست Skin Care را از ایالت کالیفرنیا گرفتم و اخیرا نیز یک دوره تخصصی لیزر را از Aesthetic Laser Academyکه یک دوره کاملا پیشرفته است را طی نمودم و مجوز رسمی گرفتم و بهمین جهت با مدیکال اسپاها، از جمله در نورتریج کار می کنم.
• از کاربرد این دستگاه جدید می پرسم.
می گوید: این آخرین تکنولوژی در زمینه لیزر و رادیو فرکوئنسی است، که به بازار آمده، چون قبلا دستگاه های بزرگ با قیمت های گران در بازار بود، که بجرات کارایی این دستگاه ها را نداشت، همانطور که می بینید یک تلفن دستی درطی ده سال گذشته چگونه تغییر یافته، درواقع بصورت کوچک و ظریف، با امکانات بهره از ایمیل، فیس بوک، توئیتر و خلاصه همه امکانات در آمده، این دستگاه های تازه هم با کارائی بیشتر، در اندازه های کوچکتر، ظریف تر و بی خطر در دسترس است.
• رادیو فرکوئنسی چه امتیازهائی دارد و چه کارآیی هایی؟
– اینروزها خیلی از خانم ها و آقایان می خواهند پوست سفت و شفاف و زیبایی داشته باشند، خیلی ها بدلایلی حاضر به عمل جراحی نیستند، خیلی ها حتی امکان بوتاکس هم ندارند، ولی این دستگاه بدون جراحی، بدون برجای گذاشتن هیچ اثری، بدون استفاده از تزریق های شیمیایی، با بالا بردن فرکانس بالا زیر لایه های پوست میرود، کلاژن را جمع می کند، پوست را می کشد، در نتیجه پوست در بهترین شکل دیده میشود و مسلما با تکرار این عمل، شاهد اعجازاتی خواهیم بود.
این عمل چون ورزش، نیاز به تداوم دارد، هرچه جلسات درمان بیشتر باشد، پوست سفت تر، شفاف تر و جوانتر میشود. من دراولین جلسه رادیو فرکوئنسی، به خانم ها و آقایان توصیه می کنم، مراقب تغذیه خود باشند، آب و نوشیدنی بسیار مصرف کنند، خوب بخوابند، ورزش کنند، پوست شان را قبل از خواب کاملا تمیز کنند، ضمن اینکه من از بعضی محصولات زیبایی بهره می گیرم، که آنها هم حرکت کلاژن ها را سرعت می بخشد.
من با توجه به سن و سال و جنس پوست، توصیه می کنم چه محصولاتی را مصرف کنند، خصوصا که من مجوز میکاپ هم دارم و می توانم دراین زمینه نیز آنها را یاری بدهم.
مسئله مهم اینکه این تکنولوژی، هم برای خانم ها و هم آقایان نتیجه درخشانی داشته است ئ در کشیدن پوست زیر گردن، زیرچشم، دور لب، پیشانی، شگفتی می آفریند.

1434-6

• معمولا در چند جلسه این عمل انجام می شود؟
– ابتدا با 3 جلسه شروع می کنیم، بعد با توجه به نظر شخصی، خواسته ها، شرایط پوست شان، بعد از یک تا دو ماه، باز ادامه میدهیم چون هرچه تعداد آن بیشتر باشد، نتایج درخشان تری بدست می آید.
نکته مهم اینکه این تکنولوژی در جمع کردن افتادگی شکم خانم ها بعد از زایمان، بروی پاها، ران، چربی هایی که بصورت سلولایت ایجاد شده، آب کردن چربی ها، کمک دور از انتظاری می کند.
خیلی از خانم ها که بدلیل وضع حمل و یا لاغرشدن، شکم، یا پوست پاها و ران شان ترک خورده، با این دستگاه جهت صاف و سفت کردن آن می توان عمل کرد.
• آیا سن و سال خاصی برای این عمل در نظر گرفته میشود؟
– معمولا از 30 و 35 سالگی تا 65 و حتی بالاتر این تکنولوژی اثری عمیق می گذارد، البته به ژن آدمها، به اینکه در روز چقدر آب می نوشند و پوست واندام شان چقدر آمادگی دارد.
جالب اینکه اگر کسی روی صورت واندام خود، قبلا جراحی انجام داده، یا بوتاکس زده، هیچ مغایرتی با این تکنولوژی رادیو فرکوئنسی ندارد و می توان در هر شرایطی از آن استفاده کرد. آن عمل و حتی بوتاکس را کامل تر و بهتر کرد. مثلا کسانی که زیرچشم، بالای ابرو، پیشانی شان را بوتاکس زده اند، می توان با این تکنولوژی آنرا بصورت دلخواه در آورد.
• شنیدیم شما می توانید با این دستگاه به منزل افراد و عموم خانواده ها بروید و همه این سرویس ها را بدهید؟
– خیلی ها اصولا وقت رفتن به کلینیک ها را ندارند، خیلی ها می خواهند اینگونه درمان ها خیلی خصوصی و دور از چشم دیگران باشد، خیلی ها بچه دار هستند یا بدلایلی امکان خروج از خانه را ندارند، یا حتی بدلیل مسئله کار روزانه، فقط شبها امکان پیگیری اینگونه درمان ها را دارند، یا بعضی ها بصورت پدر ومادر و دختر هستند و می خواهند درخانه خود تحت درمان ها قرار گیرند و من با همه امکانات خود، که خیلی هم جمع و جور است، به قلب خانواده ها میروم، و در این مدت دیده ام که چگونه آنها احساس راحتی خیال می کنند و درمان هم موثرتر است و خودبخود هر روز بر تعداد اینگونه علاقمندان اضافه میشود. من هم در کنار جمع خانواده احساس راحتی بیشتری می کنم. ولی در ضمن من در مدیکال اسپا هم کار می کنم که افراد می توانند وقت بگیرند و در ساعات مشخص به آنجا بیایند. این نوع سرویس در اصل مثل سرویس مخصوص سلبرتی هاست ستارگان هالیوود، ولی شأن هموطنان عزیزم همیشه بالاتر از همه این هاست.
• می پرسم با توجه به این مشغله و گرفتاری، آیا فرصت ادامه خوانندگی هم داری؟
– می گوید: من همیشه عاشق حرفه خوانندگی خود بودم، بهمین جهت آنرا ادامه میدهم و اینک یک آلبوم هم آماده دارم، که بزودی ارائه میدهم، باور کنید این ارتباط با مردم، بمن انرژی پایان ناپذیری داده و در همه زمینه ها فعال شده ام.
برای تماس با من:

mahroolaserskintoning.com
Tel: 818-571-2820