1552-58

مینو بحری آرایشگر و میکاپ آرتیست ستارگان، سوپرمدل ها و ملکه های زیبایی:
سوپر استاری را چون شهره آغداشلو با این همه زیبایی و اعتماد به نفس ندیده ام

بسیاری از سوپراستارها، ملکه های زیبایی، پزشکان و دیپلمات ها، وقتی از زیر دستهای معجزه آفرین مینو بحری می روند کلی سفارش و نظر دارند ووقتی بیرون می آیند، یک لحظه دست از تحسین او نمی کشند و معتقدند که بکلی متحول، زیباتر و کامل تر شده اند.
مینو بحری می گوید: تنها شهره آغداشلو ستاره بین المللی است که هرگاه برای میکاپ و آرایش به سراغش میروم، آنقدر اعتماد به نفس دارد که بکلی خود را به من می سپارد و می گوید هر آنچه سلیقه زیبای خودت است انجام بده و همیشه هم خندان و پرانرژی و راضی راهی میشود.
مینو بحری می گوید:
شهره یک جمله قشنگ دارد که مرا همیشه پر از انرژی می کند و میگوید در این دنیای وارونه چقدر ما خوشحالیم که همدیگر را پیدا کردیم. به راستی کار کردن با شهره، پر از لذت و تفریح است، او تنها ستاره ای است که هیچگاه در طی این سالها هرگز به من نگفته چگونه موهایم و یا صورتم را آرایش کن یا چه رنگی، چه میکاپی بکار بگیر، از لحظه ای که من کارم روی مو و چهره اش شروع می کنم، فقط با هم درباره رویدادهای هنریش حرف میزنیم، تا کارم تمام شود، بعد هم خواهش می کنم در آینه نگاهی بکند و او می گوید به کارت و به سلیقه ات ایمان دارم.

1552-59

من 28 سال است به کار آرایش و میکاپ مشغولم، در طی سالها بسیاری از کاندیداهای ملکه زیبایی، ستارگان تلویزیونی و دیپلمات ها و جراحان زیبایی را میکاپ کرده ام، همه شان قبل از شروع نظری داده اند، ولی من از زبان این سوپراستار ایرانی سینمای و تلویزیون های بین المللی یکبار هم نظری نشنیدم و خوشحالم که شهره تا این حد اعتماد به نفس دارد، تا این حد به کار من اعتقاد و باور دارد.
همین دو سه شب پیش برای مهمانی بزرگ جورج کلونی، یک روز زودتر آمد، همه کارهایش را کرد و راهی شد بارها پیش آمده که برای یک مصاحبه برای شبکه های تلویزیونی، ساعت 5 صبح من به دیدارش رفتم، او را آماده کردم و دیدم که چقدر صورتش زیبا و شکیل و آماده همه نوع میکاپ است.

1552-61

البته من فقط یک گله از این سوپراستارمان دارم، آنهم دادن یک ساعت وقت برای آرایش، میکاپ است، باور کنید گاه من زمانی به سراغش میروم، که اتومبیل تلویزیون جلوی در است و یا اتومبیل مراسم گرمی و اسکار آمده است و شهره بدون هیچ دلواپسی و با اعتماد به نفس کامل جلوی من نشسته که من در ظرف یک ساعت او را آماده کنم، البته من با عشق در همان یک ساعت او را زیبا چون همیشه روانه می کنم. ولی من گاه دچار دلهره می شوم، چون می بینم ستارگان دیگر از دو سه روز قبل خود را آماده می کنند گرچه چهره و فیگور صورت شهره، موهایش، کار مرا آسان می کند، چون همان است که من می خواهم. یادم هست اولین بار که برای آرایش میکاپ شهره رفتم فقط تقاضا کردم لباس اش را به من نشان بدهد تا من با خیال راحت همه چیز را هماهنگ با آن آماده کنم، اصولا شهره در مورد انتخاب لباس، جواهر هم با من مشورت می کند و گاه من آنها را بر می گزینم چون چهره و رنگ پوست و چشمان، موهایش را عمیقا می شناسم.
من معروف ترین جراح زیبایی و پلاستیک دکتر هریس لی را میکاپ کردم، خودش گفت تو چهره مرا معجزه آسا شکیل کردی، یا وقتی آنا نیکول اسمیت زنده بود، من همیشه میکاپ و آرایش او را عهده دار بودم، یا مدیر کمپانی بزرگ ام جی ام و کرایسلر یا معروف ترین ملکه های زیبایی، یا وکلا و دیپلمات های معروف همه و همه زیر دستهای من نشستند، ولی من هیچگاه با هیچکس چون شهره آغداشلو راحت نبودم.
مینو بحری همچنان آرایشگر، میکاپ آرتیست معروف ترین ستارگان، سوپرمدل های امریکایی و چهره های سرشناس است . مینو از سالن رنسانس بعد از 24 سال به قلب بورلی هیلز رفته و عجیب اینکه هر روز و هر سال گامی به جلو برداشته و با سلیقه روز هالیوود و مدل و فشن جدید پیش رفته است.
ضمنا بسیاری از من می پرسند که از چه برند لوازم آرایش استفاده میکنی؟ که باید بگویم که من برند محصولات خودم را به ثبت رسانده ام که کاملا طبیعی و با مواد اولیه گیاهی ساخته شده و برای پوست مفید و بدون ضرر و عوارض جانبی می باشد.
بسیاری می خواهند با مینو بحری حرف بزنند، نظرخواهی کنند و راز اعجاز دستهای هنرمند او را بپرسند می توانند بروی اینستاگرام، فیس بوک، مینو بحری را دنبال کنند و یا با شماره زیرتماس بگیرند.

310- 666-8713

1552-60