1334-68

 

1334-64

شبکه تلویزیونی «من وتو» که اینروزها در ایران و دیگر نقاط جهان بینندگان بسیاری دارد 1334-65درواقع دست به ابتکارات تازه ای میزند، ازجمله یک برنامه جالب بنام «بفرمائید شام» پخش می شد که  روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 9 شب ، وقت لندن از نظر میلیونها نفر می گذشت.
در این برنامه چند جوان هنرمند از جمله میکائیل خیلی گل کردند، میکائیل بدلیل توانایی و تسلط بر برنامه، خیلی زود گل کرده و در سراسر جهان طرفدارانی برای خود دست و پا نموده است.
خودش که اینروزها مهمان لس آنجلس است می گوید: من در ایران فعالیت خوانندگی داشتم، ولی بدلیل اینکه آلبومی را ساختیم مجوز نگرفت من برای ادامه فعالیت به لندن رفتم و از سال 99 در این شهر ماندگار شدم. چندی پیش از من دعوت شد در یک مسابقه تلویزیونی شرکت کنم رفتم و خواندم بعد هم در برنامه بفرمائید شام بدلیل بیریایی و سادگی و شور و حال و ایجاد انرژی زیاد، به اتفاق 4 نفری، برنامه موفقی ارائه دادیم قرار شد ما در برنامه غذا بپزیم، درحالیکه من حتی در زندگیم یکبار املت 1334-66هم نپخته بودم،ولی من وعلی، محمد ومو باهم در دوره اول دست بکار شدیم، شبکه بدنبال پخش برنامه از مردم نظرخواهی کرد و این نظرخواهی دور از انتظار بود چون ما خیلی زود بامردم رابطه برقرار کردیم همه سنین از همه جا، برنامه ما را دوست داشتند. چون ما برنامه را بصورت ریتمیک و پرجنب وجوش ارائه می دادیم، تنها آشپزی نبود، شور و رقص در یک حرکت بود بعد با فاطی، فروغ و عنایت شروع کردیم که چنان  هیاهویی راه انداخت که ما خودمان هم باور نمی کردیم، میلیونها نفر به تماشا می نشستند. راستش مردم بدنبال سادگی بودند، بدنبال انرژی مثبت بودند، بدنبال بیریایی و از ته دل حرف زدن، رفتار کردن بودند برنامه ای که یکسال ونیم از پرطرفدارترین برنامه ها شد.
باورتان نمیشود من وقتی رفتم ایران، از فرودگاه تا خیابان، تا فروشگاه متوجه شدم همه برنامه را دیده اند و همه دوست دارند بمن لطف زیادی  کردند. مورد مهر قرار دادند، من براستی پر از انرژی شدم، در راه شمال، دهها بار اتومبیل ما را متوقف کرده و با من عکس گرفتند همین 1334-67سبب شد، در ایران بمن پیشنهاد بازی در فیلم هم بدهند، که درباره آن درحال مطالعه و بررسی هستم .
من 9 سال با یک دختر انگلیسی دوست بودم، ولی خودم احساس کردم همه وجودم یک همراه خوب، یک دختر خوب ایرانی می خواهد، که می تواند الهام بخش در این برنامه باشد. با میکائیل با فیس بوک اش تماس بگیرید: Mikaiel Fan Page