1361-9

1361-3

گوگوش «جاودانه موزیک ایران» هر بار با رویدادی، افتخاری بزرگ برای جامعه ایرانی ببار می آورد.
گوگوش بارها با برجای گذاشتن رکوردهای بیسابقه درکنسرتهایش، در استیپل سنتر، در فروم، در نوکیا تیاتر، در گیبسون و هر صحنه بزرگ بین المللی، نام ایران و ایرانی را در رسانه های جهانی مطرح ساخته است.
این بار یک گزارش تازه، توجه رسانه های بین المللی، هنرمندان معروف و ایرانیان را در سراسر گیتی به گوگوش معطوف داشته است.

1361-5

سایت جهانی World Music Award ، اقدام به یک نظرسنجی گسترده برای انتخاب بهترین خواننده زن سال 2012 کرده است که مراسم آن همه ساله در موناکو برگزار میشود.
در این نظرسنجی ، نام گوگوش جاودانه موزیک ایران، درمیان 50خواننده سرشناس می درخشد. گوگوش از کاندیداهای بهترین خواننده زن، بهترین اجرای کنسرت این آمارگیری است.
درکنار نام گوگوش با نام هایی چون: لیدی گاگا، جنیفر لوپز، بیانسه، سلین دیان، ریانا ، کریستین اگولرا، کری اندروود، بریتنی اسپیرز، ادل، مدانا، ماریاکری، نادیا علی، پینک، نیکی میناج ،هایفا وهبی، کتی پری،  الیسیا کی و … دیده میشوند.
این رویداد چنان ایرانیان بخصوص میلیونها طرفدار گوگوش را در سراسر جهان به هیجان آورده، که سیل ایمیل ها سرازیر شده و مردم  بروی فیس بوک ها، تبریک و تهنیت خودرا برای خواننده محبوب خود می فرستند وبرای موفقیت او دعا می کنند.
خود گوگوش چه نظری دارد؟

 
***

قلب من میتپه با قلب تو اینجا

عزیزان من، بعد از چندین ماه که میهمان شما در خانه‌هایتان از طریق آکادمی بودم، و ضبط سه موزیک ویدئو، و کنسرتهای متعدد در نقاط مختلف، مدتیست که مشغول استراحت و رسیدگی به امور شخصی و خانوادگی هستم، و از شما که همواره از طریق فیس‌بوک و بلاگ جویای حال من میشوید مثل همیشه بی‌ نهایت سپاسگزارم
ابتدا راه یابی افتخار آفرین تیم ملی فوتبال کشورمان را به بازی های جام جهانی، و اولین پیروزی تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال را صمیمانه شادباش میگویم.
در هفته و روزها ی اخیر، پس از مدتها که نام میهنمان در سطح جهانی اکثرا به صورت منفی‌ مطرح شده ، باعث خوشحالیست که رسانه‌های بین المللی کمی‌ شادی و لبخند بر لبهای جوانان و مردم میهنمان گزارش داده اند. امیدوارم این شادی با دوام و همیشگی باشد
هفته ی گذشته، افتخار بزرگی نصیب من شد و نام من به عنوان نماینده ایران در جوایز موسیقی جهان به لیست کاندیداهای بهترین خواننده‌ زن، و بهترین اجرای کنسرت اضافه و به رای گذشته شد و به من این افتخار و فرصت داده شد که نام ایران را با خود به این جوایز که هر سال در موناکو برگزار میشود ببرم. از همین جا از حمایت و تشویقتان سپاسگزاری میکنم
در ضمن، یکبار دیگراز همه شما عزیزانی که در فیس بوک صفحه ای (پیجی) بنام طرفداران من ثبت می کنید میخواهم که در انتخاب نام پیج دقت کنید تا کاملا” مشخص باشد که از طرف هواداران ثبت شده و فن پیج است، نه صفحه شخصی من

با عشق
گوگوش

1361-7

1361-8