1421-67

1421-68

درادامه موفقیت های جامعه مهاجر ایرانی در امریکا طی 40-35 سال اخیر، پیروزی چشمگیر دیگری توسط شهروندان ایرانی- امریکایی حاصل گردید. خانم «استفانی اسدی بایس» در جریان انتخاباتی بسیار فشرده موفق شد مارک توماس را با اخذ %53.01 آرا در مقابل %46.09 از سوی رقیب خود در اکلاهما، یکی از ایالات بسیار محافظه کار امریکا، شکست دهد. بدین ترتیب، وی بعنوان نماینده ای از حزب جمهوریخواه ، نخستین خانم ایرانی – تبار است که به مجلس سنای یکی از ایالات امریکا انتخاب می شود. این درحالی است که استفانی با اتکاء بر استعدادهای خویش و در مقابل صف شک و تردیدهای بسیاری از دست اندرکاران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی از جمله آمار رسمی اعلام شده در پیش از روز رای گیری به این مقام دست یافت.
طبق گزارش رسانه های محلی آکلاهما، پیش بینی می شد که آقای توماس، رقیب انتخاباتی خانم اسدی ، با نزدیک به %55 رای مردم منطقه به راحتی این خانم ایرانی- تبار را شکست دهد.
استفانی خود در این باره میگوید: «می دانستم که رقابت بسیار سختی در پیش دارم و تک تک رای ها اثرگذار خواهد بود. به همین جهت به اتفاق تیم همکاران انتخاباتی تلاشهای بسیار زیادی انجام دادیم و تا آنجا که میشد با رای دهندگان حضوراً ملاقات می کردیم. شخصیت من بگونه ای است که می خواهم مردم از نزدیک با خصوصیاتم آشنا شوند تا بدانندکه هر موقع بخواهند می توانند با نماینده منتخبشان تماس بگیرند.»
Stephanie Asadi Biceمعتقد است که تجربه مدیریت در شرکتهای اینترنتی و کمپانی های تکنولوژی به او نه تنها در دست یافتن به پست سناتور ایالتی کمک نموده بلکه در پیشبرد امور وابسته به این مقام ویژه او را یاری خواهد داد. از حالا می توان حدس زد که در مورد پیشرفت های استفانی در مجالس قانونگذاری ایالات متحده خبرهای خوشی در راه خواهد بود و براین اساس، تبریکی صمیمانه داریم برای جامعه ایرانی مهاجر والبته برای نخستین خانم ایرانی – امریکایی سناتور1421-70 وخانواده اش خصوصا پدر ومادر ایشان، حسین و Paula وعموی گرامی وی، آقای محمد اظهر اسدی که بعنوان وکیل در ایالت کالیفرنیا و ارتباطات و روابط ویژه کاری با دست اندرکاران و شخصیت های برجسته هالیوود، در پیشبرد اهداف آینده استفانی می تواند رل ویژه ای ایفا نماید.

 

 

 

 

1421-69