1322-46

1579-59

1579-60

فیلم های جاسوسی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و بقولی تنها در فیلم جمزباند خلاصه نشده چون حتی در انگلستان سرزمین فیلم های جاسوسی، نیز فیلم هایی چون Kings man نشانه هایی از جمزباند تازه نفس دارد و سینمای امریکا نیز همیشه پیشتاز این گونه فیلم ها بوده است.
تازه ترین فیلم American Assassian است که دو بازیگر از دو نسل روبرو هم قرار می گیرند مایکل کیتون در نقش یک قهرمان جنگ های سرد و دیلان اوبرین در نقش یک مامور جوان و تازه نفس سیا. که فیلم را پر از حوادث غیر منتظره می کنند.
مایکل کیتون در نقش استان هارلی، مامور تعلیم «میچ رپ» ماموری پرتحرک و جسور و با گذراندن دوره های مختلف ورزش های رزمی است، که عادت ندارد تن به دستورات بزرگترها بدهد.
در جریان تعلیمات ویژه به استان هارلی اطلاع میدهند که او و میچ برای یک ماموریت بسیار حساس وخطرناک برگزیده شده اند. که مقابله گروه های تروریستی و جاسوسی است، گروههایی که عامل قتل بسیاری از نظامیان، غیرنظامیان شده اند و از خود رد پائی نگذاشته اند و از این لحظه علیرغم میل هر دو مامور از دو نسل متفاوت، باید شانه به شانه هم به مبارزه خود ادامه بدهند و ماموریت غیرممکن را به انجام برسانند.
مایکل کیتون که همیشه بازی یکدست و تاثیرگذاری دارد، در سالهای 90 با فیلم های بتمن و بعد Paper به شهرت فراوانی دست یافت. ولی ناگهان به دلیل پیشنهاد نقش هایی که در سایز و اندازه اش نبود، دست از بازیگری کشید، یعنی در سالهای 2005 تا 2010 در هیچ فیلمی ظاهر نشد و جالب اینکه بازگشت او با یکی دو فیلم خوب ولی کم فروش راه را هموار نمود تا در فیلم Spotlight ظاهر شد و توانایی های هنری خود را دوباره ثابت کرد و دریافت جوایز بزرگ او را بسویی هدایت کرد که نتیجه اش اعتبار امروز او در سینماست.

1579-61

فیلم هایی چون Founder و Spiderman او را در لیست پولسازهای هالیوود قرار داد.
اینک با فیلم جدیدش، او را در قالبی می بینیم که برازنده اوست و مسلما در چنین شخصیت هایی، مایکل کیتون ماندنی تر خواهد شد و الحق در تمام لحظات فیلم، امان همه بازیگران را گرفته و نقطه توجه همه تماشاگران است.
دیلان بازیگر جوان فیلم را خیلی ها با سری فیلم های اسرارآمیز Mase Runner می شناسند درحالیکه او از همان آغاز بازیگری در سریال Teen Wolf نشان داد هنرمندی مبتکر و ذاتی است و در این مقام می کوشد تا در لحظاتی شانه به شانه مایکل کیتون پیش برود. مسلما همپای او نیست، ولی چالاکی او، تسلط در ورزش های رزمی، چهره دلپذیر از او همان ساخته که کارگردان Mase پیش بینی کرده بود و او را از جوانان ماندنی سینما به حساب آورد.
فیلم به دلیل قصه یکدست و البته تا حدی آشنا، بازیهای خوب و صحنه های اکشن دیدنی است و در ضمن فرصت مناسبی است تا دیلان خود را از جمع ده نفره فیلم Mase بیرون بکشد وخودی نشان بدهد.

1579-62

1579-63

1579-64