1322-46

1627-30

از حدود 4 سال پیش هالیوود می کوشد تا یک جمزباند زن وارد میدان کنند، دو نمونه اش Atomic Blond با حضور شارلیزترون و Proud Mary با حضور تاراجی هنسن، که هیچکدام آنگونه که انتظار میرفت نظر تماشاگر را جلب نکرد، درحالیکه فیلم اورژینال جمزباند، هنوز پرفروش ترین است که در 4 فیلم آخر، دنیل گریک ایفای نقش کرده است. اما اخیرا یک کارگردان زن: سوزانا فوگل کوشید تا از دو چهره روز سینما و تلویزیون، میلا کونیس و کیت مک کینان، یک زوج جمرباندی خلق کند و آنها را وارد معرکه از اول تا آخر جاسوسی کند.

1627-31

«سوزانا» کوشیده ضمن دست داشتن در فیلمنامه، طنز و شوخی های سبک و حرکات فیلم های جنایی! راهم قاطی فیلم بکند تا فیلم بیشتر کمدی اکشن جلوه کند، شیوه ای از فیلم های مورد علاقه نوجوانان و جوانان.
آدری (میلا کونیس) و مورگان (کیت مک کینان) دو دوست قدیمی هستند که «درو»(جستین ترو) دوست پسر آدری ناگهان او را پس میزند و در یک افسردگی شدید باقی می گذارد و در آن شرایط یکروز با ورود ناگهانی «درو» به آپارتمان آدری و بدنبال او یک مشت جنایتکار بیرحم، تازه آدری می فهمد که دوست پسرش یک جاسوس تمام عیار بوده است و در همان لحظه علیرغم میل آدری و کیت آنها وارد یک توطئه بزرگ و خطرناک جاسوسی بین المللی میشوند. آن گروه بدلیل «درو» و امکان وابستگی او به این دو، در صدد کشتن آنها بر می آیند و ایندو دست به یک سری تعقیب وگریز میزنند. با باور اینکه «کیت» کمدین خوب و توانایی در شوی پرطرفدار Saturday Night Live است و حرکات و میمیک صورت او هم با آن شو و با آن نقش هماهنگ است، ولی اینک او در نقش مورگان و حرف زدن های بسیار و حرکات اضافی بعد از هر حادثه، بکلی از قالب خود در آمده، دیگر نه آن کمدین شوی تلویزیونی است و نه ستاره این فیلم جاسوسی.
فیلمی که با حضور میلا کونیس و کیت باید خنده تماشاگر را بگیرد، سالن سینماها را پر از سکوت و حیرت می کند، که ایندو چه میگویند و چه میخواهند؟ این حرکات جلف و بی معنا از کجا آمده؟ متاسفانه کیت به مرور «میلا» را هم به ورطه کسالت و تکرار خود در فیلم می کشاند.

1627-33

دو بازیگر فیلم با سوژه بهم ریخته فیلم، بازیهای ضعیف از جمله خود «جستین ترو» ، هیچ طرفی از این فیلم نمی بندند. فیلم با وجود فروش نسبی در هفته اول و بعد بمرور در هفته های بعد، نموداری رو به بالا ندارد، گرچه درخارج امریکا، فروش نسبتا خوبی داشته ولی طولانی نبوده است.
فرار دو به اصطلاح جیمزباند مونث سرگردان، سفر به کشورهای آلمان، اتریش، مجارستان، چکسلواکی و هند. که با خود هدف منطقی ندارد، شاید یک جهانگردی برای ستارگان فیلم بود، که معلوم نیست در قصه فیلم، چه کسی هزینه های سفر را می پردازد در این میان بازیگر جوان جدید سم هیوگان، که تا حدی در قالب جمزباند می گنجد، ولی بازی نرمی ندارد از کسالت فیلم می کاهد. ایوانا ساخنو اهل اروپای شرقی هم چهره تازه ای در سینماست که نظرها را تا حدی جلب می کند.
فیلم بدلیل دیالوگ های طولانی، تکرار برخی صحنه ها ورویدادها، حرکات غیرسینمایی «کیت» حرکتی به جلو ندارد و درحالیکه در پایان پیام میدهند فیلم دوم خواهد آمد، هیچ امیدی به فیلم دوم نیست.

1627-34