1322-46

1525-67

1525-68

قصه این فیلم، درباره «روبرتو دوران» یکی از پر قدرت ترین مشت زنان سنگین وزن جهان است که برخلاف محمدعلی کلی و شوگر ری لیونارد و مایک تایسون، استایل خاصی نداشت، او در رینگ نه می رقصید، نه طناب بازی می کرد. نه شعارهای فریادگونه می داد، بلکه یک مشت زن کلاسیک بسیار توانا بود، که برای رسیدن به مقام قهرمانی، حتی تا پای کشتن حریف هم پیش می رفت.
سراسر این فیلم پر از خشم و عقده های بازنشده «روبرتو» است که سرزمین خود پاناما را مستعمره به حساب می آورد، از پدر امریکایی اش تا آنجا که به یاد دارد جز شکنجه وآزار و کتک چیز دیگری ندیده است. خود ادگار رامیرز که نقش ربرتو را بازی میکند، شباهت های زیادی به قهرمان فیلم دارد اینکه ربرتو از کودکی همه خشم خود را در رینگ بوکس آرام می کرد، همه عقده های دردناک درون خود را با مشت هایی چون سنگ خود بیرون می ریخت.
«ربرتو» را یک ثروتمند معروف پانامایی بنام کارلوس الینا (روبن پانندز) قصد دارد به یک قهرمان جهانی مبدل کند چون در مشت های او آنقدر خشم وکینه احساس می کند که هر ضربه اش جان حریف را می گیرد.

1525-69

1525-70

او برای تعلیم ربرتو به سراغ «ری ارسل» میرود، یک مربی افسانه ای است، که بنا به خواسته مافیا از صحنه مربیگری کنار گذاشته شده چون حاضر نبوده شاگردان خود را به دست بازیهای پشت پرده و شرط بندیهای کلان دروغین بسپارد وهمین او را با تهدید بزرگی روبرو ساخته و خانه نشین اش کرده است، ولی او که همه لحظات را تشنه بازگشت به صحنه بوکس است ناگهان با کارلوس پرقدرت و با نفوذ روبرو میشود، رابرت دنیرو در نقش «ری» با موهای سفید و چهره ای کاملا متفاوت، گادفادر را در ذهن می آورد و خود را برای هر حادثه ای آماده می کند، ضمن اینکه کارلوس باهمه عوامل خود پشت او ایستاده است و فیلم با بازی خوب ادگار رامیرز (ربرتو) همراه است، او خیلی طبیعی و راحت در لباس و قالب ربرتو رفته و در تمام صحنه ها خود را همان کارکتر حس می کند و همین حس را به تماشاگر هم انتقال میدهد. به جرات حرفه ای ترین صحنه های مشت زنی را در این فیلم شاهد هستید، صحنه هایی که خالص و زنده و واقعی بنظر می آیند. آشر خواننده معروف بعد از چند سال به جلوی دوربین سینما می آید و در نقش شوگر ری، با اندامی ورزیده و تجربیات فراوان، خوب می درخشد و راه آینده را هموار می کند. و بازی درخشان رابرت دنیرو از همان نقطه شروع تماشاگر را مجذوب می کند، گرچه دنیرو در هر نقشی چنین است. او قبل از ایفای هر نقشی، حداقل دو سه هفته برروی آن مطالعه میکند، خلوت میکند و همین به او یاری می دهد تا بهترین بازی را ارائه بدهد، اگر بدنبال دیدن یک فیلم خالص و بقولی اورگانیک درمورد بوکس هستید به دیدن این فیلم بروید.
جالب است بدانید که آشر برای ایفای این نقش، طی دو سال به تمرین پرداخت و تحت یک رژیم سخت غذایی و زیر نظر مربیان حرفه ای از جمله خود شوگر ری لیونارد بود. آشر ضمن ساختن بدن خود، باید مرتب از وزن خود با سه بار ورزش در روز کم می کرد و همین سبب شد او از خیلی از برنامه های موزیک خود چشم بپوشدتا شانس شرکت در این فیلم را در کنار رابرت دنیرو پیدا کند.

1525-71

1525-72