1666-67

1666-68

1666-69

دو دانشجوی کالج دنیل امی «چارلز» و ناتاشا کینزلی، زاده جامائیکا (یارا شهیدی بازیگر ایرانی تبار) بعد از چند دیدار، عاشق هم میشوند در شرایطی که خانواده ناتاشا در آستانه دیپورت قرار دارند. فیلم قصه دلنشینی دارد، بطوری که نویسنده «قصه عشق» هم آنرا تائید کرده است.
اینروزها هالیوود می کوشد تا با آمیختن نژادهای مختلف، قصه های حادثه ای و یا عاشقانه بسازد، چرا که فروش فیلم ها در خارج امریکا به مرور بالا میرود و گاه رکورد امریکا را هم می شکند.
رویدادهایی که در فیلم پیش می آید، همان رویدادهائی است که در میان نسل جوان رخ میدهد وهمین سبب استقبال نسل جوان از فیلم شده است.
در این میان یارا شهیدی از پدر ایرانی (افشین شهیدی) و مادر افریکن امریکن، بعد از بازی در سریال Black -ish میان دخترها و پسرها گل کرده و توانایی هنری خود را نشان داده است و این فیلم بدلیل بازی یکدست و شیرین او، راه را برای آینده طلائی اش هموار کرده، چون کمتر نو ستاره ای را در سن و سال (19سالگی) یارا سراغ داریم که نقش اصلی یک فیلم از کمپانی های بزرگ را عهده دار باشد.
جالب است بدانید که یارا یک برادر مدل سعید شهیدی و برادر کوچکتر احسان شهیدی دارد، پدرش یک فیلمبردار و عکاس هنرمند است و یارا از 6 سالگی در تبلیغات کمپانی های معروف چون رلف لورن، تارگت، دیزنی و… ظاهر شده و بازی در فیلم ها را در سال 2009 در فیلم Imagine That در مقابل ادی مورفی ایفا کرد و در ضمن جایزه NAACP Image Award را هم برد.
یارا با این فیلم، شانس بزرگی برای ایفای نقش های بزرگتر و جدی تر دارد و شاید منتقدین بزرگ به فیلم درجه 50 داده باشند ولی فیلم از سوی جوانها استقبال شده است.
از دیدگاه برخی منتقدین اگر بازیگر معروف دیگری بجای چارلز ملتون در فیلم بازی داشت فیلم می توانست با فروش بالاتری روبرو باشد، چون درواقع فیلم یک اثر عاشقانه است که کاملا حال و هوای جوانانه دارد.

1666-70

1666-71

1666-72