1322-46

1401-36

بازگشت جدی کوین کاسنر به سینما، دروازه های تازه ای را بروی این بازیگر توانا گشود، چون کاسنر یک بازیگر عادی نیست،او چشمه ای از خلاقیت های بازیگری است، ضمن اینکه کارگردان توانایی هم بحساب می آید، حتما فیلم  Dances with  the Wolves و جایزه اسکاری که نصیب اش شد بیاد دارید.
 در فیلم Draft Day، کاسنر انگار تیم خود را در میدان دارد، شما حتی یک لحظه از ذهن تان نمی گذرد که کوین کاسنر نه سابقه بازی دارد، نه تا بحال مربی ورزش بوده و نه تجربه ای در فوتبال!
«کاسنر» را قبل در فیلم های ورزشی: Tin Cup وBull Durham دیده ایم و اینکه زمان نمایش فیلم از سوی قهرمانان تیم های ورزشی ستایش شده واینک نیز از سوی تیم ملی فوتبال امریکا NFL نیز مورد تائید و تقدیر قرارگرفته است.
کاسنر در نقش سانی ویور در این فیلم، از همه هنر بازیگری خود مایه گذاشته، قصه فیلم و رویدادهایی که در استادیوم می گذرد، تا حد زیادی ساخته و پرداخته دو فیلمنامه نویس توانا رجیو جوزف و اسکات راتمن است، ولی حتی دست اندرکاران فوتبال نیز صحنه به صحنه فیلم را واقعی احساس می کنند.

1401-37

کاسنر با سانی ویور در یک موقعیت حساس برای نجات تیم کلیولند دعوت می شود، او در کوران عملیات خود، می فهمد که دوست دخترش الی (جنیفرگارنر) که در ضمن همکار همه روزه او بحساب می آید حامله است، از سویی یک ردو بدل در تیم صورت می گیرد، از جهتی سانی مجبور است آخرین مربی تیم را اخراج کند، که کسی نیست جز پدرش.
کاسنر با ظرافت، با آگاهی، با خونسردی همیشگی، نقش حساس خود را پیش می برد،  درتمام لحظات پرشور فیلم، در تمام لحظات احساسی و عاطفی فیلم، تماشاگر او را سانی ویور می بیند و گاه بی اختیار برایش کف می زند.
کاسنر با بازگشت تازه خود به هالیوود، با بازی در فیلم های پرفروش و مطرح اخیر خود، جا پای تازه ای برای خود گذاشته و خودبخود با سیل پیشنهاد بازی در  فیلم ها روبرو شده است.

1401-38

آرنولد شوارزنیگر اینروزها در حساس ترین موقعیت بازیگری خود قرار دارد، چون اشتباه بزرگی چون Sabotage می تواند او را تا پائین ترین درجه بازیگری سقوط دهد، اگر هنوز ارنولد با چنین فیلمی، در دل خود و دوستداران خود، امیدی دارد یکی دو فیلم در راه است، که یکی با جمع استالون و بقیه بازیگران اکشن است، که این بار هریسون فورد و مل گیبسون هم به این فیلم رنگ و اعتباری مهم داده اند وبدلیل فروش بالا، می تواند تا حدی به ارنولد قدرت حرکت بدهد. ولی نه تنها منتقدین، بلکه  دوستداران ارنولد هم در شگفت هستند، که چگونه این بازیگر با سابقه، که مقام فرمانداری بزرگترین ایالت امریکا کالیفرنیا را از 2003 تا 2011 داشته، بهرحال زمانه خود را می شناسدوبا توجه به استقبال نسل جوان از فیلم ها سلیقه ها را شناسایی کرده، تن به بازی در چنین فیلمی و چنین نقشی میدهد، آنهم در فیلمی از خشونت و خون و سکس بدون دلیل قانع کننده با صحنه هائی که حتی یک پیام کودکانه هم با خود ندارند! براحتی می توان گفت نه تنها ارنولد بلکه همه بازیگران این فیلم، چنین اثری را از کارنامه هنری خود پاک می کنند تا در آینده سبب شرمندگی شان نشود!

1401-39

شوارزنیگر بعنوان فرمانده جان وارتون به اتفاق یک تیم که هرکدام نام مسخره ای دارند وارد عمل می شوند و حیرت تماشاگران وقتی بیشتر میشود که کارگردان تا حدی روشنفکر فیلم دیوید آیر که قبلا فیلم نسبتا خوب  End of Watch را از او دیده ایم در نوشتار این فیلم نقش دارد.
سکانس تماشای صحنه های شکنجه همسر و فرزند جان وارتون (شوارزنیگر) توسط قاچاقچیان، آخرین رمق بازیگری را هم از این بازیگر می گیرد. براستی شاید اوهنوز در سالهای 80 و 90 بسر می برد. شاید هنوز فکر می کند عصر ترمیناتورها در قالب آن سالها پایان نیافته، شاید فکر می کند هنوز 40 ساله و 50 ساله است. هرچه هست، شوارزنیگر باید خوشحال باشد، که فیلم حتی یک پنجم هزینه خود را بدست نیاورد ودر لیست فیلم های رده پائین آمد و شاید خیلی ها فراموش کنند که ارنولد قهرمان فیلم هایشان، درچنین اثری بازی کرده است.

1401-40