1426-31

1426-32

هفته قبل ردکارپت و نمایش خصوصی فیلم Guardian Angel برگزار شد و فرصتی پیش آمد تا با دست اندرکاران فیلم گفتگوهایی داشته باشیم.

«واهیک پیرحمزه ای» نویسنده، کارگردان وهنرپیشه که بخاطر بازیش در فیلم «عموی من رافائل My Uncle Rafael » که در سال 2012 ساخته شده، شناخته شده است. واهیک بیش از 20 شخصیت کمدی و شوهای سرگرم کننده را در کارنامه خود دارد و به  4 زبان فارسی، انگلیسی، ارمنی و آلمانی صحبت می کند. او در فیلم Guardian Angele  نویسنده، کارگردان و هنرپیشه اول فیلم می باشد در نقش «ری اردلان  Ray Ardalan» از او می پرسم.
چه احساسی امشب دارید؟
احساس خوبی است، این همه وقت، انرژی، سعی و کوشش و پول می گذاریم، ولی درحال حاضر فقط دلم می خواهد که از امشب لذت ببرم، امشب شخصیت های مورد علاقه ام و بسیار دوست داشتنی در اطرافم هستند، تمام هنرپیشگان آن برایم بسیار مهم هستند و بمانند جزوی از فامیلم هستند، به همین دلیل از روز فیلمبرداری همه با همدیگر بسیار راحت و خوشحال بودیم و کارها به سرعت پیش میرفت.
برای واهیک آرزوی موفقیت هرچه بیشتر او وهمکارانش وهمینطور فیلم جدیدش Guardian Angel  را در جامعه بین المللی کردیم.
با هوشنگ توزیع، شخصیت برجسته سینما و تاتر، نویسنده وکارگردان گفتگوی کوتاهی داریم.
نقش شما در فیلم «Guardian Angel» چیست؟
من نقش وکیلی را بازی می کنم که درواقع پسرعموی شخصیت اول فیلم است و توی مسائلی که برای این شخص اتفاق می افتد به عنوان وکیلش به او کمک می کنم.
نظرتان را درباره این فیلم بگوئید؟
قبلا واهیک نشان داده که کارگردان خوبی است، موزیک ویدیوهای خوبی ساخته و همین طور ادیتور خوبی است. خیلی امیدوارم که این فیلم از جامعه امریکایی جواب خوبی بگیرد یعنی بین المللی. البته این فیلم به زبان فارسی نیست، ایرانیان هم میتوانند این فیلم را ببینند ولی درواقع این فیلم با جامعه بین المللی روبرو میشود.
پروژه بعدی شما چیست؟
یک فیلم سینمایی که برای اولین بار خودم همه کارهایش را می کنم و نوشتن و کارگردانی آن به عهده خودم است ولی اسمش را بعدا اعلام خواهم کرد.

***

1426-33

«جاستین واچسبرگرJustine Wachsberger» در لوس آنجلس دنیا آمده ولی بزرگ شده پاریس است وتحصیلات خود را در تاتر بپایان رسانده، او در این فیلم نقش اول زن فیلم را به عهده دارد.
از او می پرسیم درباره نقش خود بگوئید؟
من در نقش دختر واهیک «ویکی» هستم، او که یک مدل است که به لوس آنجلس می آید  ولی بخاطر کارهایی که پدرش در زندگیش کرده، هدف آدم های شرور آدمکش قرار می گیرد.
در چه فیلم هایی تا بحال بازی کرده اید؟
در فیلم های Block Busters ،Twilight Saga 
آیا در فیلم های تلویزیونی هم بازی کردید؟
بله در فیلم های کمدی مانند Rich Kids و …

***

آنتونی عزیزی از دوران کودکی شروع به بازی در فیلم نمود و همین طور از سن هشت سالگی شروع به بازی و Staging کرد و بالاخره تحصیلات خود را در  رشته تاتر بپایان رساند.
آنتونی، در این فیلم چه نقشی دارید؟
نقش پدر عروس را دکتر هوشنگ کاظمی دارم و شما باید حتما این فیلم را ببینید. من همه بازیگران را دوست دارم، ولی واهیک محبوب من است، باRay Wise خیلی همبازی بودم و مرد بسیار خوبی است وهمین طورChristopher Atkins  که امیدوارم امشب اینجا باشد.

***

از سوپراستار همیشه خندان و خوش اخلاق که لبخند به لب کوچک و بزرگ می آورد اندی عزیز، گفتگویی داریم.
چه احساسی درباره این فیلم دارید، بخصوص که هنرپیشگان بین المللی هم در آن شرکت داشتند؟
 اول از همه دوست دارم که درباره واهیک صحبت بکنم، من واهیک را از سالها پیش که این حرفه را در پیش گرفت می شناسم،او یک هنرمند بتمام معنا است که در این فیلم نویسندگی، کارگردانی وهنرپیشگی رل اول فیلم را داشته است و میتوانم بجرات بگویم که اولین هنرپیشه ایرانی در تمام دنیا است که در فیلم های اکشن با هنرپیشگان هالیوودی بازی کرده و من واقعا به او افتخار می کنم و ما برای پشتیبانی از او در اینجا هستیم، همین طور شینی که در این فیلم «کارآگاه کلر» است وهمین طور تهیه کننده موزیک آن است من و شینی موزیک این فیلم را نوشتیم که امشب به نمایش گذاشته میشود، ویدیو آن هم بیرون آمده و من بسیار خوشحالم و به او افتخار میکنم، او هنرمند بی نظیری است.

***

شینی، خواننده ای با صدایی بسیار زیبا، آهنگساز و تهیه کننده است، او در فیلم های معروفی چون Crash که جایزه اسکار را از آن خود کرد آهنگ معروف «Call me Wild» را اجرا کرد و همین طور در  فیلم های معروف دیگری چون The House Of Sands and Fog.
از او می پرسم درباره نقش خود توضیح بدهید؟
این یک فیلم بسیار جالب و سرگرم کننده است که با هنرپیشگانی که از هالیوود هستند همبازی شدم، به علاوه هنرپیشگانی از جامعه ایرانی و ارمنی تبار.
نظرتان را درباره واهیک بگوئید؟
واهیک یک ایرانی، امریکایی، ارمنی تبار بسیار هنرمند است که نویسندگی و کارگردانی این فیلم را به عهده داشت، وقتی که واهیک نمایشنامه را داد که مروری بر آن بکنم، میدانستم که دارم وارد یک فیلم جذاب و جالب میشوم.
آیا شما بجز نقش «کارگاه کلر» مسئولیت های دیگری هم داشتید؟
من خیلی خوشحالم که در تهیه این فیلم هم سهمی داشتم.

1426-34