1332-65

 

1332-66

شرکت Persian Network از ماه ژانویه نمایش عمومی فیلمهای جدید سینمای ایران را بطور مستمر شروع می کند.
این شرکت با در اختیار گرفتن فیلمهای دارای کپی رایت، زمینه نمایش 1332-67آنها را در سالنهای سینما و یا پخش بصورت DVD و همچنین پخش در وب سایت مهیا نموده و از این پس سوء استفاده کنندگان و ارائه دهندگان غیر قانونی، تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.
از مهمترین شاخصه های اصلی شبکه اینترنتی این شرکت، نمایش فیلمهای جدید ایرانی در فرمت HD  و با صدای Surround بوده و بزودی امکان نمایش بر روی کلیه دستگاه های نمایشگر از قبیل Smart TV, Tablet و غیره را در اختیار اعضای خود قرار می دهد.
همچنین نمایش مستمر فیلمهای ایرانی بطور همزمان و یا با اندکی تاخیر 1332-68در سینماهای آمریکای شمالی از اهداف اولیه آنهاست، این برای اولین بار است که همزمان با ایران در آمریکا نیز نمایش داده می شود، بطوری که تماشاچیان علاقمند می توانند با برنامه ریزی قبلی بلیطهای آنها را تهیه کرده و فیلمهای مورد علاقه خود را در سینماهای طرف قرارداد این شرکت ببینند. اولین نمایش آنها فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب و با بازی حمید جبلی، در نیمه دوم ژانویه در لس آنجلس می باشد که حضور عوامل اصلی و سازندگان فیلم بین تماشاچیان و علاقمندان از نکات حائز اهمیت می باشد.