1517-6

آقای مجید: من یک دختر 25 ساله هستم که بتازگی از ایران به امریکا آمده ام و لیسانس خود را در ایران در رشته علوم سیاسی گرفته ام، لطفا اگر امکان دارد لیست بهترین دانشگاههای امریکا برای فوق لیسانس علوم سیاسی Political Sciene را به من معرفی کنید چون دوست دارم در این رشته ادامه تحصیل بدهم .
با تشکر فریبا از لوس آنجلس
خانم فریبا: خیلی خوشحال هستم که تصمیم خود را گرفته اید و میدانید که چه رشته ای را دوست دارید برای ادامه تحصیل انتخاب کنید. علوم سیاسی می تواند بسیار آینده خوبی برای شما داشته باشد، این هم لیست 10 دانشگاه برای فوق لیسانس علوم سیاسی:

1-Harvard
2-Princeton
3-Stanford
4-University of Michigan
5- Yale
6-Berkeley
7-UC San Diego
8-Columbia University
9-Duke University
10-UCLA

موفق باشید

1517-7

***

آقای حسین مجید: پسر ما بزودی از دانشگاه USC فارغ التحصیل میشود و خیلی عجله دارد که کار خوبی در یک شرکت خوب و موفق بدست می آورد بنظر شما آیا لیستی از بهترین شرکت های امریکا وجود دارد؟ چون با مسائل اقتصادی که در حال حاضر وجود دارد پیدا کردن ونگه داشتن کار بسیار مشکل میباشد. لطفا ما را راهنمایی کنید.
هما ومنوچهر از شمال کالیفرنیا
خانم و آقای محترم: پسر شما از دانشگاهی خوب فارغ التحصیل میشود و امیدوارم که کار خوبی پیدا کند.
اخیرا در سایت Yahoo در مورد بهترین شرکت ها و یا کارفرمایان امریکایی لیستی درج شده بودکه شاید بتواند به شما و پسرتان کمک کند ولی فقط اینها یک آمار میباشد.
«بهترین کارفرمایان و یا شرکت ها در امریکا»

1-Johnson & Johnson
2-3 M
3-Boeing
4-Amgen
5-Microsoft
6-Pfizer
7-Yahoo
8-Google
9-Chevron
10-Master Card

موفق باشید

1517-8

***

آقای مجید: من وهمسرم صاحب دو پسر 12 و 14 ساله هستیم که آنها به ورزش بسیار علاقه دارند و ما هم همینطور. آیا امکان دارد چند فیلم خوب خانوادگی که در مورد ورزش باشد به ما معرفی کنید که بطور خانوادگی بتوانیم آن را تماشا کنیم البته اگر بتوانیم DVDآنها را خریده ویا اجاره کنیم.
با تشکر از کالیفرنیا
خانم و آقای محترم: خیلی خوشحال هستم که فرزندانتان علاقه به ورزش دارند و همین طور شما، فیلم های خوب سینمایی در مورد ورزش می تواند حس ورزش بازی کردن را در فرزندانتان بیشترکند.
اینهم لیستی از فیلم های ورزشی که امیدوارم DVD های آنها را بتوانید تهیه کنید.

1-Hoosiers (1986)
2-Field of Dreams
3-Miracle (2004)
4-Remember the Titans (2000)
5-Rudy (1994)
6-Natural (1984)
7-Friday Night Light(2004)
8-Victory (1981)
9-The Sandlot
10-Hoop Dreams (1994)

لطفا قبل از دیدن این فیلمها،مطمئن شوید که مناسب فرزندانتان میباشد.
با تشکر

1517-9

***

آقای مجید: لطفا من را کمی آگاه کنید: من به سایت ebay بسیار علاقه دارم و شنیده ام که موسس آن یک ایرانی میباشد لطفا در این مورد برای من توضیح بدهید.
با تشکر:مریم از کالیفرنیا
خانم مریم: درست حدس زدید و موسس آن یک ایرانی است که به خلاصه زندگی او و پیدایش شرکت ebay توجه کنید.
آقای Pierre Omidyar (پیرامیدیار) موقعی که یک پسربچه کم سن و سال بود بخاطر کار پدرش که یک پزشک بود همراه مادر و پدرش از پاریس جایی که بدنیا آمده بود به Maryland نقل مکان و در آنجا بزرگ شد و پدرش در بیمارستان دانشگاه Johns Hopkins شروع به کار کرد. او رشته کامپیوتر را در دانشگاه Tufts تحصیل کرد.
در سال 1995 شروع اولیه سایت ebay بودکه از شهر San Jose درکالیفرنیا آغاز و در سال 1997 بطور رسمی با نام ebay شروع به کار کرد.
آقای امیدیار در سال 1967 در پاریس بدنیا آمده و پدر ومادر او هر دو ایرانی اند. او ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است.
موفق باشید

1517-10

1517-11