1519-10

آقای مجید :من یک دختر 25 ساله هستم و 2 سال است که در امریکا زندگی میکنم و بقول دوست و فامیل از نظر خوانندگی صدای خوبی دارم و به همین دلیل دوست دارم خواننده بشوم لطفا من را راهنمایی کنید.
با تشکر، از امریکا
خانم محترم: با تشکر از سئوال شما: خیلی خوشحال هستم که صدای خوبی دارید و علاقه به دنیای هنر خوانندگی اولا بدلیل اینکه خیلی جوان هستید، تحصیل را فراموش نکنید. برای خوانندگی باید با افراد حرفه ای در این صنف صحبت کنید و شاید یک مربی صدا و استاد موسیقی و نت و خوانندگی را احتیاج دارید.
اجازه بدهید که افراد حرفه ای این پیشنهاد و تصمیم را برای شما بگیرند که آیا آماده این کار هستید یا نه.
برای اینکه به دنیای خوانندگی وارد شوید هزینه ها بسیار گران می باشد، پس عاقلانه تصمیم بگیرید و هم چنین احتیاج به پشتیبانی خانواده خود را هم دارید.
موفق باشید

1519-11

***

آقای مجید : من وهمسرم با دو فرزند 11 و 12 ساله در لس آنجلس زندگی می کنیم و سال آینده پسر بزرگ ما به دبیرستان وارد خواهد شد. من و همسرم مطمئن نیستیم که فرزندانمان را به دبیرستان خصوصی و یا دولتی بفرستیم لطفا ما را کمک کنید. خصوصی و یا دولتی؟
با تشکر از لس آنجلس
با تشکر از شما: مسئله انتخاب دبیرستان در امریکا برای خانواده ها بسیار مهم و مشکل میباشد. البته دبیرستان های دولتی را باید برطبق محل زندگی خود انتخاب کنید و انتخاب زیادی ندارید.
دبیرستانهای دولتی می تواند بسیار خوب و عالی باشد ولی اکثرا بسیار پرجمعیت و تعداد دانش آموزان بسیار زیاد میباشد. انتخاب دبیرستان به چند مورد بستگی دارد.
یکی از آنها فرزندان شما هستند که چه نوع دانش آموزانی هستند و آیا می توانند در دبیرستانهای پرجمعیت مقاوم باشند و از نظر درسی موفق؟
آیا دبیرستانهای دولتی محل زندگی شما برای فرزندان شما مناسب اند؟ آیا شما و همسرتان از نظر بودجه و مالی می توانید فرزندان خود را به دبیرستانهای خصوصی بفرستید؟
شهریه دبیرستان های خصوصی در لوس آنجلس و حومه به طور مثال بین 10 تا 30 هزار دلار در سال میباشد.
بسیاری از خانواده ها محل زندگی خود را برای استفاده از یک دبیرستان خوب دولتی عوض می کنند ویا اینکه برای ورزش فرزندشان و انتخاب دبیرستان خوب ورزشی محل زندگی خود را عوض می کنند.
موفق باشید

1519-12

***

آقای مجید: دختر ما تا چند ماه دیگر به دانشگاه برای سال اول وارد خواهد شد و دانشگاه اودر شهر دیگری میباشد واو باید در خوابگاه دانشگاه زندگی کند. دو سئوال دارم از شما:
1- چه وسائلی را باید برای خوابگاه او تهیه کنیم؟
2- از نظر پول توجیبی وخرج های متفرقه چگونه باید رفتار کنیم؟
با تشکر از کالیفرنیا – شهر فرزنو
خانم و آقای محترم: با تبریک برای وارد شدن دخترتان به دانشگاه
1-دانشگاه لیست وسائلی که دختر شما احتیاج دارد را برای شما خواهند فرستاد و یا در فرمهای خوابگاه خواهد بود.
درحالت کلی باید با هم اتاقی دخترتان در تماس باشید و وسائل اضافه تهیه نشود و یک هماهنگی برای خرید وسائل خوابگاه باشد.
خوابگاهها زیاد بزرگ نیستند و جای وسائل زیادی را ندارند و فراموش نکنید که فصل تابستان خوابگاه را باید ترک کنند و وسائل را با خودشان ببرند.
2- از نظر پول توجیبی و یا برای خرج های متفرقه:توصیه میشودکه از کردیت کارت استفاده نکنید و کارت هائی را تهیه کنید که شما کنترل میکنید وپول در داخل آن می گذارید.
موفق باشید

***

آقای مجید: ما به تازگی از یک آپارتمان به یک خانه نقل مکان کرده ایم و لطفا ما را در مورد خرید یک BBQ کمک کنید که چه نوع را باید خریداری کنیم، ما یک خانواده 5 نفره میباشیم.
با تشکر از کالیفرنیا
با تشکر از شما: اولا خرید خانه و نقل مکان شما به یک خانه مستقل را تبریک می گویم.
BBQ در دو نوع می توانید تهیه کنید. گازی و ذغالی که البته من گازی را ترجیح میدهم.
سعی کنید که کمی پول بیشتر خرج کنید و یک BBQ با کیفیت خوب را خریداری کنید تا آب و هوای بیرون خانه در حیاط آن را زود خراب نکند.
BBQ حجم کوچک را خریداری نکنید و سطح پختن آن بسیار مهم میباشد و اندازه گرما و حرارت هم بسیار مهم میباشد.
یک BBQ خوب باید بین 300 تا 600 دلار قیمت داشته باشد و شاید تا 800 و 900 دلار که طول عمر و دوام بیشتری خواهد داشت. به یک فروشگاه وسائل خانه مراجعه کنید و با مسئول قسمت BBQ صحبت کنید.
و برای حفظ بهتر آن از گرما و سرما، از روکش هم استفاده کنید و هم چنین مسائل ایمنی را از نظر BBQ و پختن گوشت و مرغ را رعایت کنید.

موفق باشید

1519-13

1519-14